Skip to main content

Cât contează datele în publicitate? În online. Cum le folosesc agenţiile? BRAT ţine Ziua Cercetării Media

 
Dragoş Stanca, preşedintele Biroului Român de Audit Transmedia
Dragoş Stanca, preşedintele Biroului Român de Audit Transmedia

Cât de importante sunt datele de audienţă în publicitatea online? Cum pot face mai eficientă o campanie? Care sunt limitările legale când se colectează date?

Publicitate

Întrebări care îşi vor căuta răspunsurile la Ziua Cercetării Media, pe 10 octombrie, într-un eveniment organizat de BRAT - Biroul Român de Audit Transmedia.

Dragoş Stanca, Preşedintele BRAT, va dezbate împreună cu lideri ai industriei locale de media, reprezentanţi ai unor mari agenţii de media şi clienţi, provocările actuale ale industriei digitale.

Printre invitaţi, nume din afară: David Gosen, Chief Commercial Officer CXENSE şi Alex Chapko, GM & VP Sales Piano.

Evenimentul va avea loc pe 10 octombrie, de la ora 9.30, la Teatrul Apollo 111.

Date despre agenda evenimentului, aici

Pentru participare, vă puteţi înregistra aici.

Ce se va discuta la Ziua Cercetării Media, la evenimentul : SATI DMP - Importanţa datelor în ecosistemul publicităţii online?

Conferinţa va aborda tema utilizării datelor în campaniile publicitare online, atât sub aspectul beneficiilor pe care acestea le aduc în eficientizarea campaniilor, dar şi al riscurilor şi limitărilor legale pe care industria le are în vedere când utilizează date.

Una dintre temele propuse este utilizarea datelor colectate prin alianţe ale publisherilor locali, ce folosesc o metodă unitară şi transparentă de colectare şi prelucrare a datelor.

Arina Ureche, Director General BRAT, va prezenta SATI DMP - soluţia publisher-ilor din România, ce oferă industriei de publicitate instrumentele necesare pentru a derula campanii publicitare online eficiente, sigure, într-un mediu transparent.

Pieter Jadoul, Business Strategy and Development Director în cadrul Pebble Media (Belgia), va prezenta DaviD - o alianţă de publisheri a industriei din Belgia şi modelul utilizat de aceştia, în tranzacţionarea publicităţii online, utilizând date.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • DODO DODO
    cu toti cu care am mai vorbit au fost unanim de acord ca efecul reclamelor este exact pe dos adica in loc sa trezeasca interesul irita telespecatorul creindu-i repulsie ( o forma de protest ) fata de produsul respectiv Stiu ca tv-urile traiesc din astea dar ar trebui modernizat tot sistemul Citeam ca s-a testat cu mult succes reclamele flash care dureaza una- doua secunde si care se fixeaza pe subconstient fara sa agaseze privitorul Cine v-a aplica primul la noi chestia asta v-a da lovitura in sistem Merita incercat !

Trimite un comentariu

sus