Skip to main content

Consum TV în sus: peste 700.000 de români în plus la TV ieri. Posturile de știri, cele mai mari creșteri. Chiar duble

 
Consum TV în sus: peste 700.000 de români în plus la TV ieri. Posturile de știri, cele mai mari creșteri. Chiar duble

AUDIENȚE. Prima zi în care școlile au fost închise, iar multe companii au luat măsuri de prevenire a răspândirii coronavirusului se vede în audiențele TV.

Publicitate

Miercuri, 11 martie, consumul de televiziune a fost în creștere semnificativă comparativ cu miercurea trecută. Plusuri sunt atât la posturile generaliste, dar mai ales la canalele de știri (dublare în cazul Digi 24 și B 1 TV), dar și la cele de desene animate.

Paginademedia.ro a luat în calcul intevalul orar 18.00-24.00 de miercuri, 11 martie (în plină criză a coronavirusului) față în față cu miercurea precedentă (4 martie).


Citește și: Care au fost cele mai urmărite talk-show-uri despre coronavirus? România TV și Antena 3, sus pe național. Prelipceanu, primul pe comercial


Câteva concluzii, din intervalul orar 18.00-24.00:

NAȚIONAL. Pe 11 martie, peste 7,9 milioane de români s-au uitat la televizor în fiecare minut, cu 700.000 mai mulți decât în urmă cu o săptămână.

Antena 1 (cu Sacrificiul), a avut un plus de 200.000 față de săptămâna trecută. Pro TV, locul al doilea a avut 40.000 creștere.

Stațile de știri:

  • România TV - peste 500.000 media (70.000 creștere)
  • Antena 3 - 420.000 (+110.000)
  • Digi 24 - 185.000 (peste 100.000, plus, mai mult decât dublu)
  • B1 TV - 157.000 (dublu față de săptămâna trecută)
  • Realitatea TV - 87.000 (15.000 plus).

Creșteri și la posturile de desene animate:

- Boomerang - 96.000 de telespectatori, față de 60.000 săptămâna trecută

- Cartoon Network - 74.000 (+15.000)

- Nickelodeon - 72.000 (aproape dublare)

URBAN.  La orașe, consumul TV total a sărit ieri de patru milioane de telespectatori, cu 300.000 peste săptămâna trecută.

Și aici sunt plusuri la stațiile de știri. De notat Digi 24, cu audiență, aseară. de peste două ori mai mare față de cifrele din urmă cu o săptămână: 151.000 media, față de 62 miercurea trecută.

COMERCIAL. Plusul pe publicul comercial este mai mic, dar e plus: 1,36 milioane de români pe posturile TV, cu 100.000 peste săptămâna trecută.

De remarcat creșterea Digi 24: pe publicul tânăr, postul de știri a avut, aseară, cu programele despre coronavirusi, cifre de trei ori mai mari decât săptămâna trecută.

Digi 24 a fost, de altfel, stația de știri cea mai urmărită pe publicul tânăr.ra, a orașe, consumul TV total a sărit ieri de patru milioane de telespectatori, cu 300.000 peste săptămâna trecută.

Cele mai urmărite posturi TV în intervalul orar 18.00-24.00, ieri, 11 martie 2020, și săptămâna trecută, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Persoane 4 mar.   Rtg% 4 mar.   Persoane 11 mar.   Rtg%11 mar  
Consum TV 7.216.000 41.1 7.917.000 45.1
1 Antena 1 1.355.000 7.7 1.555.000 8.9
2 Pro TV 1.091.000 6.2 1.138.000 6.5
3 Kanal D 1.121.000 6.4 1.020.000 5.8
4 Romania TV 432.000 2.5 504.000 2.9
5 Antena 3 314.000 1.8 421.000 2.4
6 National TV 199.000 1.1 245.000 1.4
7 Prima TV 210.000 1.2 236.000 1.3
8 TVR 2 139.000 0.8 194.000 1.1
9 Digi 24 78.000 0.4 185.000 1.1
10 TVR 1 121.000 0.7 164.000 0.9
11 B1TV 89.000 0.5 157.000 0.9
12 Antena Stars 120.000 0.7 155.000 0.9
13 Pro Cinema 146.000 0.8 140.000 0.8
14 DigiSport 1 212.000 1.2 107.000 0.6
15 Happy Channel 96.000 0.5 100.000 0.6
16 Boomerang 61.000 0.3 96.000 0.5
17 Pro 2 108.000 0.6 95.000 0.5
18 ETNO 69.000 0.4 94.000 0.5
19 Realitatea Plus 72.000 0.4 87.000 0.5
20 Cartoon Network 59.000 0.3 74.000 0.4

