Skip to main content

AUDIENŢE.Cum a debutat „Lacrimi la Marea Neagră”, serialul despre o femeie abuzată, pariul Kanal D din această toamnă. Sub Pro TV, dar peste Antena 1

 
AUDIENŢE.Cum a debutat „Lacrimi la Marea Neagră”, serialul despre o femeie abuzată, pariul Kanal D din această toamnă. Sub Pro TV, dar peste Antena 1

AUDIENŢE. Serialul „Lacrimi la Marea Neagră”, pariul Kanal D din această toamnă, a debutat pe locurile doi şi trei în audienţe. A fost sub Pro TV, dar peste Antena 1 în toată ţara şi la oraşe.

Publicitate

Noua producţie turcească a adunat o medie de 875.000 de telespectatori din toată ţara, însă a fost la o diferenţă considerabilă faţă de lider.

Pro TV, de pe primul loc, a avut pe intervalul serialului 1,3 milioane de privitori în medie, pe minut.

De remarcat poziţia postului de ştiri România TV, în toată ţara şi la oraşe. Staţia a devansat Antena 1 pe interval. Doar tinerii au salvat Antena 1 şi au pus postul TV pe locul doi.

La bătaie cu serialul Kanal D, celelalte posturi au avut pe interval următoarele producţii:

  • Pro TV - Sport şi Meteo, Las Fierbinţi (20:30) şi filmul Momentum: Urmărire disperată (21:30)
  • Antena 1 - Insula Iubirii (20:00)
  • România TV - Newsline (20:00) şi România la raport (21:00)

Citeşte şi: Kanal D schimbă premiera „Lacrimi la Marea Neagră”. Serialul începe mai devreme

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV luni, 2 septembrie, pe intervalul serialului Lacrimi la Marea Neagră (20.00-22.45):

NAŢIONAL. Serialul turcesc „Lacrimi la Marea Neagră” a debutat pe locul doi în toată ţara, în topul audienţelor. Kanal D a avut o medie de audienţă de 875.000 de privitori, însă la diferenţă de câteva sute de mii de telespectatori faţă de liderul Pro TV.

Lider pe interval, Pro TV a înregistrat o medie de 1,3 milioane de privitori pe minut.

România TV a fost al treilea post clasat, peste Antena 1 care difuza Insula Iubirii. Staţia de ştiri a adunat, cu două talk show-uri, o medie de 693.000 de urmăritori pe minut.

Antena 1 s-a clasat abia pe patru, cu cifre de aproximativ jumătate de milion de privitori, pe interval.

URBAN. La oraşe, serialul a pus Kanal D tot pe locul doi. Postul Dogan a avut o medie de 373.000 de urmăritori din mediul urban.

Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider, cu o medie de aproape 600.000 de telespectatori, în fiecare minut pe interval.

Şi România TV a fost sus la oraşe, din pe locul trei.

COMERCIAL. Clasamentul pentru segmentul comercial a aratat diferit faţă de celelalte. Kanal D s-a poziţionat pe locul trei cu producţia „Lacrimi la Marea Neagră”.

Antena 1 a mai recuperat din diferenţă şi a ajuns pe locul doi, iar România TV a coborât pe cinci. Primul loc a fost tot al Pro TV-ului.

De menţionat situaţia postului Digi Sport 1, care se regăseşte pe locul patru în ceea ce priveşte segmentul comercial. Pe intervalul serialului de la Kanal D, postul sportiv difuza meciul dintre Sepsi Sfantu Gheorghe - Dinamo (0-1).

Audienta posturilor TV luni, 2 septembrie, pe intervalul serialului Lacrimi la Marea Neagră (20.00-22.45), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Share
1 Pro TV 1.354.000 7,6 20,4
2 Kanal D 875.000 4,9 13,2
3 Romania TV 693.000 3,9 10,4
4 Antena 1 498.000 2,8 7,5
5 Antena 3 383.000 2,2 5,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 2 septembrie, pe intervalul serialului Lacrimi la Marea Neagră (20.00-22.45), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Share
1 Pro TV 597.000 6,2 17,3
2 Kanal D 373.000 3,9 10,9
3 Romania TV 348.000 3,6 10,1
4 Antena 1 290.000 3 8,4
5 Antena 3 254.000 2,7 7,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 2 septembrie, pe intervalul serialului Lacrimi la Marea Neagră (20.00-22.45), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Share
1 Pro TV 275.000 6,4 24,9
2 Antena 1 175.000 4,1 15,9
3 Kanal D 105.000 2,5 9,6
4 DigiSport 1 74.000 1,7 6,7
5 Romania TV 53.000 1,2 4,8

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Faceti reclama la asa o porcărie violentă.rusine sa va fie.
  • Nu cred că o să îl difuzeze până la final acest serial. Sigur îl va scoate din grilă. Așa a făcut cu multe seriale. Ultimul fiind :"În bătaia inimii",difuzat în toamna lui 2017.
  • Insula iubirii sta bine pe publicul comercial,duminica e ultima editie! Sa vedem cum se descurca noile grile de toamna !
  • Serialul este interesant.
    Cifrele sunt insa foarte slabe.
    Nu m-ar mira sa fie scos de pe post ori sa fie mutat la alta ora de difuzare.
  • Razvane , te rog abtinate ca te faci de ras nu te mai smiorcai atata poate tu si mile asteptati audientele acestei emisiuni vulgare imi spui ca las fierbinti ma spala pe creier ,dar pe tine asemenea emisiuni te manipuleaza pe creier,
  • Nu vad ca emisiunea "Imi place dansul" sa tina prea mult timp. Daca si un serial turcesc face audienta mai mare pe comercial...
  • Va rog sa postați si audientele "Acces Direct" ,multa lume e curioasa sa vada cu ce audiente a pornit noul sezon!
  • Mile,a-i vazut ca pro cu rerereredifuzari tot pe locul1 voi a-ti avut insula desfranatiilor produs nou si nu face fata ,Razvane poate pe national si orase a fost pe primul loc dar pe comercial cred ca pro a fost pe 1 , este emisiune pentru pensionari acces
  • Se pare ca Romania tv se tine bine la pensionari! O sa ramana sus în audiente cu cazul "Caracal" ,celelalte televiziuni nu mai dezbat ora de ora cazul Caracal ,asa cum face Rom. tv! Trebuie sa se sesizeze CNA -ul!
  • Va rog din tot sufletu sa postați si audientele "Acces Direct" ,va multumesc! Ma bucur ca ati postat audientele serialului turcesc!
  • Ce lovitură!A1 pe 4 pe național și urban și pe 2 pe comercial

Trimite un comentariu

sus