Skip to main content

Cine s-a ocupat de branding-ul handbalistei Cristina Neagu, cea mai bună jucătoare din lume

 
Foto | cristinaneagu.ro
Foto | cristinaneagu.ro

Cristina Neagu a avut parte de o campanie profesionistă pentru identitatea de brand, gândită de o agenţie specializată. Agenţia Rusu+Borţun Brand Growers a semnat identitatea de brand a Cristinei Neagu, de patru ori cea mai bună jucătoare de handbal din lume.

Publicitate

CN8 Unstoppable este brandul creat de creativii agenţiei pentru Cristina Neagu, jucătoarea echipei CSM Bucureşti.

Ce înseamnă fiecare element al logo-ului?

  • CN8 - Simbolul ales reprezintă iniţialele numelui Cristinei Neagu, cu tipuri de litere diferite - unul care exprimă forţă şi celălalt, eleganţă.
  • 8-ul, sub foarmă de infinit, este de referinţă pentru sportivă, fiind şi cifra cu care evoluează pe tricou în meciurile de handbal.

Cristina Neagu:

„A fost prima data cand am fost pusa in ipostaza sa imi aleg o reprezentare grafica si o expresie care sa ma defineasca ca om si ca jucatoare de handbal.

A fost interesant sa aflu cum ma vedeau altii si sa vad cum mi se construieste povestea. Mi-as dori sa existe mai multe branduri de sportivi in Romania si ele sa se manifeste in spatiul public, sa devina modele pentru cei tineri, nu neaparat in sport, ci in viata.”

Reprezentanţii agenţiei, despre proiect:

„A fost un proces de auditare realizat cu persoanele din jurul Cristinei Neagu, cu personalitati din marketing-ul romanesc, precum si discutii aprofundate unu la unu cu Cristina despre valorile in care crede, unde vrea sa ajunga, ce isi propune din punct de vedere profesional.

Cristina Neagu a adoptat o identitate de brand care să îi reflecte valorile şi personalitatea. Este Unstoppable. Perfectionista, plina de determinare, cu mare incredere in sine si cu calitati clare de leadership.”

Echipele implicate au fost următoarele:

  • Din partea Rusu+Borţun Brand Growers - Alina Tudose, Cătălin Rusu, Răzvan Chifu (partners) şi Anca Uscăţescu (Senior Graphic designer & DTP).
  • Din partea Sports HUB au contribuit la succesul brandingului Virgil Stănescu (President) şi Ana Luca (Operations Manager).

Alina Tudose, partner Rusu+Bortun Brand Growers, despre brandingul sportiv:

„În brandingul sportiv, ca şi în brandingul personal, am ţinut cont de anumite reguli: să ai focus (nu poţi fi totul pentru toată lumea), valorile de brand trebuie să fie autentice, să ţină cont de povestea de viaţă a Cristinei şi să îi reflecte şi dorinţele de viitor, să spună o poveste (să transmită emoţie), să fie consistent (să transmită acelaşi mesaj de fiecare dată) şi să creeze un impact pozitiv în lumea în care activează.

Să inspire, să motiveze, să modeleze comportamente.”

Pe lângă brandul Cristina Neagu, Rusu+Borţun Brand Growers semnează identitatea Sports HUB alături de care dezvoltă identităţi pentru sportivi precum Ana Maria Brânză, Mihai Leu, Camelia Potec sau Marian Drăgulescu.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Cart Un
    Ai dreptate, dar ce sa facem? Oamenii din publicitate sunt moderni, hipsteri, public comercial care are nevoie de bani sa cumpere lucruri din reclame, ca sa nu mai spun ca atunci cand fac copii, fac vreo 3-4 deodata ca oamenii moderni au descoperit fertilizarea in vitro. Iar ei cred ca bugetarii sunt capuse, cand ei "inventeaza" CN8 copiat dupa CR7 (Cristiano Ronaldo). Economia duduie, tara e pe maini bune.
  • Cristina Neagu a existat si inainte de "branding-ul" acesta. Numele ei insusi este un brand. "Branding-ul" CN8 e doar un accesoriu care poate sa insemne orice de la Cartoon Network la ce vreti voi. Cu sau fara CN8 ea este o jucatoare de exceptie. Pe gustul meu ar fi fost mai bine fara CN8. Doar originalul: Cristina Neagu. Cum o s-o strige galeria in sala: CN8 sau Cristina Neagu?
  • Foarte original... Nici nu e inspirat de la CR7 (Cristiano Ronaldo)!!

    Iar despre vizual, cu "c"-ul si "n"-ul ala, parca vad un logo din anii '90, in niciun caz unul actual, modern.
  • Noroc cu articole de acest fel ca aflam ca exista acest brand de "succes".
  • un logo incarcat, greu de interpretat care se citeste C8N, nu CN8. apoi "8-ul, sub foarmă de infinit" nu exista, "foarma" de infinit fiind orizontala, ei au facut o foarma de semiluna.
  • La puterea de brand, cred ca fotbalul este mult peste handbal. Poate de aceea ii prinde bine ajutorul unor experti externi. Mai evoluam si noi...
  • Cine s-a ocupat de brandingul lui PELE acum ceva decenii???? Incerc sa ma adresez publicitarilor fare sa fiu cenzurat, dar nu pot. Intelegeti voi. Ce se facea ea fara branding... va dati seama ce tragedie????

Trimite un comentariu

sus