
Mai tare decât Selly și Bromania. Adelina Pestrițu a fost desemnată cel mai bun influencer din România, în anul 2019, la gala locală a premiilor E! People Choice Awards.
Poziția obținută o va trimite la gala internațională a premiilor, de la Los Angeles, pe 10 noiembrie, în Statele Unite ale Americii.
Alături de ea, vor mai merge în Los Angeles și următoarele două clasate în top: Irina Deaconescu și Maria Zvinca.
Ceilalți influenceri nominalizați ai galei au fost: Laura Giurcanu, Matei Dima (Bromania), Andrei Șelaru (Selly), Diana Condurache, Nadd Hu.
Câștigătorul s-a stabilit în urma unui vot acordat online, pe site-ul pca.eonline.com, în perioada 4 septembrie - 18 octombrie.
Adelina Pestrițu, despre gala E! People Choice Awards:
„Pentru mine a fost ca un vis implinit cand am aflat ca sunt pe lista de nominalizati la acest premii atat de importante pe plan international, asa ca acum, dupa ce am aflat vestea cea mare, simt ca toata lumea e a mea.
Nu stiu cum as putea sa multumesc mai mult celor care m-au votat decat spunandu-le ca este premiul lor, ca impreuna am castigat acest trofeu si ca ii voi lua cu mine peste tot, in America, in culisele galei, pe covorul rosu si oriunde voi ajunge si ii voi face sa fie mandri ca-i reprezint intr-o lume asa de mare. Vom trai impreuna visul american si promit sa fiti martori cand o sa o invit pe Kim Kardashian sa facem o poza impreuna”, a spus aceasta.
Fosta prezentatoare de la Kanal D are un business online, site-urile edamazine.ro și byeda.ro. De asemenea, are un canal de YouTube cu 140.000 de abonați și un cont de Instagram, care numără aproximativ 1,2 milioane de urmăritori.
Gala din Los Angeles - E! People's Choice Awards 2019 - va fi transmisă pe postul E! Entertainment, în noaptea de duminică spre luni, 11 noiembrie, de la ora 4:00.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Pestritu are 1.2M pe instagram dar pun pariu ca in realitate are 50-100k, restul sunt cumparati.
La fel avea si Andreea Balan milioane de abonatisi cand a fost sa vizioneze lumea ce a facut ea pe bani publici a avut cateva mii de vizualizari, ca si cum milioanele de abonati erau fantome sau nimeni n-a dat click.