Skip to main content

Miu și Striblea, într-o nouă campanie de brand Digi FM. Se vede în București, pe autobuze și la metrou, dar și în alte orașe

 
Miu și Striblea, într-o nouă campanie de brand Digi FM. Se vede în București, pe autobuze și la metrou, dar și în alte orașe

Digi FM a lansat o nouă campanie de brand. Stă sub sloganul „La radio nu poți alege chiar orice” și vine la aproape patru ani de la prima emisie, informează reprezentanții postului. 

Proiectul se vede outdoor, pe autobuze, în metrou sau pe ecrane led, începând din această lună până în decembrie. Imaginile vor merge și în alte orașe, în care se aude Digi FM. 

Publicitate

În centru campaniei sunt matinalii stației de radio: Cătălin Striblea, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru. 

Cetin Rasit, coordonatorul de programe al Digi FM:

„Bogdan, Cătălin, Beatrice și iar Bogdan și-au făcut, într-un an, 137.600 de noi prieteni, în toată țara, conform celui mai recent Studiu al Audienței Radio (SAR). Cu o medie de aproape 840.000 de ascultători, Digi FM este în topul radiourilor naționale. Asta îi bucură și ne bucură și pe noi, colegii lor, foarte mult. Creșterea de la un studiu la altul, în cei aproape patru ani de la prima emisie a Digi FM, susține sloganul noii campanii – Pentru că la radio nu poți alege chiar orice, iar matinalii le mulțumesc ascultătorilor pentru fidelitate.”

Campania este semnată de echipa de marketing a postului de radio:

  • Alexandra Neagoie - Damian, brand manager
  • Ciprian Olaru, senior art
  • Bogdan Ciuclaru, copywriter
  • Cristian Andrei, fotograf
  • Cătălin Ivan, director Digi FM

FOTO

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu