Skip to main content

AUDIENŢE. Tricolorii mici, victorie la Ploieşti. Pro TV, victorie în audienţe. Câţi români au văzut golurile lui Moruţan şi Petre

 
Foto | Facebook - Echipa naţională de fotbal a României
Foto | Facebook - Echipa naţională de fotbal a României

AUDIENŢE. România a văzut România „mică”. Victoria naţionalei de tineret a ţinut telespectatorii lipiţi de televizoare şi a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, aseară.

Publicitate

Elevii lui Mirel Rădoi s-au impus cu 3-0 la Ploieşti, în calificările pentru Euro 2021, contra Ucrainei. Pro TV s-a impus în lupta pentru primul loc în audienţe, în faţa Antena 1 şi Kanal D.

Golurile lui Moruţan şi Adrian Petre au fost urmărite de aproximativ 1,8 milioane de privitori din toată ţara, în fiecare minut.

Următoarele două clasate au fost Antena 1 şi Kanal D, ambele la diferenţă mare faţă de Pro TV, pe intervalul meciului.

La bătaie cu partida României U21, celelalte posturi difuzau programe ca:

  • Sacrificiul - Antena 1 (20:00)
  • Lacrimi la Marea Neagră - Kanal D (20:00)

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor de televiziune pe intervalul meciului România U21 – Ucraina U21 (20.30-22.25), ieri, 10 octombrie:

NAŢIONAL. Victorie pe teren, victorie în audienţe. Pro TV a fost lider în audienţe aseară, cu meciul câştigat de naţionala de tineret contra Ucrainei (3-0). A avut aproximativ 1,8 milioane de privitori pe minut.

Următoarele două clasate au fost Antena 1 şi Kanal D, dar la distanţă faţă de lider.

Antena 1 a fost pe locul al doilea în top, cu serialul Sacrificiul pe interval. Postul Intact a strâns aproximativ 1,1 milioane de urmăritori pe minut.

Kanal D s-a clasat pe trei, cu cifre apropiate de Antena 1. Postul TV a adunat, pe intervalul meciul de fotbal, aproape 1,1 milioane de privitori pe minut.

Sus în topul national a fost şi postul Digi 24, cu aproximativ 200.000 de privitori, în fiecare minut, pe interval, în ziua în care a picat guvernul Viorica Dăncilă.

URBAN. La oraşe a condus tot Pro TV, cu victoria tricolorilor mici. Postul din Pache Protopopescu a strâns aproximativ 885.000 de telespectatori pe minut.

Următorul post clasat a fost Antena 1, cu o medie de aproximativ jumătate de milion de urmăritori din mediul urban, în fiecare minut.

Kanal D a ţinut aproape şi a avut cifre aproapiate de Antena 1, pe intervalul meciului.

Apoi a fost rândul posturilor de ştiri. S-au clasat în ordine România TV, Antena 3 şi Digi 24.

COMERCIAL. Tinerii au urmărit tinerii. Pro TV a fost liderul topului şi pe segmentul comercial. Meciul din calificările Euro 2021 era urmărit de aproximativ 400.000 de urmăritori tineri, în fiecare minut.

Antena 1 s-a clasat pe locul secund, pe interval, cu o medie de 225.000 de telespectatori pe minut.

Kanal D a fost pe trei, la distanţă ceva mai mare de Antena 1, de această dată. A avut o medie de aproape 120.000 de urmăritori pe minut.

Digi 24 a stat bine şi pe segmentul comercial, unde a adunat aproximativ 50.000 de telespectatori pe interval.

Audienţa posturilor TV joi, 10 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Ucraina U21 (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.820.000 10.2 21.9
2 Antena 1 1.178.000 6.6 14.2
3 Kanal D 1.087.000 6.1 13.1
4 Romania TV 587.000 3.3 7.1
5 Antena 3 490.000 2.8 5.9
6 National TV 240.000 1.3 2.9
7 Antena Stars 236.000 1.3 2.8
8 Digi 24 196.000 1.1 2.4
9 Prima TV 186.000 1 2.2
10 TVR 1 180.000 1 2.2
11 B1TV 147.000 0.8 1.8
12 Pro Cinema 145.000 0.8 1.7
13 Realitatea TV 136.000 0.8 1.6
14 TVR 2 108.000 0.6 1.3
15 Pro 2 106.000 0.6 1.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 10 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Ucraina U21 (20.30-22.25) în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 885.000 9.3 21.2
2 Antena 1 510.000 5.3 12.2
3 Kanal D 445.000 4.6 10.7
4 Romania TV 298.000 3.1 7.1
5 Antena 3 292.000 3 7
6 Digi 24 137.000 1.4 3.3
7 National TV 125.000 1.3 3
8 Antena Stars 103.000 1.1 2.5
9 Realitatea TV 87.000 0.9 2.1
10 Prima TV 87.000 0.9 2.1
11 B1TV 84.000 0.9 2
12 TVR 1 80.000 0.8 1.9
13 Pro 2 71.000 0.7 1.7
14 TVR 2 68.000 0.7 1.6
15 Pro Cinema 48.000 0.5 1.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 10 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Ucraina U21 (20.30-22.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 401.000 9.3 28.5
2 Antena 1 225.000 5.2 16
3 Kanal D 118.000 2.7 8.4
4 Digi 24 50.000 1.2 3.6
5 Romania TV 40.000 0.9 2.8
6 Prima TV 40.000 0.9 2.9
7 National TV 36.000 0.8 2.5
8 Antena 3 29.000 0.7 2.1
9 Paramount 26.000 0.6 1.8
10 B1TV 25.000 0.6 1.8
11 Pro 2 22.000 0.5 1.5
12 Pro Cinema 20.000 0.5 1.4
13 Antena Stars 19.000 0.4 1.3
14 TVR 1 16.000 0.4 1.2
15 TNT 15.000 0.4 1.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile vor fi meciuri si sambata si luni dar si marti sa vedem ce va iesi , antenuta ta revine pe masterchef ca pe serialul Vlad care este facut muuuuuuuuuuuult mai bine fata de serialul vostru fenomen sut la egalitate sau Vlad va depaseste birjari la cutite ,
  • Razvan fara suparare tot acolo este serialul fenomen nu a crescut deloc pe comercial ,tot intre 5-5,5 se zbate pana si profu scoate mai mult .
  • Mai voi astia de la antenuta altceva mai stiti sa comentati , vad ca doar aberati va debiteaza capul mai ale acest personaj de desene animate zis si mile , audientele au fost foarte bune pentru echipa de tineret si sambata este meci si luni si marti asa ca mile du-te si mai taci din gura ,
  • "milica", acest "meci scump" a avut aproape dublu pe comercial fata de acest mare serial (si scump), cu 100 de mari actori, numit "Sacrificiul".
  • Sacrificiul are audiente bunicele ,și-a mai revenit si a mai urcat în audiențe! Masterchef ce a facut?
  • cam putin pt asa meci scump , merita sa cumperi asa ceva si sa fi sub las fierbinti

Trimite un comentariu

sus