Skip to main content

Thinkdigital vinde publicitate pentru site-ul Oanei Cuzino, Doc.ro

 
Thinkdigital vinde publicitate pentru site-ul Oanei Cuzino, Doc.ro

Thinkdigital se ocupă, din luna noiembrie, de vânzările DOC.ro, platforma online de comunicare pe teme medicale, de sănătate și stare de bine, coordonată de Oana Cuzino. 

Publicitate

Publicația online lansată de Oana Cuzino se deschide, astfel, către clienții de publicitate, după mai bine de 3 ani de la lansare, anunță Thinkdigital.

DOC.ro are peste 2 milioane de vizitatori unici lunar. 

Radical diferit față de un publisher online clasic al anului 2019, site-ul are un trafic de doar 12.5% din social media (deși pagina Facebook DOC – Dr. Oana Cuzino are peste 1,15 milioane de fani + iar cea de Instagram peste 240.000 de urmăritori).

Peste 80% din trafic vine fie direct pe domeniul www.doc.ro, fie prin motoare de căutare, pe subiecte foarte specifice, mai anunță Thinkdigital.

Cristina Cucuiu, director general Thinkdigital:

„Cifrele DOC.ro arată un produs construit pe principii profesionale și jurnalistice foarte corecte, cu un trafic relevant pentru advertiserii din pharma, medical si well-being. Ne bucurăm că am reușit să convingem editorul că suntem partenerul potrivit, care poate promova doar proiecte publicitare și de comunicare etice, responsabile și cât mai non-intruzive.”

Oana Cuzino:

„Misiunea DOC.ro este aceea de a oferi cititorilor soluții integrate, de la instrumente de testare online sau offline, chestionare de autoevaluare a gradului de risc și accesul la consultații gratuite în clinici partenere, în vederea obținerii celui mai bun diagnostic și adresarea terapeutica adecvată. Comunicarea pornește de la nevoia de informare asigurată de medici specialiști, cu notorietate profesională, și continuă cu facilitarea accesului la servicii medicale.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu