Skip to main content

PREMIERĂ. Jurnalul de seară, cu Prelipceanu a ajuns primul talk-show pe publicul tânăr, cu un plus puternic. La orașe, prima e Sinteza zilei, cu Mihai Gâdea

 
PREMIERĂ. Jurnalul de seară, cu Prelipceanu a ajuns primul talk-show pe publicul tânăr, cu un plus puternic. La orașe, prima e Sinteza zilei, cu Mihai Gâdea

AUDIENȚE TALK SHOW MARTIE. Luna martie vine cu o schimbare de clasament la talk-show-uri, pe publicul comercial. Pentru prima dată de la lansarea postului Digi 24, cel mai urmărit talk-show, după media pe toată luna, a fost dat de stația de știri.

Publicitate

Cosmin Prelipceanu și Jurnalul de seară au ajuns, în premieră, pe primul loc al celor mai vizionate emisiuni de tip talk-show. S-a întâmplat în martie, luna în care a izbucnit în România epidemia de coronavirus și în care a fost decretată starea de urgență. Cu doar o lună înainte, Jurnalul de seară era pe locul 11 la talk-show-uri.

Jurnalul de seară este primul în rândul tinerilor, dar are creșteri și pe publicul național și pe cel urban (acolo unde pe primele poziții sunt emisiuni de la Antena 3 și de la România TV). De exemplu, în februarie, Prelipceanu nici nu intra nici în top 20 la nivel național

De altfel, Digi 24 a crescut semnificativ, ca stație, în ultima lună (a atins și vârfuri istorice, care s-au apropiat de un milion de români pe post).

România TV și Antena 3 dau, în continuare, cele mai urmărite emisiuni de dezbatere, la nivelul întregii țări și la orașe. Și în martie, la fel ca în februarie, talk show-urile celor două stații au fost urmărite intens.

La orașe, cele mai urmărite talk-show-uri sunt Sinteza zilei, cu Mihai Gâdea și Adevăruri ascunse, de pe Antena. La nivel național, cele mai vizionate talk-show-uri sunt trei producții de la România TV.

Citește și: AUDIENȚE. Starea de urgență schimbă consumul de știri. Digi 24, cel mai urmărit post de știri la anunțuri. Cifre aproape duble față de Antena 3

Citește și: AUDIENȚE. Starea de urgență schimbă consumul de știri. Digi 24, cel mai urmărit post de știri la anunțuri. Cifre aproape duble față de Antena 3

VEZI și LISTA celor mai urmărite TALK SHOW-URI din FEBRUARIE

Paginademedia.ro prezintă cele mai urmărite emisiuni de tip talk show ale lunii MARTIE:

NAȚIONAL. România TV a dominat clasamentul național la capitolul talk show-uri. Primele trei emisiuni din top lunii martie i-au aparținut, cu cifre constante de la o lună la alta. 

România Exclusiv este pe primul loc, cu o medie de audiență de 770.000 de telespectatori. România la raport s-a clasat pe locul secund și a înregistrat audiențe de 530.000 de urmăritori în medie.

Podiumul a fost completat de producția Punctul culminant, care a adunat în fața televizoarelor, în medie, aproximativ jumătate de milion de privitori. 

Adevăruri Ascunse și Sinteza zilei, ambele de Antena 3, completează top cinci-ul și au cifre foarte apropiate de emisiunea de pe locul trei. 

Ambele producții au înregistrat audiențe de jumătate de milion de telespectatori, în medie. 

Cea mai spectaculoasă creștere este la Jurnalul de seară, de la Digi24. Emisiunea lui Cosmin Prelipceanu, care luna trecută nu era în primele 20, în martie s-a clasat pe locul 15, cu o medie de audiență de aproape 200.000 de privitori. 

URBAN. În mediul urban talk show-urile Antenei 3 au stat ceva mai bine. Totuși, România TV a avut emisiunea de pe primul loc. 

