Skip to main content

PREMIERĂ. Vocea României, primul sezon fără Telekom sponsor. Cine sponsorizează acum show-ul de pe Pro TV

 
PREMIERĂ. Vocea României, primul sezon fără Telekom sponsor. Cine sponsorizează acum show-ul de pe Pro TV
Vocea României 2018 a fost ultimul sezon în care Marele Premiu a fost oferit de Telekom

DUBLĂ Premieră în istoria de aproape zece ani a show-ului Vocea României:

1. Este prima dată când Telekom nu mai este sponsor al show-ului

2. Este prima dată când nu mai există un "sponsor principal", ci o serie de sponsori.

Publicitate

Care sunt sponsorii emisiunii de pe Pro TV, în continuare:

Vocea României era sponsorizată, până la acest sezon - ca sponsor principal, de Telekom. Începând cu "fostul" Telekom (Cosmote - diviza de mobile) la primele ediții, continuând cu actualul Telekom (după achiziția de către T - Mobile).

Telekom avea cel mai mare pachet de sponsorizare: dădea Marele Premiu, avea expunere în calupurile publicitare, brandul era prezent pe tot parcursul show-ului, se ofereau cartele telefonice, concurenții stăteau în camere personalizate (camera verde, apoi camera magenta).

În acest sezon, niciunul dintre sponsori nu mai este "principal". Telekom nu se află nici printre aceștia.

Cine sponsorizează show-ul jurizat de Smiley, Irina Rimes, Tudor Chirilă și Horia Brenciu?

Din capturile Paginademedia.ro, sunt mai mulți sponsori. Este vorba de:

  • Ciuc
  • Fortifikat (care a fost sponsor principal la show-ul Ninja Warrior)
  • Avon
  • Giusto
  • Splend'Or

GALERIE FOTO. Sponsorii Vocea României, ediție 2019

Prezență mai redusă la Românii au talent

Telekom a fost sponsor principal, ani de-a rândul, și la Românii au talent (ei ofereau și premiul). În sezonul din această primăvară, Telekom și-a redus promovarea în emisiune. A rămas sponsor în show, însă marele premiu a fost oferit de Rompetrol (de asemenea sponsor al show-ului).

La începutul anului, Telekom și Pro TV au avut și o dispută comercială.

La sfârșitul lunii februarie, Pro TV anunța că ar putea ieși din grila Telekom de la 1 martie, întrucât cele două părți nu ajunseseră la un acord. Se întâmpla vineri seara, în seara cu Românii au talent, show sponsorizat ani de zile de Telekom.

Știrea a fost peste tot: pe site-uri, sub formă de știri și prin numeroase bannere publicitare, pe Facebook, chiar și pe post, cu mesaje pe crawl și știri în Știrile Pro TV.

Pro TV a pus presiune pe partenerul de business prin toate suporturile pe care le deține. A fost pentru prima dată când Pro TV și-a folosit suporturile media în interes comercial, atât de agresiv.

Episoadele disputei Telekom - Pro TV

VIDEO. Derapaj. Pro TV se folosește și de postul TV în campania de presiune pe Telekom. Ce spun oficialii TV?


VIDEO. Pro TV, "abuz de putere" în cazul Telekom. De ce? Media Podcast by Paginademedia


Disputa Pro TV - Telekom. Membrii CNA, de la „Politica pumnului în gură” la „Nu ne amestecăm într-o relație comercială”


Cazul Telekom - Pro TV la CNA: somație pentru lipsa informării corecte la Pro TV și sesizarea Consiliului Concurenței


Site-urile Pro TV, nicio știre despre faptul că postul TV rămâne pe Telekom. În timpul negocierilor, erau pline de mesajul că "ar putea ieși"

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu