Skip to main content

FOTO & VIDEO. Discovery Channel îşi schimbă identitatea vizuală după cinci ani

 
FOTO & VIDEO. Discovery Channel îşi schimbă identitatea vizuală după cinci ani

Schimbarea la faţă. Postul de televiziune Discovery Channel vine cu o nouă identitate vizuală, la cinci ani după ultima schimbare.

Publicitate

Campania are şi un logo nou, cu un glob rotativ în interiorul literei D, o imagine care prezintă fiecare continent.

Postul de televiziune a trecut prin ultima schimbare majoră a identităţii vizuale în anul 2014, după cum Paginademedia.ro a relatat AICI.

Stânga, vechiul logo, dreapta, noul logo

Victoria Davies, SVP, General Manager pentru Europa Centrală şi de Est, Ţările Mediterane şi Asia Centrală, Discovery:

„Prin această iniţiativă, celebrăm istoria brandului Discovery şi îi oferim în acelaşi timp un nou înţeles pentru viitor. Este foarte important să le reamintim oamenilor cine suntem şi să ridicam ştafeta mai sus pentru generaţiile următoare.

Întreaga lume, reprezentată prin globul pământesc, a stat întotdeauna în centrul ADN-ului de brand şi ne dorim ca fanii noştri din prezent, alături de generaţiile viitoare, să rezoneze cu poziţionarea noastră. Continuăm să le oferim fanilor noştri mai multă inspiraţie pentru viitor, prin programe şi servicii noi, disponibile pe orice tip de ecran.

În mod specific pentru România, Discovery Channel se află într-o continuă ascensiune, cu o creştere de aproape +26% a ratingului şi +37% ca share în primul semestru din 2019, comparativ cu 2018. Ne propunem să alimentăm această creştere, prin noua repoziţionare şi conţinutul difuzat pentru fanii noştri din România.”

GALERIE FOTO. Logo-urile Discovery, de la lansarea postului până în prezent

  • 1985 - 1987
  • 1987 - 1995
  • 1995 - 2000
  • 2000 - 2008
  • 2008 - 2009
  • 2009 - 2013
  • 2013 - 2016
  • 2016 - 2019
  • Din 2019

Sursa: Logos.fandom.com

Odată cu noua transformare, Discovery anunţă şi principalele noutăţi din acest final de an:

Maşini pe alese, sezonul 15 (premiera 1 octombrie, ora 17:00) – Dealerului auto cu experienţă, Mike Brewer, i se alătură talentatul mecanic Ant Anstead, într-o misiune grandioasă de automobilistică: să găsească şi să restaureze maşini emblematice pe care să le vândă în magazinul lor din LA.

De ce urâm? (premiera 13 octombrie, ora 22:00) – Acest serial-documentar explorează una dintre emoţiile primare ale umanităţii, ura. Prin cercetări ştiinţifice de ultimă oră şi poveşti din întreaga lume, serialul ridică întrebări precum:

De unde vine ura?

Cum se răspândeşte?

Cum putem să-i limităm puterea distructivă?

Realizată de cunoscutul regizor Steven Spielberg, seria urmăreşte evoluţia urii şi impactul puternic asupra oamenilor şi societăţii de-a lungul timpului.

Un bărbat, o femeie şi un copil în sălbăticie (29 octombrie, ora 20:00) – Exploratorul Ed Stafford este un expert în supravieţuirea de unul singur în condiţii extreme, capabil să reziste în cele mai dure medii. Dar oare poate face acelaşi lucru când are soţia şi fiul de doi ani alături de el?

Familia Stafford petrece o lună pe o insulă deşertică îndepărtată din Indonezia, într-un experiment social, pentru a vedea ce înseamnă cu adevărat pentru o familie să locuiasă în sălbăticie.

Fără să mai aibă grijă doar de el, Man, Woman, Child, Wild va testa abilităţile de supravieţuire ale lui Ed în situaţii extreme.

Comori arhitecturale recuperate, sezonul 14 (decembrie) – Vânătorul de comori, Drew Pritchard, este unul dintre cei mai mari dealeri de recuperări ale comorilor arhitecturale din Marea Britanie.

Emisiunea îl urmează pe Drew în călătoria de-a lungul Marii Britanii, în căutarea de obiecte bizare şi uimitoare, nestemate ascunse şi comori uitate.

Legends of The Wild (decembrie) – Prieteni din copilărie şi pasionaţi de viaţa sălbatică, Damian Duffy şi Matt Hoffman pleacă în sălbăticie pentru a cerceta unele dintre cele mai mari mistere ale naturii.

Damian este un fost paraşutist al armatei australiene şi ghid certificat în sălbăticie, iar Matt este fotograf profesionist de animale sălbatice şi vânător de furtuni.

Împreună au cunoştinţele, experienţa şi curajul de a merge oriunde şi de a depăşi orice obstacol în căutarea adevărului din spatele Legends of The Wild.

Everest: The First Ascent (dată în curs de confirmare) – În 1953, Sir Edmund Hillary şi Tenzing Norgay au devenit primii oameni care au ajuns vreodată pe vârful Muntelui Everest. Dar oare chiar au fost primii?

Există zvonuri conform cărora alţi alpinişti au ajuns acolo cu zeci de ani înainte. Acum, în Everest: The First Ascent, o echipă de exploratori îndrăzneţi, care folosesc tehnologia de ultimă oră, încearcă să răspundă la una dintre cele mai vechi întrebări din lumea alpinismului.

Deep Planet (dată în curs de confirmare) – Oamenii spun că spaţiul este ultima frontieră, dar pe Pământ încă există locuri care aşteaptă să fie explorate.

Adâncurile oceanului sunt încă un mister, iar aventurierul şi exploratorul marin Victor Vescuvo şi-a propus să construiască şi să navigheze o navă care putea deveni prima care să mapaze fundul mării, să descopere noi forme marine de viaţă şi să dea un înţeles nou lumii în care trăim.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Din filmuleț văd că este vorba de două sigle:
    - una care conține întreg cuvântul Discovery, cu globul miniaturizat în litera D,
    - o alta care are doar litera D și același glob desfășurat, ca în atlase, având desenate toate continentele,

    Ambele variante au și versiune color, cu sigla într-un albastru deschis, cu umbre discrete,
    dar și versiune contur, discretă, probabil versiunea care va fi folosită ca siglă.
  • Degeaba dacă nu emite HD
    In 2019 programele care nu emit HD e ca și inexistente ce sa mai vorbim ca la tehnologia pe care o avem 90 % din televiziuni ar trebui sa emită 4K
  • Cred că cele mai reușite logouri au fost cele din perioada 2009-2016.
  • 2000-2008 mi s-a parut cel mai frumos, probabil si pentru ca e cel cu care am copilarit.

Trimite un comentariu

sus