Skip to main content

AUDIENȚE TV. Țara a ars-o pe comedie. Câți oameni au urmărit debutul noului sezon Las Fierbinți

 
AUDIENȚE TV. Țara a ars-o pe comedie. Câți oameni au urmărit debutul noului sezon Las Fierbinți

AUDIENȚE TV. Țara a ținut cu fierbințenii. La fel și urban și comercialul. Al 17-lea sezon al serialului de comedie Las Fierbinți a debutat în forță la Pro TV. 

Publicitate

Câți oameni au urmărit aventurile lui Bobiță, Giani, Firicel sau Celentano? Pro TV a fost urmărit, cu serialul de comedie de peste 2,5 milioane de telespectatori din întreaga țară. 

Paginademedia.ro prezintă audiențele de debut ale noului sezon Las Fierbinți:

NAȚIONAL. Serialul de comedie Las Fierbinți a debutat cu o audiență de peste 2,5 milioane de telespectatori din întreaga țară. A avut mai mult decât dublu față de Kanal D, care a avut poziția secundă cu Survivor România, urmărit de aproape 1,2 milioane de persoane.
 
Antena 1 a avut sub un milion de telespectatori, media la nivel național, cu o redifuzare a emisiunii Poftiți pe la noi, prezentată de Nea Marin.
 
URBAN. Cifre foarte bune pentru Pro TV și în mediul urban. Serialul de comedie a adus peste 1,2 milioane de telespectatori, de la orașe, pe intervalul de difuzare.
 
Pro TV a obținut cu serialul de comedie cifre cât Kanal D, Antena 1, Antena 3 și Romania TV la un loc.
 
Kanal D a avut și la orașe locul secund, cu o medie de 470.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 a fost a treia, cu puțin peste 400.000 de persoane.
 
Dacă la nivel național Romania TV a fost peste Antena 3, la orașe rolurile s-au inversat. Antena 3, cu o medie de 240.000 de telespectatori, a fost a patra televiziune în clasamentul general. Romania TV, cu 220.000 de privitori de la orașe, a fost pe cinci.
 
Disney Junior a intrat în top 10 la orașe, cu cifre peste TVR 1.   
 
COMERCIAL. Fierbințenii au atras aproape 480.000 de telespectatori, pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 și 49 de ani. Serialul de comedie de pe Pro TV a avut mai mult decât dublu față de locul secund, ocupat de Antena 1.
 
Kanal D, cu Survivor România, a fost al treilea, pe publicul tânăr, cu o medie de 160.000 de persoane.

 

Digi24 a fost cea mai urmărită televiziune de știri, pe publicul tânăr, cu cifre duble față de Romania TV. 

Audiența posturilor TV de marți, 4 februarie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30 - 21.30), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 2.555.000 14.5 28.7
2 Kanal D 1.187.000 6.8 13.4
3 Antena 1 977.000 5.6 11
4 Romania TV 453.000 2.6 5.1
5 Antena 3 330.000 1.9 3.7
6 National TV 268.000 1.5 3
7 Happy Channel 202.000 1.1 2.3
8 Pro Cinema 171.000 1 1.9
9 Digi 24 147.000 0.8 1.7
10 TVR 1 145.000 0.8 1.6

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audiența posturilor TV de marți, 4 februarie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30 - 21.30), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.218.000 12.8 26.8
2 Kanal D 470.000 4.9 10.3
3 Antena 1 401.000 4.2 8.8
4 Antena 3 237.000 2.5 5.2
5 Romania TV 220.000 2.3 4.8
6 National TV 131.000 1.4 2.9
7 Happy Channel 122.000 1.3 2.7
8 Digi 24 109.000 1.1 2.4
9 Disney Junior 97.000 1 2.1
10 TVR 1 75.000 0.8 1.6

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audiența posturilor TV de marți, 4 februarie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30 - 21.30), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 478.000 11.3 33.4
2 Antena 1 194.000 4.6 13.6
3 Kanal D 162.000 3.8 11.3
4 Digi 24 45.000 1.1 3.1
5 Diva 34.000 0.8 2.4
6 National TV 30.000 0.7 2.1
7 Comedy Central 22.000 0.5 1.6
8 Romania TV 22.000 0.5 1.5
9 Happy Channel 20.000 0.5 1.4
10 Pro Cinema 19.000 0.5 1.4

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu