Skip to main content

TPS Engage, firmă fondată de Matei Psatta, parteneriat cu Carrefour pentru publicitatea în peste 700 de ecrane din magazine

 
TPS Engage, firmă fondată de Matei Psatta, parteneriat cu Carrefour pentru publicitatea în peste 700 de ecrane din magazine

Reclame pe ecranele din Careefour, prin platforma de publicitate TPS Engage, firma care îl are co-fondator pe Matei Psatta. Carrefour a încheiat un parteneriat cu compania de tech, în urma căruia clienții pot programa campanii contextuale ce poate fi afișate pe cele 700 de ecrane instalate în magazinele Carrefour România   

„În acest fel, publicitarii pot programa cu ușurință campanii pe ecranele din hipermarketurile Carrefour și pot folosi datele pentru a afișa conținut personalizat și pentru a urmări rezultatele”, anunță reprezentanții TPS Engage. 

TPS precizează că va începe să instaleze și camere cu face detection, pentru a raporta date demografice, ce permit difuzarea de conținut targetat în timp real, anunță compania.
TPS este un start up de tehnologie pentru publicitate outdoor, lansat de Matei Psatta și Bogdan Savonea. Anul trecut, business-ul a trecut la un nou nivel după ce a obținut finanțare de la Techstars Dubai, pentru a realiza prima rețea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor și outdoor. În vara aceasta, TPS Engage s-a extins în Coreea de Sud. 
Concret, este vorba despre o platformă prin intermediul căreia utilizatorii pot demara campanii publicitare pe ecrane digitale oudoor (și le pot schimba conținutul în timp real), indiferent de orașul sau țara în care sunt instalate.

România în Times Square

Un exemplu de campanie cumpărată „la distanță” de Aqua Carpatica, de Ziua României, în Times Square.
Pe 1 decembrie, pe panourile digitale uriașe din Times Square a fost afișat steagul României, alături de mesajul: „La mulți ani, România”. 
Publicitate

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu