Skip to main content

AUDIENŢE TV. Survivor România, ediţia a doua. Kanal D, lider la nivel naţional şi creştere pe publicul tânăr. TVR 2, locul patru pe comercial

 
AUDIENŢE TV. Survivor România, ediţia a doua. Kanal D, lider la nivel naţional şi creştere pe publicul tânăr. TVR 2, locul patru pe comercial

AUIDENŢE TV. A doua ediţie a show-ului Survivor România a pus Kanal D pe primul loc în audienţe, la nivel naţional. Pe publicul comercial, postul a fost al doilea, cu cifre peste ediţia de debut, cea de sâmbătă seara.

Publicitate

Pro TV a fost lider pe comercial şi la oraşe, cu filmul Cavalerul negru. Antena 1 a fost a patra televiziune la oraşe şi pe trei pe publicul comercial, cu o redifuzare a emisiunii iUmor.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de Kanal D, duminică seara, cu a doua ediţie Survivor România:

NAŢIONAL. Kanal D a avut proape 1,5 milioane de telespectatori, media la nivel naţional, cu cea de-a doua ediţie a emisiunii Survivor România. Cifrele au fost sub ediţia de debut, dar chiar şi aşa Kanal D a fost liderul serii.

Locul secund a fost al Pro TV, cu filmul Cavalerul negru, urmărit de peste 1,3 milioane de persoane.

Antena 1, care a programat o redifuzare a emisiunii iUmor, a fost la distanţă de primele două, cu o medie de 900.000 de persoane.

URBAN. Pro TV a fost lider la oraşe, pe intervalul Survivor România, cu peste 770.000 de privitori. Survivor România a fost urmărit de aproape 620.000 de orăşeni, cifre apropiate de cele obţinute la debutul emisiunii prezentate de Dan Cruceru.

Antena 1 n-a prins locul trei la oraşe. Romania TV a fost a treia cea mai urmărită televiziune din mediul urban, cu aproape 420.000 de telespectatori. iUmorul de pe Antena 1 a fost urmărit de peste 390.000 de persoane.

COMERCIAL. Survivor România a pus Kanal D pe locul al doilea pe publicul comercial. Reality-show-ul a fost urmărit la a doua ediţie de aproape 250.000 de persoane (5,8 rating) şi o cotă de piaţă de 14,4%, peste ediţia de debut.

Loc foarte bun pentru TVR 2, care a avut poziţia a patra în audienţele pe comercial, cu o medie de 78.000 de telespectatori (1,8 rating). Postul public a obţinut aceste cifre cu un film clasic românesc, Trandafirul Galben, cu Florin Piersic.

Audienţa posturilor TV de duminică, 20 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor România, la nivel NAŢIONAL (20.10 - 22.25):

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 1.490.000 8,5 16,6
2 Pro TV 1.356.000 7,7 15,1
3 Antena 1 900.000 5,1 10,0
4 Romania TV 796.000 4,5 8,9
5 Prima TV 537.000 3,1 6,0

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV de duminică, 20 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor România, în mediul URBAN (20.10 - 22.25):

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 773.000 8,1 16,7
2 Kanal D 618.000 6,5 13,4
3 Romania TV 418.000 4,4 9,0
4 Antena 1 391.000 4,1 8,5
5 Antena 3 281.000 3,0 6,1

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV de duminică, 20 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor România, pe publicul COMERCIAL (20.10 - 22.25):

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 440.000 10,4 25,6
2 Kanal D 248.000 5,8 14,4
3 Antena 1 149.000 3,5 8,7
4 TVR 2 78.000 1,8 4,6
5 Romania TV 74.000 1,7 4,3

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Antena 1 mai bine programa un film,avea audiente mai mari pe publicul comercial,acum vad ca au schimbat ,au bagat Poftiti la munca luni si marti ,iar iumor a ramas sa fie programat miercuri si joi, cand era Poftiti la munca ,are doar 2 editii nu 3 cum era pana acum,duminica,luni,marti.
  • 10 rating cu Cavalerul Negru; parca filmul a fost si pe Antena 1.
    Pacat ca Pro nu incearca difuzarea emisiunilor sau serialelor de la ora 20:00 si in restul zilelor (luni-vineri), nu doar in week-end.
  • @Vasile ,filmul a fost și la Antena 1,audientele fiind modeste,dar vad ca la Pro tv are cifre colosale pe pubicul comercial,filmele nu prind la Antena 1 ,numai cele de animatie.
  • marian,mulțumesc pentru raspuns dar nu cred ca Adelina Pestritu va prezenta ,am vazut o reactie pe Instagramul ei si a spus ca nu e adevarat ,au fost întradevar negocieri cu ea dar a refuzat oferta
  • Jk ,promo-urile cu Varciu sunt de la o emisiune de prime time ,se numeste "Raman cu tine" este un format international "Take me out"
  • @R @marian
    Nu e varciu?Nu despre mireasa sunt promo-urile ce ruleaza de ceva zile pe post?
  • Antena 1 are de pierdut luna aceasta ,va fi sub Kanal D în prime time cu redifuzari ale emisiunii iumor d
    si Poftiti la munca , ar trebui sa bage sezoane noi a emisiunii Asia Express si iumor ,Next Star ,grila trebuia începuta deja. Ce se mai aude de show-ul matrimonial Mireasa? Mai începe? A fost casting-ul, cred ca nu au gasit un prezentator pe masura.
  • ”Survivor” este, de fapt, Exatlon. Adică aceeași Mărie cu altă pălărie. În care am putut urmări, în primele 2 episoade, o prestație jenantă a vedetelor. În afara lui Juratoni și Onicaș, ceilalți au crezut că mersul periodic la sală ori alergatul sporadic țin loc de condiție fizică. Și l-am văzut pe supraponderalul Augustin Viziu accidentându-se ori pe Ruby și ale ei colege făcându-se de râs în probe. Am impresia că selecția ”vedetelor” a fost făcută greșit. E bine, totuși, că nu lungesc episoadele.

Trimite un comentariu

sus