Skip to main content

AUDIENȚE MARTIE. Românii au talent, fără rival. E primul loc. Vulpița scoate, încă, cifre mari. Asia Express, în top

 
AUDIENȚE MARTIE. Românii au talent, fără rival. E primul loc. Vulpița scoate, încă, cifre mari. Asia Express, în top

AUDIENȚE DIVERTISMENT. Care au fost cele mai urmărite show-uri de divertisment, în martie? Clasamentul a fost dominat de două producții diametral opuse: Românii au talent și Acces Direct. 

Pe de-o parte, show-ul Românii au talent a fost lider detașat de audiențe și a înregistrat o creștere considerabilă comparativ cu luna februarie. A scos o medie de 3,1 milioane de privitori în martie, față de 2,8 milioane în februarie. 

Publicitate

Pe de altă parte, Acces Direct este pentru a doua luna la rând cea mai urmărită emisiune la nivelul întregii țări și la orașe. Cifrele sunt putțin mai mici decât cele din martie, însă „Serialul Vulpița” încă prinde. Mai puțin la tineri

Emisiunea prezentată de Mirela Vaida nu e atât de populară și pe segmentul comercial, unde se regăsește abia pe locul șase. 

Asia Express este producția care ocupă locul secund pe comercial. Show-ul ocupă poziția a treia în topul național și cel urban. 

Paginademedia.ro prezintă audiențele principalelor emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE 2020:

NAȚIONAL. Show-ul Românii au talent, prezentat de Smiley și Pavel Bartoș, este liderul încontestabil în topul audiențelor. În martie, emisiunea a înregistrat cifre în creștere, mai exact 3,1 milioane de telespectatori în medie, față 2,8 milioane, cât a înregistrat în februarie.

Acces direct ocupă locul al doilea în toată țara și în martie. Cifrele sunt mai mici, comparativ cu cele pe care le avea în februarie. Însă sunt cifre foarte mari. A numărat aproxiamativ 1,8 milioane de telespectatori în medie. 

Pe locurile doi și trei s-au clasat tot două show-uri ale Antenei 1 - Asia Express (1,4 milioane de privitori în medie) și iUmor (1,2 milioane de telespectatori în medie). 

În afară de emisiunea de talent, Pro TV mai are un singur produs clasat în primele cinci la nivel national - Gospodar fără pereche, cu Geanina Ilieș. Producția a scos 1,2 milioane de telespectatori, în medie. 

Kanal D a are un singur show cu audiențe care au sărit de un milion de telespectatori. Este vorba despre Survivor, clasat pe locul șase, cu 1,1 milioane de privitori. 

URBANEmisiunea Românii au talent a rămas lider și în mediul urban. A înregistrat o medie de 1,6 milioane de telespectatori, în medie, în luna martie. 

Show-ul jurizat de Andra, Mihai Petre, Andi Moisescu și Florin Călinescu a crescut față de luna februarie, arată datele de audiență. 

Locul secund a fost ocupat și la orașe de Acces direct, de la Antena 1. Emisiunea prezentată de Mirela Vaida a fost urmărită de 770.000 de persoane de la orașe. Cifrele au fost constante de la o lună la alta. 

Podiumul a fost completat de Asia Express, show prezentat de Gina Pistol. Emisiunea, difuzată în prime time, a avut audiențe aproape cât Acces direct (emisiune de după amiază), aproximativ 760.000 de privitori din mediul urban. 

Pe locul patru la orașe regăsim o producție Pro TV - Ce spun românii, cu Cabral. Show-ul a scos, în medie, audiențe de 640.000 de persoane. 

Locul cinci este ocupat de iUmor de la Antena 1 (613.000 de privitori), iar pe șase s-a clasat Imperiul Leilor de la Pro TV (604.000 de persoane). 

Gospodar fără pereche, tot de la Pro TV, a coborât pe locul șapte în mediul urban, cu 550.000 de urmăritori. 

COMERCIAL. Tinerii au pus pe primul loc, în martie, tot Româmnii au talent. Show-ul de talente de la Pro TV a avut o audiență de peste 670.000 de telespectatori, în medie, în martie. 

Pe publicul comercial Acces Direct a pierdut locul doi. S-a regăsit în top abia pe șase, cu o medie de 220.000 de telespectatori în medie. Aceeași tendință a urmat și în februarie, când era sus în toată țara și la orașe, dat pe locul șase pe comercial. Mai mult decât atât și cifrele sunt la fel.

În martie, locul doi pe comercial este ocupat de show-ul Asia Express de la Antena 1. Emisiunea prezentată de Gina Pistol a înregistrat o medie de 400.000 de telespectatori. 

Locul trei este ocupat de o producție Pro TV. Este vorba despre emisiunea cu antreprenori Imperiul Leilor (cea care a fost și suspendată din cauza pandemiei). A fost urmărită de 370.000 de telespectatori, în medie. 

iUmor (308.000) și Gospodar fără pereche (276.000) ocupă locurile patru și cinci. 

Cele mai urmărite emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE, la nivel NAȚIONAL

  NATIONAL   Post   Persoane   Rtg%   Difuzari  
1 Romanii au talent Pro TV 3.131.000 17.8 4
2 Acces Direct Antena 1 1.808.000 10.3 22
3 Asia Expres - Drumul comorilor Antena 1 1.404.000 8.0 16
4 iUmor (sez. 8) Antena 1 1.243.000 7.1 4
5 Gospodar fara pereche Pro TV 1.237.000 7.0 4
6 Survivor Romania Kanal D 1.179.000 6.7 19
7 Ce spun romanii Pro TV 1.139.000 6.5 22
8 Imperiul leilor Pro TV 1.097.000 6.2 3
9 Survivor Romania - Rezumat Kanal D 1.001.000 5.7 5
10 Puterea dragostei - Gala Kanal D 843.000 4.8 18
11 In cautarea adevarului Kanal D 748.000 4.3 31
12 Pe bune Pro TV 650.000 3.7 6
13 La Maruta Pro TV 636.000 3.6 22
14 Puterea dragostei Kanal D 635.000 3.6 44
15 Teo Show Kanal D 591.000 3.4 22
16 Schimb de mame Prima TV 551.000 3.1 5
17 FanArena Kanal D 542.000 3.1 10
18 Bravo, ai still Celebrities Kanal D 536.000 3.1 8
19 Bravo, ai stil Celebrities - Gala Kanal D 512.000 2.9 2
20 Vorbeste lumea Pro TV 495.000 2.8 22
 

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA 

Cele mai urmărite emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE, în mediul URBAN

  URBAN   Post   Persoane   Rtg%   Difuzari  
1 Romanii au talent Pro TV 1.656.000 17.4 4
2 Acces Direct Antena 1 771.000 8.1 22
3 Asia Expres - Drumul comorilor Antena 1 761.000 8.0 16
4 Ce spun romanii Pro TV 637.000 6.7 22
5 iUmor (sez. 8) Antena 1 613.000 6.4 4
6 Imperiul leilor Pro TV 604.000 6.3 3
7 Gospodar fara pereche Pro TV 543.000 5.7 4
8 Survivor Romania Kanal D 502.000 5.3 19
9 Survivor Romania - Rezumat Kanal D 420.000 4.4 5
10 Pe bune Pro TV 363.000 3.8 6
11 Puterea dragostei - Gala Kanal D 346.000 3.6 18
12 In cautarea adevarului Kanal D 301.000 3.2 31
13 La Maruta Pro TV 301.000 3.2 22
14 Apropo TV Pro TV 273.000 2.9 4
15 Bravo, ai still Celebrities Kanal D 272.000 2.9 8
16 Teo Show Kanal D 262.000 2.8 22
17 Puterea dragostei Kanal D 259.000 2.7 44
18 Bravo, ai stil Celebrities - Gala Kanal D 257.000 2.7 2
19 Vorbeste lumea Pro TV 243.000 2.6 22
20 FanArena Kanal D 234.000 2.5 10
 

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA 

Cele mai urmărite emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE, pe segmentul COMERCIAL

  COMERCIAL   Post   Persoane   Rtg%   Difuzari  
1 Romanii au talent Pro TV 674.000 16.0 4
2 Asia Expres - Drumul comorilor Antena 1 404.000 9.6 16
3 Imperiul leilor Pro TV 369.000 8.7 3
4 iUmor (sez. 8) Antena 1 308.000 7.3 4
5 Gospodar fara pereche Pro TV 276.000 6.5 4
6 Acces Direct Antena 1 219.000 5.2 22
7 Pe bune Pro TV 216.000 5.1 6
8 Ce spun romanii Pro TV 203.000 4.8 22
9 Survivor Romania Kanal D 178.000 4.2 19
10 Survivor Romania - Rezumat Kanal D 150.000 3.6 5
11 Puterea dragostei - Gala Kanal D 146.000 3.5 18
12 Apropo TV Pro TV 136.000 3.2 4
13 La Maruta Pro TV 117.000 2.8 22
14 Bravo, ai stil Celebrities - Gala Kanal D 117.000 2.8 2
15 XTRA NIGHT SHOW Antena 1 109.000 2.6 18
16 Puterea dragostei Kanal D 104.000 2.5 44
17 Bravo, ai still Celebrities Kanal D 102.000 2.4 8
18 In cautarea adevarului Kanal D 90.000 2.1 31
19 Vorbeste lumea Pro TV 87.000 2.1 22
20 FanArena Kanal D 79.000 1.9 10
 

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA 


AUDIENȚE TV. Luna Digi 24: a ajuns a patra televiziune pe comercial, după Pro TV, Antena 1 și Kanal D. Topul de Prime-Time în martie



AUDIENȚE după MEDIA pe ZI. Cum s-au descurcat posturile TV în martie? La ce s-au uitat românii toată ziua? 


FILME. Românii s-au uitat mai mult la filmele de pe TV, în luna restricțiilor. Pro TV, 18 din 20 de titluri. James Bond, vedeta lunii


ȘTIRI. Mai mult interes pentru știri, în martie. Pro TV, lider cu jurnalul de la 19:00. Cât a scos Observatorul de la 23:00, cu primele ediții?


 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • kanal d are un singur show care a sarti de 1 milion. pai e singurul show. ati facut o cacealma de articol, oameni buni. day time, prime time?? kanal d are singura emisiune, care e 4 zile pe saptamana, iar serialul, care e in restul zilelor, sare de 1 mil 500! ce articol e asta?
  • Nu-i de mirare de ce Acces direct nu renunță la aceste personaje

    Sun curios câți bani fac pe spatele lor
  • Mile daca te bucuri ca emisiunea de cea mai slaba calitate , inseamna ca gradul tau de inteligenta este redus , si dupa cum se vede media la Asia o emisiune regizata si lungita ca sa faca audienta mai mare decat pro nu are audienta care se propaga pe situl lor de minciuni
  • O analiza gresita. Total. Se compara gainile cu magarii. Niciun analist care se pricepe la media nu poate compara emisiuni din prime time cu emisiuni din day time. Poti sa analizezi productiile din prime time, separat si pe cele din day time, separat. Ce vad aici e o ciorba de media. Chiar nu se gasesc oameni care sa se priceapa la media si care sa faca o analiza pe acest site?

Trimite un comentariu