
AUDIENȚE DIVERTISMENT. Rețetele vechi de divertisment merg cel mai bine. Emisiuni cu „tradiție” de pe Pro TV, Antena 1 și Kanal D au fost cele mai urmărite în luna octombrie.
În topul emisiunilor, la nivel național, avem opt producții cu peste un milion de telespectatori pe ediție: trei de pe Pro TV, trei de pe Antena 1 și două de pe Kanal D.
Vocea și Visuri la cheie sunt cele mai urmărite emisiuni de pe Pro TV, iar Chefi la cuțite și Te cunosc de undeva au cele mai bune cifre pentru Antena 1.
Kanal D se remarcă în continuare cu Roata norocului și Se strigă darul. Tentativa Kanal D de a aduce un nou format în grilă, „Îmi place dansul”, n-a avut succes în audiență.
Paginademedia.ro prezintă audiențele principalelor emisiuni de divertisment în luna octombrie 2019:
NAȚIONAL. Trei emisiuni de pe Pro TV conduc topul celor mai urmărite producții, la nivel național. Visuri la Cheie și Vocea României au avut cifre aproape la egalitate. Fiecare a obținut o medie de peste 1,6 milioane de privitori.
Locul al treilea îi revine emisiunii Șef sub acoperire, o emisiune de o oră, cu o medie de 1,3 milioane de privitori.
Pe patru în topul emisiunilor de divertisment a intrat cea mai urmărită producție a Kanal D, Roata norocului, cu 1,3 milioane de telespectatori.
Emisiunea Îmi place dansul, pariul Kanal D pentru această toamnă, n-a mai avut loc în top 20 emisiuni după ce a fost mutat după ora 22.00.
Kanal D a făcut însă audiență cu „rețete” mai vechi, cum ar fi „Se strigă darul”.
URBAN. Vocea României este show-ul lunii octombrie și la orașe. Emisiunea de pe Pro TV a avut o medie de 945.000 de persoane, media la orașe. Este urmat de Visuri la cheie, de pe Pro TV, cu o medie de 815.000 de persoane.
Al treilea loc pe podiumul audiențelor este ocupat de Antena 1 și Chefi la Cuțite, o emisiune cu o medie de 700.000 de privitori, media pe ediție.
Poziție bună și pentru emisiunea Te cunosc de undeva, de pe Antena 1, care a avut primul loc la orașe aproape în fiecare ediție din octombrie.
Quizz-show-ul Ce spun românii, prezentată de Cabral la Pro TV, a obținut cifre mai bune decât iUmor, difuzat în prime-time de Antena 1.
COMERCIAL. Visuri la cheie, cu Dragoș Bucur prezentator, a avut cele mai bune cifre pe publicul comercial: peste 400.000 de persoane, media pe ediție. Clasamentul este completat de Șef sub acoperire și de Vocea României.
Dacă primele trei emisiuni, pe comercial, sunt ale Pro TV, următoarele trei sunt ale Antenei 1.
Chefi la cuțite este și aici cea mai urmărită emisiune a Antenei 1 pe publicul comercial. Postul a avut o medie de 360.000 de persoane pe ediție. Urmează iUmor și Te cunosc de undeva.
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna octombrie, la nivel NAȚIONAL
Emisiune | Post | Persoane | Rtg% | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Visuri la cheie | Pro TV | 1.624.000 | 9.1 | 5 |
2 | Vocea Romaniei | Pro TV | 1.610.000 | 9.1 | 4 |
3 | Sef sub acoperire | Pro TV | 1.370.000 | 7.7 | 4 |
4 | Roata norocului | Kanal D | 1.302.000 | 7.3 | 4 |
5 | Te cunosc de undeva | Antena 1 | 1.301.000 | 7.3 | 4 |
6 | Chefi la cutite | Antena 1 | 1.287.000 | 7.2 | 9 |
7 | Se striga darul | Kanal D | 1.031.000 | 5.8 | 4 |
8 | iUmor | Antena 1 | 1.009.000 | 5.7 | 4 |
9 | Ce spun romanii | Pro TV | 933.000 | 5.2 | 23 |
10 | Acces Direct | Antena 1 | 855.000 | 4.8 | 23 |
