Skip to main content

DATABASE. Jurnalişti din toată lumea, de la titluri ca AlJazeera sau Economist, o zi de vacanţă la Therme Bucureşti

 
DATABASE. Jurnalişti din toată lumea, de la titluri ca AlJazeera sau Economist, o zi de vacanţă la Therme Bucureşti

Paginademedia Database. Therme Bucureşti, cel mai mare centru de relaxare, wellness şi entertainment, construit greenfield din Europa, a fost vineri, gazda unor jurnalişti şi creativi din toată lumea, printre care şi reprezentanţi ai prestigioaselor publicaţii The Economist, Monocle şi Al Jazeera, în cadrul evenimentului World Media Getaway, organizat cu prilejul IAA Global Conference „Creativity4Better” – ediţia 2019, care a avut loc joi, 17 octombrie, la Bucureşti.

Publicitate

Therme Bucureşti, în calitate de partener de relaxare şi wellbeing al evenimentului „Creativity4Better” organizat de IAA (International Advertising Association), a pus în scenă un eveniment unic menit să ofere industriei media o zi de vacanţă, într-o atmosferă exotică, la 20 de minute de Bucureşti.

World Media Getaway Day a găzduit peste 25 jurnalişti şi creativi din 6 ţări, printre care şi reprezentanţi ai prestigioaselor publicaţii The Economist, Monocle şi Al Jazeera, alături de reprezentanţi ai presei din România.

Participanţii au beneficiat de un tur privat şi de o experienţă completă în cadrul centrului Therme Bucureşti, printre care şi Sauna Fest 2019 – singurul festival dedicat saunelor din România – care a reunit peste 30 de Maeştri Aufguss internaţionali.

GALERIE FOTO. World Media Gateway, în imagini:

„Credem că jurnalismul şi advertisingul de calitate reprezintă motoare importante de dezvoltare a industriei creativităţii la nivel mondial.

Therme Bucureşti celebrează efortul depus în fiecare zi de creativi şi jurnalişti pentru a crea o lume mai bună şi pentru a descoperi şi aduce în faţa publicului noi perspective, oferindu-le acestora o zi completă de relaxare, mai ales că studiile efectuate de-a lungul timpului plasează aceste meserii în topul celor mai stresante profesii din lume”, a declarat Andrada Şeitan, Chief Communications Officer Therme Bucureşti.

„Luxul înseamnă timp liber. Şi mai înseamnă să faci ceea ce îţi doreşti, ceea ce ai visat dintotdeauna. Pentru a crea, trebuie să fii sănătos. Şi să ai deschiderea de a privi şi observa lumea din jurul tău”, a declarat designerul Karim Rashid, invitatul special al conferinţei.

Trei ani de leadership în wellness şi relaxare

Lansat în anul 2016, Therme Bucureşti este cel mai mare Therme din Europa, construit greenfield, pe un areal de 250.000 mp, cu o suprafaţă indoor de 37.000 mp, găzduind cea mai mare grădină botanică din România, cu peste 800.000 de plante, dintre care peste 1.500 de palmieri.

Proiectul excelează prin magnitudine şi unicitate, oferind servicii şi ambianţă de lux la preţuri accesibile şi respectând cele mai înalte standarde din punct de vedere arhitectural, tehnic, sănătate şi relaxare din lume.

Odată cu deschiderea Therme Bucureşti, capitala României a devenit cel mai mare oraş termal din Europa, alaturi de prima şi cea mai veche capitală termală atestată istoric: Roma.

În 2018, Therme Bucureşti a obţinut certificatul LEED Platinum, devenind primul LEED New Construction din România cu această distincţie, în cadrul celui mai utilizat sistem de evaluare a clădirilor verzi din lume.

În primăvara acestui an, Therme Bucureşti a obţinut şi certificarea EuropeSpa -Thermal Spa, una dintre cele mai prestigioase forme de recunoaştere din industrie.

Sistemul de certificare este cunoscut drept cel mai exigent din lume, în zonele de activare specifice Medical Spa şi Wellness, şi a avut în vedere o serie largă de criterii referitoare la zona de servicii, siguranţă, igienă şi infrastructură de wellness.

Ce este Paginademedia Database:

Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Secţiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afişate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.

Lista completă a companiilor din secţiunea Paginademedia Database, aici.

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus