Skip to main content

Audienţa posturilor de ştiri pe ore, în ziua alegerilor prezidenţiale. România TV, urmărit în timpul zilei. Antena 3, seara. Digi24 a stat bine la tineri

 
Audienţa posturilor de ştiri pe ore, în ziua alegerilor prezidenţiale. România TV, urmărit în timpul zilei. Antena 3, seara. Digi24 a stat bine la tineri

AUDIENŢE. În ziua alegerilor, bătălia în audienţe s-a dat, pe posturile de ştiri, între România TV şi Antena 3. Cele două şi-au împărţit audienţa ieri, iar tendinţa a fost următoarea: Antena 3 a adunat audienţa seara, iar România TV a stat mai bine în timpul zilei. Între ele a intervenit, pe alocuri, şi Digi24, post care a avut o audineţă bună mai ales pe publicul comercial, tânăr, între 18 şi 49 de ani.

Publicitate

Cum a evoluat audienţa staţiilor de ştiri, ieri? Cum s-a descurcat Realitatea Plus, intrată recent în grilele RCS, UPC sau Akta în locul Realităţii TV?

Paginademedia.ro vă prezintă audienţa, pe intervale orare.

Principalele concluzii, în continuare:

  • România TV a câştigat în timpul zilei, Antena 3 a câştigat seara.
  • Antena 3 e singurul post de ştiri care a reuşit să atingă pragul de un milion de privitori pe minut, ieri. Vârful s-a înregistrat după ora 21:00, când s-au anunţat primele exit poll-uri.
  • În duelul celor două a intervenit şi Digi24, care a scos o audienţă mai bună decât România TV şi Antena 3, pe segmentul de public tânăr (pe tronsonul 15:00-21:00). După ora 21:00 a fost sub Antena 3, dar peste RTV.
  • Digi 24 şi Antena 3 au avut cifre apropiate pe segmentul de public tânăr, aproape toată ziua ieri. Antena 3 a bătut Digi 24 de la ora 9:00 până la 15:00. De asemenea, postul Intact a avut cifre mai bune, pe acelaşi segment seara, după ora 21:00.
  • Realitatea Plus şi B1TV au fost bară la bară aproape toată ziua de ieri.

Paginademedia.ro vă prezintă evoluţia posturilor de ştiri audienţelor pe ore, în duminica alegerilor PREZIDENŢIALE:

NAŢIONAL. Antena 3 şi România TV au fost cele mai urmărite posturi de televiziune, ieri, în ziua alegerilor prezidenţiale. Cele şi-au împărţit audienţa:

România TV a fost prima în timpul zilei, între orele 9:00-18:00. Seara, după ora 18:00, RTV a scos o medie de 800.000 de telespectatori pe minut.

Antena 3 a preluat conducerea seara, după ora 18:00. În momentul în care s-au anunţat rezultatele exist poll-urilor, postul Intact a adunat o medie de un milion de privitori pe minut, iar datele arată că cifrele s-au menţinut până la miezul nopţii.

Digi 24 a fost al treilea post din top, raportat la medie pe ore în timpul zilei. Audienţa postului RCS a crescut constant de la 100.000 dimineaţa până la aproape 300.000 seara.

La nivel naţional, B1TV a stat mai bine decât Realitatea Plus. Totuşi, cele două au avut cifre aproapiate, începând de la ora 12:00.

După ora 21:00, B1TV era urmărit de aproximativ 200.000 de privitori, în timp ce Realitatea Plus număra 170.000 de urmăritori.

URBAN. Tendinţa evoluţiei posturilor Antena 3 şi România TV s-a menţinut şi la oraşe: Postul Intact s-a văzut mai bine seara, iar RTV a câştigat în timpul zilei, până la ora 18:00.

România TV a avut o medie de aproximativ 300.000 de privitori, de la ora 9:00 până la ora 18:00. A trecut de 400.000 şi de 450.000 de telespectatori, în medie, după ora 18:00, respectiv ora 21:00.

În acelaşi timp, un salt a fost făcut de Antena 3. Postul de ştiri fondat de Dan Voiculescu a înregistrat aproape jumătate de milion de telespectatori după ora 18:00 şi a trecut de 600.000 de telespectatori de la oraşe după anunţarea primelor exit poll-uri, de la ora 21:00.

Digi 24 a stat bine şi la oraşe, fiind al treilea cel mai urmărit post de ştiri pe parcursul întregii zile de ieri. A urcat de la o medie de 83.000 de privitori dimineaţa, până la 230.000 seara, după ora 21:00.

Realitatea Plus şi B1TV au mers bară la bară ieri. Dimineata a condus B1TV, până la ora 15:00. După această oră, Realitatea Plus a preluat conducerea.

Pe intervalul 21:00-24:00, B1TV şi Realitatea TV a înregistrat o medie de audienţă aproapiată, aproximativ 115.000 de privitori fiecare.

COMERCIAL. Tinerii s-au împărţit ieri între Antena 3, România TV şi Digi 24. S-au uitat şi la Realitatea Plus şi B1TV, dar în număr mai mic.

România TV a fost cel mai urmărit post pe segmentul tânăr ieri, pe segmentul 9:00 - 15:00. Pe acelaşi interval orar, Antena 3 a fost pe locul secund, după RTV.

Digi 24 a preluat conducerea topului după ora 15:00 până la 21:00. Atunci, a fost peste România TV şi Antena 3, următoarele două posturi clasate.

Postul RCS a fost urmărit, în medie, de aproximativ 62.000 de privitori (între 15:00-18:00) şi de aproximativ 108.000 (între 18:00-21:00).

De la ora 21:00, când s-au închis secţiile de votare, Antena 3 a preluat conducerea. Până la miezul nopţii a înregistrat o medie de 154.000 de urmăritori pe minut.

Audienţa canalelor de ştiri pe ore, în duminica alegerilor PREZIDENŢIALE, 10 noiembrie, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL B1TV Antena 3 Romania TV Digi 24 Realitatea Plus
9.00-12.00 70.000 235.000 523.000 112.000 33.000
12.00-15.00 79.000 379.000 660.000 164.000 74.000
15.00-18.00 158.000 540.000 635.000 247.000 150.000
18.00-21.00 154.000 867.000 773.000 278.000 167.000
21.00-24.00 199.000 1.021.000 804.000 283.000 167.000

Audienţa canalelor de ştiri pe ore, în duminica alegerilor PREZIDENŢIALE, 10 noiembrie, în mediul URBAN:

URBAN B1TV Antena 3 Romania TV Digi 24 Realitatea Plus
9.00-12.00 42.000 175.000 291.000 83.000 24.000
12.00-15.00 43.000 243.000 359.000 121.000 49.000
15.00-18.00 85.000 316.000 336.000 170.000 90.000
18.00-21.00 97.000 486.000 426.000 240.000 101.000
21.00-24.00 113.000 603.000 460.000 232.000 118.000

Audienţa canalelor de ştiri pe ore, în duminica alegerilor PREZIDENŢIALE, 10 noiembrie, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL B1TV Antena 3 Romania TV Digi 24 Realitatea Plus
9.00-12.00 6.000 48.000 56.000 27.000 7.000
12.00-15.00 8.000 57.000 63.000 44.000 17.000
15.00-18.00 18.000 39.000 58.000 62.000 28.000
18.00-21.00 27.000 99.000 68.000 108.000 41.000
21.00-24.00 31.000 154.000 84.000 128.000 39.000

Citeşte şi: CAPTURĂ LA MINUT. Cum s-au văzut posturile de ştiri la ora exit-pollurilor. A furat cineva startul?


Citeşte şi: Site-urile de ştiri în ziua alegerilor. Românii au citit şi tabloide, dar şi quality. Cancan.ro, cele mai multe afişări. Digi24.ro, cei mai mulţi unici


AUDIENŢE ALEGERI. Romania TV, cea mai urmărită toată ziua, imediat după Pro TV, în ţară şi la oraşe. Antena 3 şi Digi24, alegerile publicului tânăr


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Deci "Te cunosc de undeva" lider la pensionari, nu ? "Antena 1" nu mentioneaza nimic de comercial (tineretul) pe site-ul lor ?
    Si audientele de miercuri, joi nu te intereseaza ?
  • Audientele "Te cunosc de undeva" de ce nu le-ati mai postat? A1 lider detasat la orase si la nivel national cu 8 punte de rating

Trimite un comentariu

sus