11 | Masterchef | Pro TV | 676.000 | 3.8 | 18 |
12 | Puterea Dragostei - Gala | Kanal D | 661.000 | 3.7 | 16 |
13 | Antitalent | Antena 1 | 610.000 | 3.4 | 2 |
14 | The Wall - Marele Zid | Antena 1 | 546.000 | 3.1 | 4 |
15 | Puterea dragostei | Kanal D | 523.000 | 2.9 | 46 |
16 | In cautarea adevarului | Kanal D | 513.000 | 2.9 | 31 |
17 | Vedeta populara | TVR 1 | 473.000 | 2.7 | 6 |
18 | La Maruta | Pro TV | 452.000 | 2.5 | 23 |
19 | Teo Show | Kanal D | 404.000 | 2.3 | 23 |
20 | Vorbeste lumea | Pro TV | 369.000 | 2.1 | 23 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna octombrie, în mediul URBAN
URBAN | Post | Persoane | Rtg% | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Vocea Romaniei | Pro TV | 945.000 | 9.9 | 4 |
2 | Visuri la cheie | Pro TV | 815.000 | 8.5 | 5 |
3 | Chefi la cutite | Antena 1 | 705.000 | 7.4 | 9 |
4 | Te cunosc de undeva | Antena 1 | 689.000 | 7.2 | 4 |
5 | Sef sub acoperire | Pro TV | 654.000 | 6.8 | 4 |
6 | Ce spun romanii | Pro TV | 517.000 | 5.4 | 23 |
7 | iUmor | Antena 1 | 499.000 | 5.2 | 4 |
8 | Roata norocului | Kanal D | 460.000 | 4.8 | 4 |
9 | Acces Direct | Antena 1 | 429.000 | 4.5 | 23 |
10 | Antitalent | Antena 1 | 348.000 | 3.6 | 2 |
11 | Se striga darul | Kanal D | 337.000 | 3.5 | 4 |
12 | Masterchef | Pro TV | 319.000 | 3.3 | 18 |
13 | Vedeta populara | TVR 1 | 269.000 | 2.8 | 6 |
14 | The Wall - Marele Zid | Antena 1 | 256.000 | 2.7 | 4 |
15 | Puterea Dragostei - Gala | Kanal D | 233.000 | 2.4 | 16 |
16 | Voi cu Voicu | Antena 3 | 210.000 | 2.2 | 9 |
17 | La Maruta | Pro TV | 201.000 | 2.1 | 23 |
18 | Puterea dragostei | Kanal D | 193.000 | 2.0 | 46 |
19 | Apropo TV | Pro TV | 185.000 | 1.9 | 4 |
20 | In cautarea adevarului | Kanal D | 181.000 | 1.9 | 31 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna octombrie, pe segmentul COMERCIAL
COMERCIAL | Post | Persoane | Rtg% | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Visuri la cheie | Pro TV | 416.000 | 9.7 | 5 |
2 | Sef sub acoperire | Pro TV | 382.000 | 8.9 | 4 |
3 | Vocea Romaniei | Pro TV | 370.000 | 8.6 | 4 |
4 | Chefi la cutite | Antena 1 | 361.000 | 8.4 | 9 |
5 | iUmor | Antena 1 | 258.000 | 6.0 | 4 |
6 | Te cunosc de undeva | Antena 1 | 222.000 | 5.2 | 4 |
7 | Masterchef | Pro TV | 179.000 | 4.2 | 18 |
8 | Antitalent | Antena 1 | 174.000 | 4.1 | 2 |
9 | Ce spun romanii | Pro TV | 169.000 | 3.9 | 23 |
10 | Se striga darul | Kanal D | 143.000 | 3.3 | 4 |
11 | The Wall - Marele Zid | Antena 1 | 137.000 | 3.2 | 4 |
12 | Roata norocului | Kanal D | 125.000 | 2.9 | 4 |
13 | Acces Direct | Antena 1 | 120.000 | 2.8 | 23 |
14 | Puterea Dragostei - Gala | Kanal D | 92.000 | 2.2 | 16 |
15 | XTRA NIGHT SHOW | Antena 1 | 88.000 | 2.1 | 19 |
16 | APROPO TV | Pro TV | 86.000 | 2.0 | 4 |
17 | Puterea dragostei | Kanal D | 79.000 | 1.8 | 46 |
18 | La Maruta | Pro TV | 71.000 | 1.7 | 23 |
19 | CASH TAXI | Kanal D | 67.000 | 1.6 | 5 |
20 | NEATZA CU RAZVAN SI DANI | Antena 1 | 64.000 | 1.5 | 23 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Crestere si pentru "Visuri la cheie" cu aproape 2 puncte. Inseamna ca "lumea vrea in continuare acest gen", vorba ta... Nu ?
Si doar pe aceasta stire aflam ce audiente au emisiunile de miercuri si joi difuzate de "Pro TV". Ca in rest, pauza... Doar audientele de luni, marti, vineri si sambata.