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite posturi TV în intervalul orar 18.00-24.00, ieri, 11 martie 2020, și săptămâna trecută, la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane 4 mar.   Rtg% 4 mar.   Persoane 11 mar.   Rtg%11 mar  
Consum TV 3.773.000 39.6 4.030.000 42.3
1 Pro TV 600.000 6.3 632.000 6.6
2 Antena 1 611.000 6.4 601.000 6.3
3 Kanal D 488.000 5.1 435.000 4.6
4 Romania TV 235.000 2.5 287.000 3
5 Antena 3 200.000 2.1 287.000 3
6 Digi 24 62.000 0.6 151.000 1.6
7 National TV 92.000 1 105.000 1.1
8 Prima TV 99.000 1 102.000 1.1
9 TVR 2 70.000 0.7 102.000 1.1
10 B1TV 61.000 0.6 91.000 1
11 DigiSport 1 179.000 1.9 89.000 0.9
12 TVR 1 57.000 0.6 88.000 0.9
13 Antena Stars 58.000 0.6 61.000 0.6
14 Happy Channel 57.000 0.6 54.000 0.6
15 Realitatea Plus 46.000 0.5 54.000 0.6
16 Diva 52.000 0.5 51.000 0.5
17 Boomerang 22.000 0.2 45.000 0.5
18 Pro Cinema 65.000 0.7 42.000 0.4
19 Cartoon Network 31.000 0.3 39.000 0.4
20 Nickelodeon 29.000 0.3 37.000 0.4
 

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA 

Cele mai urmărite posturi TV în intervalul orar 18.00-24.00, ieri, 11 martie 2020, și săptămâna trecută, la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane 4 mar.   Rtg% 4 mar.   Persoane 11 mar.   Rtg%11 mar  
Consum TV 1.268.000 29.9 1.365.000 32.4
1 Pro TV 305.000 7.2 321.000 7.6
2 Antena 1 211.000 5 228.000 5.4
3 Kanal D 165.000 3.9 131.000 3.1
4 Digi 24 21.000 0.5 70.000 1.7
5 Antena 3 28.000 0.7 48.000 1.2
6 DigiSport 1 62.000 1.5 45.000 1.1
7 Prima TV 29.000 0.7 37.000 0.9
8 Romania TV 22.000 0.5 35.000 0.8
9 National TV 34.000 0.8 35.000 0.8
10 Boomerang 8.000 0.2 26.000 0.6
11 TVR 1 15.000 0.4 23.000 0.6
12 Realitatea Plus 14.000 0.3 21.000 0.5
13 B1TV 9.000 0.2 17.000 0.4
14 TVR 2 17.000 0.4 16.000 0.4
15 Pro Cinema 23.000 0.5 16.000 0.4
16 Diva 17.000 0.4 13.000 0.3
17 Cartoon Network 11.000 0.3 13.000 0.3
18 Comedy Central 18.000 0.4 13.000 0.3
19 AXN 5.000 0.1 12.000 0.3
20 Happy Channel 7.000 0.2 11.000 0.3

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • E bun la pensionarii de la antenuta tineretul prefera o emisiune mult mai interesanta deoarece aceasta emisiune nu este facuta pentru inteligenta voastra pentru voi este vulpita cu o prezentatoare care ar trebui amendata sau scoasa de pe post pacat ca CNA nu le mai da o amenda ca sa-i ustura la greu , in legatura cu serialul de doi lei este facut dupa inteligenta voastra cei doi agarici .

Trimite un comentariu