Skip to main content

AUDIENŢE TV. Reţeta de iUmor a Antenei 1 a funcţionat şi de data aceasta. Show-ul, lider de audienţă cu debutul sezonului opt

 
AUDIENŢE TV. Reţeta de iUmor a Antenei 1 a funcţionat şi de data aceasta. Show-ul, lider de audienţă cu debutul sezonului opt

AUDIENŢE. Antena 1 a avut prima poziţie în audienţe cu debutul sezonului opt al show-ului iUmor.

Publicitate

A fost o seară în care Pro TV a pus la bătaie un film, Piraţii din Caraibe: Răzbunarea lui Salazar, iar Kanal D o nouă ediţie a reality-show-ului Survivor România.

Antena 1 a condus detaşat pe toate targeturile de audienţă. Show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a avut aseară peste 1,2 milioane de telespectatori din întreaga ţară.

Digi Sport 1 a intrat în top cinci audienţe, pe toate targeturile, cu meciul de Liga I, dintre FCSB şi Chindia Târgovişte.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul iUmor în debutul sezonului cu numărul opt:

NAŢIONAL. Show-ul iUmor a avut, în debutul sezonului opt, peste 1,2 milioane de telespectatori din întrega ţară, în fiecare minut de difuzare.

Locul secund i-a revenit Supravieţuitorului de pe Kanal D. Survivor România a fost urmărit aseră de aproape 1,2 milioane de persoane din întreaga ţară.

Pe locul al treilea a fost Pro TV, cu Piraţii din Caraibe care au „furat” 930.000 de telespectatori din întreaga ţară.

Digi Sport 1, nelipsit din topul de weekend. Atunci când sunt meciuri de Liga 1. Postul a avut peste 400.000 de telespectatori, la nivel naţional, cu meciul FCSB - Chindia Târgovişte.

URBAN. iUmor a pus Antena 1 pe prima poziţie şi în mediul urban. Aproape 660.000 de orăşeni au fost pe Antena 1, în intervalul de difuzare al emisiunii jurizate de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac.

Locul secund i-a revenit şi aici postului Kanal D, care s-a apropiat de 500.000 de privitori, media, cu emisiunea prezentată de Dan Cruceru.

Piraţii Pro TV au fost pe trei, cu o medie modestă de 440.000 de persoane.

COMERCIAL. Antena 1 a ieşit câştigător detaşat şi pe publicul tânăr (18 - 49 de ani, urban). Emisiunea iUmor a fost urmărită de peste 300.000 de persoane (7,3% rating) şi a obţinut o cotă de piaţă de 22,9%.

Pro TV a fost numărul doi, cu 225.000 de privitori, media, pe comercial, în timp ce Kanal D a fost al treilea.

Digi Sport 1 a fost a patra televiziune, pe publicul comercial, cu meciul FCSB.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 22 februarie, pe intervalul debutului iUmor, sezonul opt (20.00-22.50), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.272.000 7.2 15.5
2 Kanal D 1.183.000 6.7 14.4
3 Pro TV 933.000 5.3 11.4
4 Romania TV 636.000 3.6 7.7
5 DigiSport 1 401.000 2.3 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 22 februarie, pe intervalul debutului iUmor, sezonului opt (20.00-22.50), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 659.000 6.9 16
2 Kanal D 499.000 5.2 12.1
3 Pro TV 439.000 4.6 10.7
4 Romania TV 339.000 3.6 8.2
5 DigiSport 1 268.000 2.8 6.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 22 februarie, pe intervalul debutului iUmor, sezonul opt (20.00-22.50), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 309.000 7.3 22.9
2 Pro TV 225.000 5.3 16.6
3 Kanal D 174.000 4.1 12.8
4 DigiSport 1 86.000 2 6.4
5 Romania TV 31.000 0.7 2.3

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Trecând peste fanatismul milemarianrazvanilor, mă întreb cum de sunt 1,2 milioane de români care se uită la o femeie de 60 de ani care își dă jos pe scena chiloții mov că să-și bage nu's ce fluier in orificii sau la Bendeac cum se întreabă minute'n sir cine știe ce-i vu.va !!! Nu știu cum de nu l-au pus sa o și arate....nu pe-a lui!:)))
    Pe lângă Iumor,Las fierbinți este Lacul lebedelor!:)))
  • Razvane, esti tu sigur ca pro este un esec , daca nu era pe primul loc antena nu cred ca mai spuneai asa ceva sa fim seriosi fiecare televiziune are esecul ei ,
  • Dragos nu a-i dreptate deloc aceasta emisiune este adresata unei categorii de public gen vulpita draguseanca codruta , etc este o copie a RAT ca antena o face altfel asta e alta treaba , nu cred ca lumea s-a saturat de filme depinde ce filme bagi aici ce-i de programare sunt de vina , cred si eu ca trebuiesc cumparate formate dar depinde ce formate pro a mai incercat si nu au mers sau au fost stricate sambata si dumineca pro pierde si din cauza meciurilor sa vedem sambata viitoare pro are un film nou Rambo 5 vom vedea daca mai creste sau va scadea , este parerea mea .
  • Formatul Shark Tank( aka Imperiul Leilor), va fi pe tv mult timp de acum încolo. A prins foarte bine pe publicul comercial.
  • Daca la o diferenta de maxim 200,000 de privitori spui ca a fost lider detasat, atunci cum spui când Pro Tv aduna vineri seara, cat urmatoarele 7 programe TV la un loc?
  • Antena 1 sta mai bine in momentul de fata lacapitolul emisiuni fata de Pro Tv iar ProTv exceleaza la capitolul seriale care sunt peste cele difuzate de Antena1
  • Cand e de felicitat, felicitam: Bravo, Antena1! Se pare ca usor, usor, Pro-ul incepe sa cam piarda pozitia de lider. Oamenii s-au saturat de filme, le vad peste tot si cu mult inainte sa fie difuzate si rasdifuzate pe tv. Pro-ul ar trebui sa investeasca mai mult in emisiuni sau sa vina cu serialele momentului (bineinteles, doar ce se poate difuza la ora 20,30), sa aduca sau sa incerce formate noi (ok, avem Arena leilor care o sa se duca repede) si o sa avem show-ul cu mastile, dar tot mai trebuiesc cumparate formate care fac audienta afara. Divertismentul e de baza, nu filmele.

Trimite un comentariu

sus