Skip to main content

AUDIENŢE TV. Asia Express, debut cu dreptul pe Drumul Comorilor. Antena 1, lider detaşat de audienţă cu show-ul prezentat de Gina Pistol

 
AUDIENŢE TV. Asia Express, debut cu dreptul pe Drumul Comorilor. Antena 1, lider detaşat de audienţă cu show-ul prezentat de Gina Pistol

AUDIENŢE. Românii au vrut în Asia. Prima ediţie Asia Express, din sezonul trei, a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe. Postul TV a fost la distanţă de câteva sute de mii de privitori faţă de Pro TV şi Kanal D, posturile clasate pe doi şi trei.

Publicitate

În cifre, prima ediţie a sezonului trei a arătat aproape la fel ca prima ediţie a sezonului doi.

Aproximativ 1,2 milioane de persoane s-au uitat, în medie, la debutul show-ului prezentat de Gina Pistol.

Pro TV a difuzat două filme pe interval: Războinicul Vânător şi Crăiasa Zăpezii şi Goosebumps: Îţi facem părul măciucă. Kanal D a avut Survivor Romania şi jumătate de ora din Bravo, ai stil!, pe intervalul Asia Express.

Anul trecut, la debutul sezonului doi Asia Express, Pro TV era peste Antena 1 pe publicul tânăr şi la oraşe.

De notat că tinerii au pus postul Digi Sport 1 pe locul patru în audienţe. Meciul Politehnica Iasi - Universitatea Craiova (2-5) din Liga 1, s-a intersectat cu Asia Express.

GALERIE FOTO. Asia Express - Sezonul trei

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Asia Express la debutul sezonului trei:

NAŢIONAL. Antena 1 a fost lider detaşat de audienţe, aseară. Show-ul Asia Express a fost urmărit de 1,2 milioane de oameni pe minut.

Pe locul secund s-a clasat Pro TV, cu o medie de aproape un milion de privitori pe interval.

Kanal D a fost pe trei, nu la mare distanţă de Pro TV. Postul Dogan a scos o medie de 900.000 de prvitori, când la Antena 1 era Asia Express.

URBAN. Românii de la oraşe au vrut şi ei în Asia. Aproape 700.000 de persoane din mediul urban s-au uitat aseară, în medie, la Asia Express.

Pro TV a fost şi în mediul urban pe locul doi. A scos o medie de jumătate de milion de privitori, pe interval.

Kanal D, cu Survivor pe interval, a înregistrat cifre de aproximativ 400.000 de telespectatori pe minut.

COMERCIAL. Tinerii nu au modificat nici ei clasamentul. Publicul tânăr a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe.

Aproximativ 350.000 de privitori tineri s-au uitat, în fiecare minut, la debutul Asia Express.

Pe locul doi, cu aproape 100.000 de privitori mai puţin, s-a clasat Pro TV. Postul TV a înregistrat o medie de 250.000 de urmăritori pe intervalul emisiunii de la Antena 1.

Kanal D a completat podiumul, dar la distanţa considerabilă de Pro TV şi Antena 1. A strâns aproximativ 140.000 de privitori, în medie, pe interval.


Citeşte şi: Asia Express, prima ediţie din sezonul al doilea: Aproape egalitate cu Pro TV pe naţional şi urban. Locul doi pe comercial


Audienta posturilor TV sâmbătă, 15 februarie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.55), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.279.000 7.3 17.3
2 Pro TV 992.000 5.6 13.4
3 Kanal D 918.000 5.2 12.4
4 Romania TV 748.000 4.3 10.1
5 Antena 3 312.000 1.8 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 15 februarie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.55), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 689.000 7.2 17.6
2 Pro TV 496.000 5.2 12.7
3 Kanal D 416.000 4.4 10.7
4 Romania TV 377.000 4 9.6
5 Antena 3 207.000 2.2 5.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 15 februarie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 352.000 8.3 25.9
2 Pro TV 262.000 6.2 19.3
3 Kanal D 140.000 3.3 10.3
4 DigiSport 1 58.000 1.4 4.2
5 Romania TV 41.000 1 3


Vezi şi lista concurenţilor de la Asia Express - Sezonul trei


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • O emisiune care tine 4 ore pe mine nu ma poate convinge, am vizionat cu placere primul sezon dar de atunci nu am mai putut si nu voi mai putea vreodata sa vizionez asa ceva. Vad ca si anul asta avem 2 de Dragusanu in competitie, macar anul trecut a fost doar 1
  • Ma bucur ca sezonul acesta nu mai este circ ieftin (Varciu, Crudu, Dragusanu). Dar s-ar putea ca publicului antenei sa nu-i placa acest lucru
  • Nu am văzut emisiunea, dar am urmărit un highlight azi pe yt. O să zic atât: E bine, bravo! Audiențele sunt bune și ele. Poate mai crește, vedem.
  • Concurenții din acest sezon sunt mai bine aleși fata de sezonul 2
  • Asia Express este o emisiune foarte buna, creeaza echilibrul perfect intre aventura, actiune si umor. Transmite o stare de bine telespectatorului, nu se ia foarte in serios si te face sa simti ca traiesti aventurile concurentilor impreuna cu ei. Totodata isi face timp sa educe telespectatorii in legatura cu locurile vizitate. Probabil de aceea este si foarte iubita de public. Isi merita pozitia de lider!
  • Dragos , va fi vinerea in reluare dupa un film tocit de pro , se poate si cu filme castiga daca sunt bine alese ,deseara este meci tare va mai scadea din audienta iar lunea viitoare incepe Vlad sa vedem ce va face iar marti este cel mai tare serial din Romania nu copiile facute de altii , vom vedea
  • Mai slab decat a scos miercuri seara ”Imperiul leilor”, la debut.
  • Recunosc ca-mi place Asia Express, insa audienta mai mare cred ca o sa aiba luni si marti. In weekend, mai ales daca e cald, lumea e plecata sau e iesita la terase. Daca au curaj, sa puna show-ul vinerea la concurenta cu Romanii au talent. Din pacate Pro-ul nu-si da seama (inca) ca oamenii, daca vor sa vada un film, se uita mai nou pe HBO, Netflix, Amazon, unde oferta e mult mai buna. Pro-ul trebuie sa investeasca in emisiuni, altfel o sa cam piarda batalia cu Antena.
  • Cel mai grav pe care îl arată aceste audiențe este că pe urban România tv este aproape cat Protv! Așa că, să stați din nou in case la vară si la toamnă!
  • @daniel ,ai perfecta dreptate ,e un show de mare calitate care poate mai mult
  • audiente cam slabe pt potentialul acestei emisiuni ..cred ca i cea mai buna in acest moment pe piata tv,,are de toate dar lumea prefera sa se uite la pro tv indiferent ce baga,,dacaera pe pro tv sigur facea peste 2 mil de telespectatori su 500 de mi pe comercial
  • Sigur o sa tot creasca în audienta,e un show foarte bun ,as putea spune chiar unic pe piata media din România!
  • @marian, regie e în capul tau ,ce vorbesti aiurea daca nu ai vazut deloc din emisiune?

Trimite un comentariu

sus