România Exclusiv a fost cel mai urmărit talk show la orașe, cu o medie de aproape jumătate de milion de telespectatori. Cifrele au fost mai mari în martie decât în februarie pentru producția de la România TV.

Sinteza zilei și Adevăruri ascunse, ambele de la Antena 3, au avut audiențe în creștere de la o lună la alta. Au avut o medie de audiență de 350.000 de telespectatori fiecare.

Sinteza zilei a urcat de la 300.000 în februarie, iar Adevăruri ascunse de la 250.000. 

România la raport și Punctul culminant au coborât pe locurile cinci și opt. 

Jurnalul de seară cu Cosmin Prelipceanu, de la Digi 24, a crescut considerabil și în mediul urban. A urcat pe locul 15 în martie, față de locul 20 în februarie și a avut o creștere de audiență de la 80.000 (februarie), la 150.000 (martie). 

Dintre producțiile Digi24, au mai apărut în clasament Cap Limpede (locul 16) și În fața ta (locul 20)

COMERCIAL. Dezbaterile de la România TV și Antena 3 nu au fost atât de populare în rândul publicului tânăr. Primele două locuri pe comercial au fost ocupat de Digi24, cu Jurnalul de seară, și DigiSport, cu Euro Fotbal - Avanpremiera.

Emisiunea lui Cosmin Prelipceanu, de la Digi24, a avut cifre de aproape trei ori mai mari în martie, comparativ cu februarie. A urcat de o medie de 26.000 de privitori în februarie (locul 11), la 70.000 de telespectatori în martie, unde și-a adjudecat și poziția de lider. 

Antena 3 completează podiumul, cu emisiunea lui Mihai Gâdea. Sinteza zilei a adunat, pe comercial, o medie de 60.000 de privitori. 

România Exclusiv (România TV) a ocupat locul cinci, cu 58.000 de urmăritori, iar Adevăruri ascunse (Antena 3) a fost pe șase, cu 55.000 de telespectatori. 

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna MARTIE, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Post   Persoane   Rtg   Nr. difuzari  
1 Romania Exclusiv Romania TV 772.000 4.4 4
2 Romania la raport Romania TV 534.000 3 19
3 Punctul culminant Romania TV 507.000 2.9 15
4 Adevaruri ascunse Antena 3 506.000 2.9 5
5 Sinteza zilei Antena 3 499.000 2.8 22
6 Editie speciala Antena 3 477.000 2.7 2
7 Ultima ora Romania TV 432.000 2.5 20
8 Subiectiv Antena 3 425.000 2.4 12
9 Voi cu Voicu Antena 3 399.000 2.3 3
10 Exces de putere Antena 3 382.000 2.2 5
11 Punctul de intalnire Antena 3 359.000 2 13
12 Linia intai Antena 3 342.000 1.9 3
13 Esential Antena 3 297.000 1.7 32
14 Previziuni Antena 3 226.000 1.3 31
15 Jurnalul de seara Digi 24 194.000 1.1 17
16 ROMANIA 9 TVR 1 175.000 1 21
17 Be EU Antena 3 153.000 0.9 2
18 Se intampla acum B1TV 150.000 0.9 22
19 Cap limpede Digi 24 147.000 0.8 2
20 Buna, Romania B1TV 136.000 0.8 22
 

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna MARTIE, la nivel URBAN:

  URBAN   Post   Persoane   Rtg   Nr. difuzari  
1 Romania Exclusiv Romania TV 454.000 4.8 4
2 Sinteza zilei Antena 3 351.000 3.7 22
3 Adevaruri ascunse Antena 3 350.000 3.7 5
4 Editie speciala Antena 3 327.000 3.4 2
5 Romania la raport Romania TV 301.000 3.2 19
6 Subiectiv Antena 3 289.000 3 12
7 Voi cu Voicu Antena 3 286.000 3 3
8 Punctul culminant Romania TV 282.000 3 15
9 Exces de putere Antena 3 254.000 2.7 5
10 Ultima ora Romania TV 253.000 2.7 20
11 Punctul de intalnire Antena 3 241.000 2.5 13
12 Linia intai Antena 3 239.000 2.5 3
13 Esential Antena 3 207.000 2.2 32
14 Previziuni Antena 3 163.000 1.7 31
15 Jurnalul de seara Digi 24 151.000 1.6 17
16 Cap limpede Digi 24 111.000 1.2 2
17 Be EU Antena 3 109.000 1.1 2
18 Euro Fotbal Avanpremiera DigiSport 1 104.000 1.1 3
19 Romania 9 TVR 1 96.000 1 21
20 In fata ta Digi 24 91.000 1 4
 

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA 

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna MARTIE, la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Post   Persoane   Rtg   Nr. difuzari  
1 Jurnalul de seara Digi 24 69.000 1.6 17
2 Euro Fotbal - Avanpremiera DigiSport 1 64.000 1.5 3
3 Sinteza zilei Antena 3 59.000 1.4 22
4 Editie speciala Antena 3 59.000 1.4 2
5 Romania Exclusiv Romania TV 58.000 1.4 4
6 Adevaruri ascunse Antena 3 55.000 1.3 5
7 Subiectiv Antena 3 48.000 1.1 12
8 Linia intai Antena 3 47.000 1.1 3
9 Exces de putere Antena 3 45.000 1.1 5
10 Cap limpede Digi 24 43.000 1 2
11 Punctul culminant Romania TV 42.000 1 15
12 Romania la raport Romania TV 41.000 1 19
13 Voi cu Voicu Antena 3 37.000 0.9 3
14 Punctul de intalnire Antena 3 37.000 0.9 13
15 Esential Antena 3 32.000 0.8 32
16 Previziuni Antena 3 31.000 0.7 31
17 Ultima ora Romania TV 29.000 0.7 20
18 In fata ta Digi 24 27.000 0.6 4
19 Euro Fotbal DigiSport 1 25.000 0.6 6
20 Romania 9 TVR 1 23.000 0.6 21
 

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA


AUDIENȚE TV. Luna Digi 24: a ajuns a patra televiziune pe comercial, după Pro TV, Antena 1 și Kanal D. Topul de Prime-Time în martie



AUDIENȚE după MEDIA pe ZI. Cum s-au descurcat posturile TV în martie? La ce s-au uitat românii toată ziua? 


FILME. Românii s-au uitat mai mult la filmele de pe TV, în luna restricțiilor. Pro TV, 18 din 20 de titluri. James Bond, vedeta lunii


ȘTIRI. Mai mult interes pentru știri, în martie. Pro TV, lider cu jurnalul de la 19:00. Cât a scos Observatorul de la 23:00, cu primele ediții?


DIVERTISMENT. Românii au talent, fără rival. E primul loc. Vulpița scoate, încă, cifre mari. Asia Express, în top 


SERIALE. Las Fierbinți face audiențe oricând. Suspendat de pandemie, tot a fost pe primul loc, cu reluări. Duel între Vlad și un serial turcesc 


 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Antena 3 jalnic , sa ai cu 300.000 de oameni in plus fata de emisiunea de pe Digi24 , Jurnalul de Seara , iar cu varsta intre 18 si 49 de ani sa ai sub 10.000 fata de Digi ? La o audienta dubla si jumatate , pe comercial sa fi intrecut? Incredibil! Drept dovada de ce merge tara prost , sa ai 12% public cu varsta intre 18-49 iar Digi sa aibe 35% . Deci La Antena 3 se uita 1 din 10 tineri , iar la Digi 24 3,5 din 10. Asta asa ca sa stiti.
  • Cand un autointitulat post de stiri are ca cea mai urmarita emisiune "Adevaruri ascunse", ar trebui concediat sau premiat directorul?
    Doi cu trei cu cinci, ghinion. Runele au decis.

Trimite un comentariu