Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la Vocea României, a doua rundă de eliminări? Cum arată topul staţiilor

 
AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la Vocea României, a doua rundă de eliminări? Cum arată topul staţiilor

AUDIENŢE. A doua rundă de eliminări la Vocea României. Câţi români au urmărit show-ul de pe Pro TV? Care a fost ordinea în topul teeleviziunilor? Cum şi-au îmărţit locurile doi-trei Kanal D şi Antena 1?

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul Vocea României (20:30-23:45):

NAŢIONAL. La Vocea României s-au uitat, în fiecare minut din cele peste trei ore, în jur de 1,2 milioane de români (cu câteva zeci de mii sub săptămâna trecută).

În topul naţional, a urmat, ca şi săptămâna trecută, Kanal D, cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră pe cea mai mare parte a intervalului de difuzare.

Poziţia a treia pentru Antena 1, cu o medie sub săptămâna trecută. Cu iUmor şi apoi cu serialul Mangaliţa, Antena 1 a avut o medie de 740.000 de români pe post (cu aproape 200.000 sup vinerea trecută).

URBAN. Vocea României a fost urmărită, la oraşe, de 730.000 de telespectatori (şi aici este o scădere faţă de săptămâna trecută).

După Pro TV, a urmat în clasament Kanal D (peste jumătate de milion, aproape la fel ca săptămâna trecută) şi Antena 1.

De notat la Antena 1 scăderea şi la oraşe: săptămâna trecută, avea 440.000 de telespectatori la bătaie cu Vocea. Acum a avut 390.000.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, Vocea României numărat 275.000 de telespectatori (săptămâna trecută erau 330.000). Scădere şi pentru poziţia a doua - Antena 1, cu 190.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, faţă de 220.000 săptămâna trecută.

Kanal D îşi menţine poziţia a treia în topul comercial, însă audienţa este constantă.

Intersecţia Vocea - iUmor

Ce s-a întâmplat pe cele două ore de intersecţie directă Vocea României - iUmor? Între 20.30 şi 22.30, iUmor a fost pe poziţia a treia în top, după Pro TV şi Kanal D, la nivel naţional şi la oraşe.

Pe publicul comercial, Antena 1 a fost pe locul secund.

De notat însă scăderile de audienţă pentru iUmor.

La nivel naţional, Vocea avea aseară 1,4 milioane de români pe post, urmată de Kanal D (cu 1,2 milioane). iUmor a numărat 940.000, faţă de 1,2 milioane săptămâna trecută.

La oraşe, Pro TV cu Vocea, a fost urmărită de 800.000 de telespectatori (100.000 scădere faţă de săptămâna trecută), iar iUmor a avut 485.000 (tot 100.000 scădere, înscă o scădere care a aruncat-o pe poziţia a treia).

Doar pe publicul comercial iUmor s-a apropiat de Voce: 290.000 Pro TV - 240.000 iUmor. Kanal D, pe trei, a ţinut 220.000 de telespectatori cu serialul Lacrimi la Marea Neagră.

Audienţa posturilor TV vineri, 8 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.258.000 7.1 18.3
2 Kanal D 1.020.000 5.7 14.8
3 Antena 1 736.000 4.1 10.7
4 Romania TV 453.000 2.5 6.6
5 Antena 3 443.000 2.5 6.4
6 DigiSport 1 238.000 1.3 3.5
7 Prima TV 218.000 1.2 3.2
8 Pro 2 163.000 0.9 2.4
9 National TV 145.000 0.8 2.1
10 TVR 2 137.000 0.8 2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 8 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 731.000 7.6 19.7
2 Kanal D 528.000 5.5 14.2
3 Antena 1 392.000 4.1 10.6
4 Romania TV 241.000 2.5 6.5
5 Antena 3 239.000 2.5 6.5
6 DigiSport 1 165.000 1.7 4.5
7 Prima TV 80.000 0.8 2.2
8 Pro 2 72.000 0.8 2
9 National TV 70.000 0.7 1.9
10 TVR 2 63.000 0.7 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 8 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 275.000 6.4 20.2
2 Antena 1 191.000 4.4 14.1
3 Kanal D 184.000 4.3 13.5
4 DigiSport 1 71.000 1.6 5.2
5 Romania TV 51.000 1.2 3.7
6 Prima TV 39.000 0.9 2.8
7 Antena 3 33.000 0.8 2.4
8 Pro 2 29.000 0.7 2.1
9 Pro Cinema 28.000 0.6 2
10 Diva 25.000 0.6 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audienţele de săptămâna trecută, AICI

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "iUmor", în loc să crească în audiențe, scade de tot. Mai bine o dădeau primăvara așa cum era înainte.
  • Dragoș are perfectă dreptate. Și reclamele sunt o modalitate foarte bună de a determina ce categorie de vârstă urmărește un anume post de televiziune. De exemplu, dacă e post de desene animate, vor fi difuzate reclame la jocuri și jucării. Dacă e antena 1, reclame la supramax articulații. :)))
  • Inspumatul mile habar nu are cu ce se mananca audienta. Intotdeauna numarul tinerilor vor fi mai mic (chiar si la antenuta) pentru ca tinerii au mai multe preocupari decat varstnicii, ca de exemplu sa iasa in oras la un pub, un club sau pur si simplu sa urmareasca Netflix sau orice altceva pe internet, asa ca aia putini care se uita la tv, se uita in mare parte tot la protv, fapt pentru care ii aduce acestui post tv mai multi bani decat antenutei si asta pentru ca, daca nu stiai, tinerii sunt cei mai mari consumatori mai ales de imbracaminte, ***, gadgeturi, masini, etc. De aceea si publicitarii se indreapta mai mult spre ProTV (cauta veniturile pe fiecare trimestru sau an). Nu ma astept sa intelegi, daț macar poate te mai luminezi putin la minte. Cu placere!
  • Cati postaci pe lumea asta...
    Si unii chiar le tin spatele altora...
  • Cei cativa care tot postați pe aici indiferent de articol, nu i asa ca e trista viata cand nu ai preocupări reale? Fix ca pensionarii din fata blocului cu păreri despre orice,dar fara argumente reale. Macar daca erați plătiți pt asta,dar sint sigur ca nu. ‘Specialiștilor in tv”, sinteti ca Viorica pt pagina asta. Vorbe multe si fara substanța. Poate dupa alegeri va găsiți un job. Spor!
  • "milica", a zis bine "marian". "pro a cumparat licenta", iar "Antena 1" "copiaza". Ai uitat de aceasta stire ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/03/fructul-oprit-antena-group-proces
    "Fructul Oprit", o copie dupa serialul turcesc „Aşk-ı Memnu'” („Iubire ascunsă”). Oare "Antena 1" a cumparat licenta la vremea respectiva ? Doar s-a terminat brusc serialul...
  • Lolek serialul nu este copiat . pro a cumparat licenta cea ce antenuta voastra nu face ci copiaza , crezi ca daca schimbi numele esti mai destept ,ma faci sa rad .
  • Wow. Serialul kanal d este la egalitate cu antena pe comercial? Asa bine merge?
  • milica, nici nu se compara cu publicul pesedist si pensionar de la Acces Direct, sau Te cunosc de undeva. Aici nu comentezi ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-2-noiembrie
    7 pe national si urban, 5 comercial (mai rau ca Vocea de aseara). Pro TV 6 si 6,2; pe comercial cu 8.
  • "serialul tau de doi lei copiat"
    Macar acest serial are aproape dublu pe comercial fata de Mangalita, sau Sacrificiul (scump, cu 100 de mari actori).

    "face rating la jumătate ca chefi"
    Iar meciul de marti a avut triplu pe comercial fata de chefi:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-meci-romania-norvegia-pro-tv

    "masterchef fara chiloți"
    Aseara, in pauza stirilor Pro TV am vazut ca saptamana care vine e finala masterchef. Foarte bine. Mai bine rerereredifuzeaza niste filme vechi in locul emisiunii. Sigur sta mai bine pe comercial.
  • Tot sunt mai putini ca cei de la "Te cunosc de undeva", sau "Acces Direct", milica. Aici nu comentezi ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-2-noiembrie
  • din nou se vede publicul pesedist si pensionar a vocii, majoritar
  • Nu fi nervos slugoiule, masterchef fara chiloți, cu vedete de la capatos vorbesti, e bun ca e la pro tv , serialul tau de doi lei copiat face rating la jumătate ca chefi
  • Agentul lolek este de serviciu , stai linistit ca nu fac crize ca voi atata timp cat vocea este numarul 1 restul ce spui tu sunt povesti de adormit copii nu ma intereseaza si luni este meci asa ca scade si birjari la cutite si daca vrei sa sti ceva masterchef este cu muuuult peste parodia voastra marti a crescut pe serialul Profu care este un serial foarte bun la toate capitolele dar cei care urmaresc antenuta nu pricep asa ceva , fata de serialul vostru fenomen Sacrificiul Zavorancei dar mai ales copia nereusita Mangalita , iar umorul vostru este facut pentru inteligenta voastra , sa fi sanatos

Trimite un comentariu

sus