Skip to main content

AUDIENŢE. Cum s-a văzut prima seară de carantină? Românii au vrut divertismentul de la Antena 1, însă ştirile de pe Pro TV

 
AUDIENŢE. Cum s-a văzut prima seară de carantină? Românii au vrut divertismentul de la Antena 1, însă ştirile de pe Pro TV

AUDIENŢE. La ce posturi s-au uitat românii în prima seară de carantină totală? Antena 1 şi Pro TV s-au bătut pentru primele locuri în audienţă aseară.

Publicitate

Cifrele celor două posturi au fost foarte apropiate pe tot intervalul 19.00-23.00, însă cu un mic avantaj în favoarea postului Intact, liderul clasamentului.

Pe tot intervalul, Antena 1 a înregistrat o medie de 1.756.000 de telespectatori pe minut, în timp ce Pro TV a fost urmărit de 1.729.000 de privitori, în medie.

Seara a fost împărţită în două „zone”: ştirile, câştigate de Pro TV, şi programele de seară, unde Antena 1 a trecut pe prima poziţie.

Bătălia dintre cele două programe principale de ştiri, Ştirile Pro TV şi Observatorul, a fost câştigată jurnalul prezentat de Andreea Esca.

Lucrurile s-au schimbat la capitolul divertisment, unde show-ul Asia Express şi serialul Sacrificiul au pus Antena 1 pe primul loc în audienţe la diferenţă puţin mai mare faţă de Pro TV.

Postul din Pache Protopopescu a avut aseară emisiunea Gospodar fără pereche, prima dată miercurea, după schimbările făcute în contextul epidemiei de coronavirus, care a dus la suspendarea mai multor producţii.

Posturile de ştiri România TV şi Antena 3 au fost urmărite intens în toată ţara şi la oraşe, iar Digi 24 a fost a patra televiziune pe publicul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV aseară, după media din PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă):

NATIONAL. Prima seară de carantină totală a adus Antenei 1 cea mai mare medie de audienţă din clasament pe intervalul de maximă audienţă. Pro TV, postul de pe locul secund, a avut cifre foarte apropiate de lider.

Pro TV a câştigat în prime time, în faţa Antenei 1, doar la capitolul ştiri, cu jurnalul prezentat de Andreea Esca la ora 19:00 (2,6 milioane de români pe Ştirile Pro TV şi 2,2 milioane la Observator)

Apoi, Antena 1 cu show-ul Asia Express şi cu serialul Sacrificiul, Antena 1 s-a clasat pe primul loc în top.

Pe tot intervalul de Prime-Time (19.00-23.00), postul Intact a avut o medie de 1.756.000 de telespectatori pe minut, iar Pro TV o medie 1.729.000 de privitori.

Kanal D este staţia care a completat podiumul, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori, pe minut, în prime-time.

Antena 3, cu 560.000 de telespectatori, şi România TV, cu 418.000, au fost posturile de ştiri care au completat top cinciul, aseară.

Digi 24 s-a clasat pe locul opt, cu o medie de 232.000 de urmăritori pe minut.

URBAN. La oraşe lucrurile din clasament nu au arătat diferit. Pe prima zonă, de ştiri, Pro TV a fost primul (1,4 milioane de telespectatori pe urban, faţă de 940.000 la Observator).

Antena 1 a recuperat după ştiri, fiind pe primul loc cu Asia Expres şi cu Sacrificiul, astfel că s-a clasat pe locul întâi pe tot intervalul 19.00-23.00, cu o medie de 847.000 de telespectatori.

Foarte aproape, la o diferenţă mică, s-a clasat Pro TV, care a înregistrat o medie de 838.000 de privitori.

Kanal D a fost postul de pe locul trei, cu 564.000 de privitori. Pe locurile patru şi cinci au fost staţiile de ştiri Antena 3 şi România TV. Primul a avut 381.000 de telespectatori, iar cel de-al doilea o medie de 237.000.

Digi 24 a fost a şasea staţie în mediul urban, cu audienţe de 171.000 de urmăritori pe minut.

