Skip to main content

AUDIENŢE TV. Asia Express a avut publicul tânăr, Vlad, oraşele şi ţara

 
AUDIENŢE TV. Asia Express a avut publicul tânăr, Vlad, oraşele şi ţara

AUDIENŢE. Antena 1 şi Pro TV şi-au „împărţit” targeturile, luni seara, când a fost difuzat debutul sezonului trei al serialului Vlad.

Publicitate

Cum s-au descurcat cele două televiziuni?

Antena 1, cu o nouă ediţie a reality-show-ului Asia Express, a câştigat publicul tânăr, în timp ce serialul Vlad a fost pe placul publicului de la oraşe şi cel din întreaga ţară. O situaţie atipiciă pentru Pro TV, care de obicei avea publicul tânăr de partea sa.

Pe întregul interval al emisiunii Asia Express, care s-a întins de la 20.00, la 23.50, Antena 1 a fost lider pe toate targeturile. Cifrele, în continuare.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV, pe intersecţia serialului Vlad cu Asia Express (20.30 - 22.25):

NAŢIONAL. Pro TV a obşinut, cu primul episod al serialului Vlad, peste 1,3 milioane de telespectatori, Antena 1 a fost pe locul secund, la mică distanţă, cu aproape 1,3 milioane de persoane.

Şi Kanal D, cu emisiunea Survivor România, a ţinut aproape. A avut puţin peste 1,2 milioane de privitori.

Prima TV a intrat în top cinci audienţe, cu filmul Recul, plus jumătate de oră din emisiunea Starea Naţiei.

URBAN. Antena 1 şi Pro TV au fost aproapiate şi la oraşe. Doar 15.000 de persoane a fost distanţa dintre cele două posturi. Vlad a avut aseară o medie de 695.000 de orăşeni, în timp ce Antena 1 a obţinut 680.000.

Şi aici, Prima TV a reuşit să intre în top cinci.

COMERCIAL. Antena 1 a avut prima poziţie, pe publicul comercial, pe intervalul Vlad. Postul TV, cu Asia Express la bătaie, a fost urmărit de 370.000 de privitori (8,8% rating) şi o cotă de piaţă de 22,8%.

Vlad a fost imediat după Antena 1, cu 340.000 de persoane şi o cotă de piaţă de 20,9%.

Poziţie bună şi pentru Kanal D, de pe poziţia a treia, urmărit aseară de 245.000 de persoane.

Prima TV a prins poziţia a patra pe publicul tânăr, cu o medie de 100.000 de persoane tinere, media.

Interesant de menţionat este că aseară, nicio televiziune de ştiri n-a mai intrat în top cinci.

Pe intervalul Asia Express (20.00 - 23.50)

Asia Express, care s-a întins pe aproape patru ore, luni seara, a fost lider de audienţă pe toate targeturile.

Show-ul produs de Mona Segall a atras, la nivel naţional o medie de 1,2 milioane de telespectatori, în timp ce Pro TV a avut o medie de 1,1 milioane de persoane.

La oraşe, Asia Express a avut o medie de 660.000 de privitori pe întreg intervalul, în timp ce pe Pro TV erau 580.000. Kanal D s-a apropiat de 500.000 de persoane.

Pe publicul comercial, Antena 1 a avut, pe intervalul Asia Express (20.00 - 23.50), o medie de 364.000 de persoane tinere (8,7 rating) şi o cotă de piaţă de aproape 25%. Pro TV, de pe locul al doilea, a fost urmărit de 285.000 de persoane, media şi a obşinut o cotă de piaţă de 19,5%/

Audienta posturilor TV luni, 24 februarie, pe intersecţie Vlad - Asia Express (20.30-22.25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.364.000 7.8 15.8
2 Antena 1 1.293.000 7.4 15
3 Kanal D 1.210.000 6.9 14
4 Prima TV 634.000 3.6 7.3
5 Romania TV 551.000 3.1 6.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 24 februarie, pe intersecţia Vlad - Asia Express (20.30-22.25), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 695.000 7.3 15.1
2 Antena 1 680.000 7.1 14.8
3 Kanal D 588.000 6.2 12.8
4 Antena 3 376.000 3.9 8.2
5 Prima TV 302.000 3.2 6.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 24 februarie, pe intersecţia Vlad - Asia Express (20.30-22.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 371.000 8.8 22.8
2 Pro TV 341.000 8.1 20.9
3 Kanal D 245.000 5.8 15.1
4 Prima TV 102.000 2.4 6.2
5 National TV 42.000 1 2.6

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • eu spun ca este un ep bun si un inceput si mai bun. Adica dupa ce a facut antena 1 cu sacrificiul de este slab sez 2 eu zic ca vlad chiar se cunoaste ca se vrea a fi calitate din toate punctele de vedere.
  • @ F
    Nu e de mirare. Si eu am inceput sa ma uit, desi la inceput mi s a parut boring Survivor. Dar e mai bun decat asia express. Te tine
  • 1q, au fost sterse cateva mesaje ale amicilor tai de la PRul neoficial al A 1.
    Poate nu ai ce iti trebuie.
  • Sunt surprins de audientele kanal pe comercial. Survivor a inceput sa mearga?
    Cat despre antena si pro, asa s-a intamplat si in sezonul precedent. Diferentele au fost mici. Ambele televiziuni vor fi multumite.
  • Cand A 1 era prima pe national si urban, antenistii erau in culmea fericirii.
    Acum ca Pro TV e primul pe national si urban, antenistii spun ca este dezastru.
    Bai, voi aveti minte ?

Trimite un comentariu

sus