Skip to main content

AUDIENȚE TV. Vocea României, prima rundă de knockout-uri. Cifrele ediției

 
AUDIENȚE TV. Vocea României, prima rundă de knockout-uri. Cifrele ediției

AUDIENȚE. Vocea României, faza pe knockout-uri. Pro TV a condus audiențele de vineri seara cu show-ul de talente aflat într-o nouă etapă, cea a eliminărilor. 

Publicitate

La fel cum s-a întâmplat și în celelalte sezoane, cifrele show-ului au fost mai mici decât în faza audițiilor. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intervalul Vocea României (20:30-23:45):

NAȚIONAL. Show-ul de talente a avut peste 1,3 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. În perioada audițiilor, cifrele emisiunii au fost de la 1,6 milioane, la 1,8. 

Kanal D și-a păstrat locul secund, ca de obicei. Puțin peste un milion de telespectatori a fost media postului TV, care a avut pe interval serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră. 

Antena 1 a fost pe trei, cu o medie de aproape 900.000 de persoane. Postul a avut pe intervalul Vocii emisiunea iUmor și un nou episod din serialul Mangalița. Amintim că serialul de comedie a fost mutat de duminică, de la 20.00, vinerea, după 22.00. 

URBAN. Orașele au fost tot cu Vocea. Show-ul de talente a avut peste 800.000 de privitori în cele trei ore de difuzare. 

Podiumul este completat de Kanal D, cu 510.000 de persoane, și de Antena 1, cu 440.000. 

COMERCIAL. Vocea României a obținut pe publicul tânăr aproape 330.000 de persoane, în fiecare minut de difuzare. Antena 1 de pe poziția secundă a fost urmărită de 220.000 de persoane. 

Intersecția Vocea - iUmor

Pe tronsonul în care Vocea și iUmor s-au interesectat (20.30 - 22.10), cifrele au fost ceva mai mari atât la Antena 1, cât și la Pro TV.

Vocea a avut peste 1,5 milioane de persoane, în toată țara, pe intervalul de intersecție cu iUmor. Antena 1, de pe poziția a treia, era urmărită de aproape 1,2 milioane de persoane. 

La orașe, Pro TV s-a apropiat de 900.000 de persoane. iUmor a pus Antena 1 pe poziția a doua, cu aproape 580.000 de privitori. 

Pe publicul comercial, Pro TV a avut o medie apropiată de cea de pe întregul interval al Vocii: 334.000 de persoane. La iUmor erau puțin peste 270.000 de persoane.  

După iUmor a urmat, Mangalița, iar cifrele Antenei au fost mult mai mici. 

Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 1.358.000 7,6 19,8
2 Kanal D 1.079.000 6,1 15,7
3 Antena 1 896.000 5 13,1
4 Romania TV 482.000 2,7 7
5 Antena 3 272.000 1,5 4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 827.000 8,6 22,8
2 Kanal D 513.000 5,4 14,1
3 Antena 1 443.000 4,6 12,2
4 Romania TV 248.000 2,6 6,8
5 Antena 3 141.000 1,5 3,9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 327.000 7,6 24,6
2 Antena 1 224.000 5,2 16,8
3 Kanal D 181.000 4,2 13,6
4 Digi Sport 1 60.000 1,4 4,5
5 Romania TV 39.000 0,9 2,9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @didi: ești hater, dar ai și un pic de dreptate. Rîmeș asta chiar îi nasoală rău, enervantă, comercială și depresivă în același timp, dar are voce și nu folosește "sintetizatoare" ca să-și îmbunătățească glasul.
  • explicati-mi si mie va rog ca nu inteleg cum e posibil ca in juriul unei emisiuni care cauta talente in domeniul muzicii, si nu orice capitol, ci VOCEA, sa fie 2 afoni notorii, irina rimes si smili??? astia n-au voce nici pentru ei, cum naiba sa stabileasca daca un concurent are voce sau nu. nu ma uit la emisiune, dar am vazut o stire la pro teve despre ultima emisiune, in care irina rimes le spunea unor concurenti ca "mai au mamaliga de mancat"??? probabil vreo expresie de peste prut care inseamna ca nu sunt pregatiti suficient. fetito, tu canti cu sintetizatoare, cu photoshop si nici asa nu ai voce, concurentii aia canta LIVE, PE BUNE....
  • Cap sec ,ce dai tu e din septembrie, aproximativ doua saptamani la rand au fost lideri ,si pe comercial ,asa ca ciocu mic si joc de glezne.
  • Alex Putina deja este rasuflata odata la doua luni are si acces in.............. o minuscula audienta pe comercial fata de pro ,
  • Uimitori unii oameni. Unii vin și pleacă, alții se lipesc că scaiul de ceva și enervează pe oricine din jurul său. Răzvan și alții, dacă sunt cap sec, spuneți o singură afirmație greșită făcută de mine in postarea precedentă, și pe cuvântul meu de șifonier cu roți dacă mai comentez ceva pe site-ul ăsta, și vă las în inepțiile voastre. Așa se întâmplă când urmărești televiziuni unde singurul moment cultural este reclama la Fundația Dan Voiculescu.
  • Singura emisiune bună din trustul Intact e Chefi la cuțite. Restul sunt mizerii și manipulări. Noi tinerii nu ne uităm la emisiuni ca iUmor, unde este promovat misoginismul, rasismul, glumele proaste și râsul lui Bendeac. Nici la sacrificiul, care a adunat cei mai slabi actori în cele mai slabe roluri, cu speranța de a avea același succes ca fructul oprit. Sâmbăta seara este a antenei pentru că moșii nu sunt atrași de filme, și își petrec serile urmărind o mână de travestiți afoni. De antitalent sau mangalița nu mai spun nimic. Iar Observator și Acces Direct, am pierdut numărul martorilor și probelor inventate de Spy News in cazul Caracal sau de cate ori a venit uraganul in capul celor din Observator. După cum vedeți, nu am zis nimic de pro tv. Nu îi ridic în slăvi pe niciunul, dar cei de la Pro TV știu cum să-și atragă o audiență sub 50 de ani. Apropo, cuvântul postac, l-am auzit doar la zoso. Deci nu m-ar mira ca mile sau Răzvan să fie unul dintre frustrații ăia idioți care-i citesc blogul.
  • A ramas "milica" sa comenteze singur ?
    Normal cand adormitii de la "paginademedia" iti sterg comentariul postat... Nu le convine cand cineva critica "Antena 1".
  • Si Antena 1 are public batran. La Sacrificiul, Acces, Mangalita, Te cunosc, Antitalent.

    Iar Pro TV sta foarte bine pe comercial. Cu Masterchef, Visuri la cheie, Sef sub acoperire, Vlad, chiar si Profu; meciuri de fotbal. Sa nu mai zic de filme rereredifuzate....

    Iar saptamana trecuta, Vocea a avut 9,9.
  • milica, acum te intereseaza alt interval? cand au fost postate audientele pe intervalul de intersectie, nu te interesa intervalul vocii, acum vrei alt interval?
  • Iar Antena e plin de pensionari si pesedisti la Sacrificiul, Acces, Mangalita, Te cunosc, Antitalent. Public tanar la Sacrificiul ? Cred ca viseaza antenistul ***.

    Iar Pro sta bine pe comercial la Masterchef, Visuri la cheie, Sef sub acoperire, Vlad, chiar si Profu; meciuri de fotbal. Sa nu mai zic de filme rereredifuzate....

    Iar saptamana trecuta, Vocea a avut 9,9.

Trimite un comentariu