Skip to main content

UPDATE. Postul TV a dat imagini până în ora 10.00. România TV nu a mai dat imagini cu filmările din Colectiv după ora 10.00. Doar câteva burtiere

 
UPDATE. Postul TV a dat imagini până în ora 10.00. România TV nu a mai dat imagini cu filmările din Colectiv după ora 10.00. Doar câteva burtiere

UPDATE. Reprezentanţi ai postului de televiziune România TV au declarat pentru Paginademedia.ro că postul de televiziune a difuzat câteva imagini despre cazul Colectiv în jurul orei 9.00, când a fost şi Cătălin Tolontan prin telefon. Ulterior, după ora 10.00, când Libertatea a făcut public filmul, postul nu a mai difuzat imagini şi nu a mai tratat subiectul.

Publicitate

Monitorizarea Paginademedia.ro se referă la intervalul de după ora 10.00.

VIDEO. Pentru România TV, înregistrările cutremurătoare din cazul Colectiv nu a fost considerat subiect de importanţă. Tema a fost tratată doar pe burtiere la România TV. Postul de televiziune nu a abordat ştirea generată de dezvăluirile Libertatea, cu imagini şocante de la intervenţia pompierilor din clubul Colectiv, de acum patru ani. A postat doar câteva burtiere prin care anunţat noile date apărute în spaţiul public.

De pe burtierele România TV nu a lipsit cuvântul "urmează" legat de subiect. Nu a mai urmat nimic, din monitorizările Paginademedia.ro

De asemenea, România TV nu a avut nici imagini de la conferinţa de presă de la ISU, de la prânz (pe toate celelalte staţii era evenimentul, în direct).

Staţia de ştiri România TV a avut pe post ştiri precum: starea de sănătate a lui Mihai Constantinescu, o ştire despre un pod instalat cu un elicopter, o dezbatere despre propunerile de miniştri ale premierului desemnat Ludovic Orban şi nu în ultimul rând, noi date „bombă” în cazul... Caracal.

De notat că site-ul romaniatv.net a publicat materiale despre imaginile din cazul Colectiv, apărute la patru ani de la tragicul accident. Site-ul a publicat şi 11 minute de video preluate de la Libertatea.

Celelalte posturi TV au avut subiectul pe post, atât în ştiri scurte cât şi pe larg.

  • Digi 24 a fost primul post TV care a preluat, chiar la 10:30 (când au fost date Live de Libertatea), dezvălurile jurnaliştilor Mirela Neag, Adriana Oprea, Răzvan Luţac, Cătălin Tolontan.
  • La ora 11:00, a deschis jurnalul şi Antena 3 cu acelaşi subiect. De asemenea, postul B1 TV a preluat subiectul la 11:10.
  • După B1 TV, următorul post care a preluat materialul Libertatea a fost Realitatea TV.

Staţiile de ştiri au urmărit apoi subiectul în timpul zilei.

Pro TV a avut o ştire despre noile imagini apărute în spaţiul public, la patru ani de la Coletiv. Postul generalist din Pache Protopopescu a avut inclusiv reporter la conferinţa de presă susţinută de ISU la ora 13:00.

Reamintim că ziarul Libertatea a intrat în posesia unor imagini şocante cu intervenţia dezorganizată a pompierilor, în noaptea de 30 octombrie 2015.

La patru ani de la incediu, un fost angajat al ISU a trimis echipei lui Cătălin Tolontan imaginile filmate la prima intervenţie a pompierilor, imediat după ce s-a dat alarma în respectiva noapte.

GALERIE FOTO

VIDEO. Filmările secrete făcute la Colectiv de pompieri şi ascunse până azi publicului

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "dragos" cata rautate în tine , bine ca ai tu sfecla frumoasa ,fiecare om e frumos în felul lui, nu cred ca ma-i vazut pe mine ,pe mine ma cheama altfel ,folosesc eu numele de "Razvan" dar pe mine ma cheama "Alex" !
  • E clar ca dusmanii lui Arafat au dat toata ziua imaginile aici e ipocrizie maxima se joaca toti pe o tragedie ca sa-si atinga interesele. Asa facem noi. Sunt in tv 2 gasti care se lupta pentru fiecare cm unii cu PSD si restu lumii cu mici variatiuni (liberali usristi basisti). Iar apelativele de "criminal" "arestabili" si alte instigari de-astea la tv nu stiu cat de normale sunt. Ne jucam cu cuvintele.
  • Mdea, dar ai omis esențialul, darling Bambu. În seara zilei de 30 octombrie 2015, România TV a fost prima televiziune care a intrat cu imagini în direct de la Colectiv , la ora 23,25 și a anunțat dezastrul. La ora aia, ProTV dormea, Digi24 sforăia, sforrr, hârrrr, TVR era în weekend...
  • Razvanele, ti-am vazut sfecla pe fb. Cu o asemenea infatisare nu puteai fi decat fan infocat a lu' nea Dan. Sa revenim la subiect. Romania TV e a lui Ghita care e prieten cu Ponta, ce vreti sa difuzeze? sa-i sifoneze imaginea lui Ponta inainte de alegeri? Chiar credeti ca imaginile astea au aparut intamplator taman in campania pentru prezidentiale?
  • "Emisiunea Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 9 puncte de rating și 27.7% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.2 puncte de rating și 13% share."
  • Singura televiziune de stiri care a abordat cum trebuie subiectul a fost Digi24. De dimineata au inceput cu materiale, invitati in studio si reactii prin telefon.
  • "Miu Miu" da ,asa este si la Observatorul orei 16 a fost chiar la începutul jurnalului!
  • Si Antena 1 a avut aceasta stire la începutul orei 12 iar apoi la începutul orei 13 în cea dea doua ora de Observator si a dat si conferinta de presa cu declaratiile celor trei oameni ai legii! Dar voi ati vazut doar pe Pro tv! Ce va mai place sa promovati acest post tv!

Trimite un comentariu

sus