Skip to main content

AUDIENȚE. O nouă întâlnire Vocea - iUmor. Vocea s-a auzit cel mai tare

 
AUDIENȚE. O nouă întâlnire Vocea - iUmor. Vocea s-a auzit cel mai tare

AUDIENȚE.  Vineri seara, mai mulți oameni la TV. Audiențele show-urilor au fost în creștere. Cel mai bine s-a simțit la Vocea României, care a fost urmărită de peste 1,8 milioane de persoane, după ce săptămâna trecută show-ul a fost urmărit de 1,6 milioane de persoane. 

Publicitate

Creșteri de audiențe au fost și la Kanal D, a doua cea mai urmărită televiziune a serii de vineri, cu serialul Lacrimi la Marea Neagră. 

Antena 1 a avut, în schimb, locul al doilea pe publicul comercial. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-23:00):

NAȚIONAL. Pro TV a obţinut, la nivelul întregii ţări, peste 1,8 milioane de telespectatori, pe intervalul în care s-a intersectat cu show-ul iUmor, de pe Antena 1. 

Pro TV a fost la disatnţă de locul secund, ocupat de Kanal D, post care era urmărit pe acelaşi interval de 1,1 milioane de persoane. 

Antena 1, de pe poziția a treia, a avut cifre la jumătate față de Pro TV, cu show-ul iUmor. 

URBAN. Vocea României a depăși, la orașe, milionul de telespectatori. Cifrele au fost peste ediția de săptămâna trecută. 

Kanal D, de pe poziția a doua, a fost urmărit de 530.000 de persoane. 

iUmorul a fost pe poziția a treia și la orașe, cu puțin peste 460.000 de telespectatori, media.  

COMERCIAL. Pro TV a atras o medie de 388.000 de persoane, pe publicul tânăr, peste săptămâna trecută, când a fost urmărit de 330.000 de persoane. 

Creșteri și pentru Antena 1, care a fost a doua, cu 286.000 de privitori. Săptămâna trecută a avut în jur de 200.000 de persoane. 

Audienţa posturilor TV vineri, 4 octombrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.806.000 10.2 22.1
2 Kanal D 1.136.000 6.4 13.9
3 Antena 1 893.000 5.0 11.0
4 Romania TV 590.000 3.3 7.2
5 DigiSport 1 364.000 2.0 4.5
6 Antena 3 364.000 2.0 4.5
7 National TV 234.000 1.3 2.9
8 Prima TV 211.000 1.2 2.6
9 TVR 2 179.000 1.0 2.2
10 Antena Stars 152.000 0.9 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 4 octombrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.009.000 10.5 23.6
2 Kanal D 527.000 5.5 12.3
3 Antena 1 462.000 4.8 10.8
4 Romania TV 335.000 3.5 7.8
5 DigiSport 1 221.000 2.3 5.2
6 Antena 3 210.000 2.2 4.9
7 National TV 115.000 1.2 2.7
8 TVR 1 77.000 0.8 1.8
9 Pro 2 75.000 0.8 1.8
10 TVR 2 73.000 0.8 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 4 octombrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 388.000 9.0 24.8
2 Antena 1 286.000 6.7 18.2
3 Kanal D 165.000 3.8 10.5
4 DigiSport 1 90.000 2.1 5.8
5 Romania TV 58.000 1.3 3.7
6 AXN 30.000 0.7 1.9
7 Pro 2 29.000 0.7 1.9
8 National TV 28.000 0.7 1.8
9 Prima TV 28.000 0.7 1.8
10 Film Cafe 24.000 0.6 1.5
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 

Vezi audiența primei confruntări Vocea României - iUmor, de săptămâna trecută, AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • "mile", pensionarii de la "Te cunosc de undeva" nu ii vezi ? Aici nu comentezi ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-5-octombrie

    Valabil si pentru tine, "Răzvan Putina", pensionarii de aseara de la "Te cunosc de undeva" nu ii vezi ? 7,1 rating national si doar 5,1 pe comercial. Diferenta de 2 puncte. "Vocea Romaniei", diferenta doar de 1,2 puncte fata de "iUmor". Unde domina "pensionarii pesedisti" ? La "Antena 1", nu ?
  • Minciuni antenuta sa terminat la 23 00 si nu a avut pe comercial atata numai ridicati antena atata d-lor de la paginademedia ca nu tine nu suntem prosti decand nu va mai invita la serbarii rusine
  • Audiente de joi seara!
    Joi, milioane de români au ales să-și petreacă seara urmărind producțiile PRO TV. Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au fost aseară lideri de audiență pe toate segmentele de public.



    Povestea personajelor din Las Fierbinți a continuat joi seară cu alte pățanii. Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 11.2 puncte de rating și 32.6% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la 20:58, peste 2.5 milioane de români, de la nivel național, au fost cu ochii pe cel mai iubit serial de comedie.

    Un nou director a intrat sub acoperire în propria companie. Președintele BGS, Bogdan Oprea, a lucrat alături de câțiva dintre angajații săi, a descoperit ce funcționează și ce nu în companie, a luat măsuri pentru a îmbunătăți anumite procese, iar angajații au primit recompense care i-au bucurat foarte mult. Aproximativ 1.3 milioane de români din întreaga țară au urmărit Șef sub acoperire ieri seară, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 9.6 puncte de rating și 27.6% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu 4.4 puncte de rating și 12.6% share.

    Aseară, la MasterChef, a fost o nouă șansă pentru concurenți pentru a evita eliminarea! O probă neașteaptată i-a surprins pe concurenți, care au descoperit cât de importantă poate fi comunicarea când în timpul gătitului ești despărțit de colegul de echipă... de un perete. Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 4.9 puncte de rating și 18.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.9 puncte de rating și 14.6% share.
  • @adrian, Nu strica sa te informezi mai bine! N-ai umor are audiente mai slabe ca x factor. In septembrie 2018, kix factor a obtinut 5,1 rating pe comercial, fata de n-ai umor care a avut in septembrie 2019, numai 4,6 rating. Managementul antualetei 1 este foarte competent :) Motanienii au dat pozitia de lider doar pentru a sicana Vocea.
  • Complicat pt VR. A1 a gasit solutia ieftina sa contracareze cu succes PRO tv-ul. Pe comercial ma refer ca doar asta conteaza. Iumor performeaza mult mai bine ca x factor, desi e o emisiune extrem de slaba cu umor indoielnic si un juriu care nu spune nimic interesant inafara ca reactioneaza fortat la glume penibile. Stupid.
  • Si pe intervalul emisiunii "Vocea Romaniei" nu postati ?
    "Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 27.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 16.3% share."
  • Cati pensionari sunt la Pro tv,wow ,iumor cel mai tanar public , postati și audientele de aseara pe intervalul " Te cunosc de uundeva".
  • cresteri la iumor , public tanar are amisiunea , diferenta e mare la national , dublu, pt ca pensionarii pesedisti prefera lalaituri mai mult , nu se inghesuie la antena , surprinzator postacilor , nu

Trimite un comentariu