Skip to main content

Toată România chiar a văzut România! Audienţe-record la Pro TV cu meciul România - Norvegia

 
Sursa foto: Pagina de Facebook FRF
Sursa foto: Pagina de Facebook FRF

AUDIENŢE. 30.000 de copii în tribune plus încă aproape trei milioane de români la TV. Aşa s-a văzut meciul România - Norvegia, din preliminariile Euro 2020, difuzat de Pro TV.

Publicitate

Postul a fost aseară lider detaşat de audienţe, meciul fiind printre cele mai urmărite programe ale anului, până la acest moment.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor de televiziune pe intervalul meciului România – Norvegia, încheiat cu un egal:

NAŢIONAL. România - Norvegia a fost urmărit de peste 2,8 milioane de persoane din întreaga ţară, media pe intervalul de difuzare, 21.45 - 23.40.

A avut cifre aproape triple faţă de locul secund ocupat de Antena 1, care a difuzat Chefi la Cuţite.

Cu o zi înainte, pe 14 octombrie, tot cu meci (Romania U21 - Irlanda de Nord U21), Pro TV era urmărit de 1,9 milioane de persoane (cifrele AICI)

În minutul de aur, la 21.59, meciul a avut 3,2 milioane de telespectatori.

URBAN. Cifre bune pentru Pro TV şi la oraşe, unde meciul a obţinut 1,6 milioane de telespectatori (cifre pe care Pro TV le obţine de obicei la nivelul întregii ţări la show-uri de tipul Vocea României).

Şi la oraşe, Pro TV a fost de trei ori cât Antena 1, care era urmărit de 520.000 de persoane.

Podiumul este completat de Kanal D, care era urmărit de 450.000 de persoane, cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.

COMERCIAL. România - Norvegia a obţinut cifre-record şi pe publicul tânăr: peste 820.000 de persoane tinere. Mai mult, postul a avut o cotă de piaţă de 51,6%, ceea ce înseamnă că mai bine de jumătate din publicul tânăr care aseară avea televizorul deschis era pe Pro TV.

Diferenţa faţă de locul secund, ocupat de Antena 1, a fost notabilă. Postul de televiziune era urmărit pe acelaşi interval de 270.000 de persoane tinere, media pe minut.

Audienţa posturilor TV marţi, 15 octombrie, pe intervalul meciului România - Norvegia (21.45-23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.814.000 15.8 39.1
2 Antena 1 1.014.000 5.7 14.1
3 Kanal D 871.000 4.9 12.1
4 Antena 3 418.000 2.3 5.8
5 Romania TV 345.000 1.9 4.8
6 Prima TV 202.000 1.1 2.8
7 Antena Stars 98.000 0.5 1.4
8 National TV 92.000 0.5 1.3
9 Pro 2 89.000 0.5 1.2
10 ETNO 79.000 0.4 1.1
11 Diva 74.000 0.4 1
12 B1TV 70.000 0.4 1
13 Digi 24 66.000 0.4 0.9
14 TVR 1 57.000 0.3 0.8
15 Nickelodeon 53.000 0.3 0.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 15 octombrie, pe intervalul meciului România - Norvegia (21.45-23.40) în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.601.000 16.7 40.8
2 Antena 1 517.000 5.4 13.2
3 Kanal D 450.000 4.7 11.5
4 Antena 3 222.000 2.3 5.6
5 Romania TV 177.000 1.9 4.5
6 Prima TV 109.000 1.1 2.8
7 Diva 62.000 0.6 1.6
8 Pro 2 59.000 0.6 1.5
9 B1TV 48.000 0.5 1.2
10 Digi 24 47.000 0.5 1.2
11 National TV 44.000 0.5 1.1
12 Antena Stars 40.000 0.4 1
13 TVR 1 34.000 0.4 0.9
14 Nickelodeon 29.000 0.3 0.8
15 Realitatea TV 28.000 0.3 0.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 15 octombrie, pe intervalul meciului România Norvegia (21.45-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 818.000 19 51.6
2 Antena 1 273.000 6.4 17.2
3 Kanal D 153.000 3.6 9.6
4 Prima TV 28.000 0.7 1.8
5 National TV 24.000 0.6 1.5
6 Romania TV 23.000 0.5 1.5
7 Comedy Central 19.000 0.4 1.2
8 Antena 3 17.000 0.4 1.1
9 Diva 14.000 0.3 0.9
10 Pro 2 14.000 0.3 0.9
11 Digi 24 13.000 0.3 0.8
12 Nickelodeon 12.000 0.3 0.8
13 TNT 12.000 0.3 0.8
14 B1TV 11.000 0.3 0.7
15 Pro Gold 11.000 0.2 0.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Top 15. Mulțumesc! De când sa terminat serialul turcesc, Happy Chanel nu mai apare deloc în top.
  • Aseara, "Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public" cu "10.2 puncte de rating și 28.8% share pe segmentul publicului comercial față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.9 puncte de rating și 13.9% share."
    Stirea cu audientele "Visuri la cheie" unde e ?
  • Poate in visele tale, "Razvanele"... Cea mai mare audienta, pe comercial, pentru "TVR 1" a fost de doar 16,2 puncte rating:
    https://www.paginademedia.ro/2019/06/audiente-franta-romania-u21
  • Problema este ca antenisti rasuflati care comenteaza pe aici mor de invidie , DNA ,poate la trustul vostru voi credeti ca toti procedeaza ca voi prima data cumperi licenta si pe urma faci ceva
  • nici macar nu stiam ca a fost meci. azi am citit pe undeva ca nu stiu cine a ratat un penalti si antrenorul l-a injurat. ati ghicit, nu ma intereseaza fotbalul.
  • Mai oameni buni, care este marele merit al Protv în toată povestea asta? Altul decât ca a cumpărat drepturile pentru meci? Si acolo, dubios, Doina Gradea de la TVR, fosta Protv stie de ce. Poate va afla pana la urma si DNA cum a pierdut TVR licitatia. Da, dacă era la alta televiziune nu făcea atât. Dar altfel, Pro nu a facut altceva decat sa difuzeze un meci. Din pacate, comentat prost, foarte prost, dar asta e alta discutie.
  • "Razvanele", de audiente nu zici nimic ? "Pro TV" aproape triplu pe comercial, peste "Antena 1".
    Si pe cine intereseaza alt interval cand ai 50% share in timpul meciului ? Acum intrebi de audientele serialului difuzat de "Pro TV" ? Cele ale emisiunii de pe "Antena 1", nu ? Ca pe site-ul lor, nici o stire. Oare de ce ?
  • Bravo ProTV! Meciul Romania - Norvegia a fost programul cu cel mai mare share din 2019, pe targetul comercial. Doar Romanii au talent cu adoua editie din acest an, care a obtinut 19,4 rating a reusit sa fie peste meci la nivel de rating. Brandul ProTV, copiii din tribune, cei mai buni comentatori si o promovare asa cum trebuie au contribuit la aceste cifre record.
  • Waw, pare o cifră astronomică. Partea bună a faptului că aseară n-am scos un rezultat care să ne avantajeze clar ar fi interesul publicului pentru partida cu Suedia, având în vedere miza uriașă.

Trimite un comentariu

sus