COMERCIAL. Tinerii s-au uitat şi ei mai mult la Antena 1 seara trecută. Cu excepţia ştirilor. Pe intervalul jurnalelor, Ştirile Pro TV au fost urmărite de 650.000 de tineri, iar Observatorul, de 350.000.

Situaţia s-a schimbat după programele de ştiri, astfel că Antena 1 a fost lider pe segmentul comercial pe tot intervalul 19.00-23.00, cu o medie de 423.000 de telespectatori, graţie emisiunii Asia Expres şi a serialului Sacrificiul.

Pe doi, pe tot intervalul, a fost Pro TV, care a numărat 390.000 de privitori în fiecare minut.

Kanal D a fost a treia televiziune din top şi a fost urmărită, în medie, de 167.000 de tineri.

Digi 24 a recuperat bine pe segmentul comercial, unde s-a clasat pe patru, peste România TV şi Antena 1. Staţia RCS a adunat, în medie, 86.000 de telespectatori pe minut.

Antena 3 şi România TV au avut o medie apropiată, aproximativ 50.000 de telespectatori pe minut.

Audienta posturilor TV miercuri, 25 martie, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00 - 23.00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.756.000 10 19.1
2 Pro TV 1.729.000 9.8 18.9
3 Kanal D 1.267.000 7.2 13.8
4 Antena 3 560.000 3.2 6.1
5 Romania TV 418.000 2.4 4.6
6 Prima TV 279.000 1.6 3
7 National TV 274.000 1.6 3
8 Digi 24 232.000 1.3 2.5
9 Pro Cinema 230.000 1.3 2.5
10 TVR 2 170.000 1 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 25 martie, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00 - 23.00), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 847.000 8.9 18
2 Pro TV 838.000 8.8 17.8
3 Kanal D 564.000 5.9 12
4 Antena 3 381.000 4 8.1
5 Romania TV 237.000 2.5 5
6 Digi 24 171.000 1.8 3.6
7 Prima TV 145.000 1.5 3.1
8 National TV 144.000 1.5 3
9 TVR 2 96.000 1 2
10 Pro Cinema 91.000 1 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 25 martie, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00 - 23.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 423.000 10 24.6
2 Pro TV 390.000 9.2 22.7
3 Kanal D 167.000 4 9.7
4 Digi 24 86.000 2 5
5 Antena 3 56.000 1.3 3.3
6 Romania TV 49.000 1.2 2.9
7 National TV 46.000 1.1 2.7
8 Pro Cinema 42.000 1 2.4
9 Prima TV 41.000 1 2.4
10 Boomerang 21.000 0.5 1.2

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • nu Mile, dar tu sigur esti angajatul antenei
    doar comentezi la stirile pro antena
    la cele pro pro tv nu

    vezi talentul de vinerea trecuta cu 16 rating si antena locul 3
    acolo nu comentezi?
  • StirileProTV prezentate de Andreea Esca a fost Programul Nr. 1 din 25 martie 2020, la diferenta aproape dubla fata de obositor pe comercial, asa ca restul e cancan.
  • @marian la cum te exprimi pari foarte inteligent. Eu nu știu cine vă plătește, pe tine și pe Mile, dar ați virusati site-ul acesta. Nu este știre despre audiențe în care să nu vă contraziceți. Schimbați numărul de telefon și discutați între voi, nu mai poluați site-ul.
  • si azi in a doua seara de carantina totala postati audientele maine cu prime-time-ul 19-23?
    doar avem 2 episoade din fierbinti
  • Mile fara emisiunea regizata a-ti fi in plop si plopul in aer asa ca nu mai comentati aiurea se termina in curand apoi sa vedem si nu mile nu m-am uitat la gospodari am lucrat uni oameni trebuie sa lucreze , ca voi cu inteligenta voastra care urmariti vulpita si alte le emisiuni marca antenuta sa va uitati la acest trust de doi lei
  • Mai interesant ar fi sa puneți un top 20 al celor mai urmărite programe

Trimite un comentariu

sus