Skip to main content

PREMIERĂ. Jurnalul de seară, cu Prelipceanu a ajuns primul talk-show pe publicul tânăr, cu un plus puternic. La oraşe, prima e Sinteza zilei, cu Mihai Gâdea

 
PREMIERĂ. Jurnalul de seară, cu Prelipceanu a ajuns primul talk-show pe publicul tânăr, cu un plus puternic. La oraşe, prima e Sinteza zilei, cu Mihai Gâdea

AUDIENŢE TALK SHOW MARTIE. Luna martie vine cu o schimbare de clasament la talk-show-uri, pe publicul comercial. Pentru prima dată de la lansarea postului Digi 24, cel mai urmărit talk-show, după media pe toată luna, a fost dat de staţia de ştiri.

Publicitate

Cosmin Prelipceanu şi Jurnalul de seară au ajuns, în premieră, pe primul loc al celor mai vizionate emisiuni de tip talk-show. S-a întâmplat în martie, luna în care a izbucnit în România epidemia de coronavirus şi în care a fost decretată starea de urgenţă. Cu doar o lună înainte, Jurnalul de seară era pe locul 11 la talk-show-uri.

Jurnalul de seară este primul în rândul tinerilor, dar are creşteri şi pe publicul naţional şi pe cel urban (acolo unde pe primele poziţii sunt emisiuni de la Antena 3 şi de la România TV). De exemplu, în februarie, Prelipceanu nici nu intra nici în top 20 la nivel naţional

De altfel, Digi 24 a crescut semnificativ, ca staţie, în ultima lună (a atins şi vârfuri istorice, care s-au apropiat de un milion de români pe post).

România TV şi Antena 3 dau, în continuare, cele mai urmărite emisiuni de dezbatere, la nivelul întregii ţări şi la oraşe. Şi în martie, la fel ca în februarie, talk show-urile celor două staţii au fost urmărite intens.

La oraşe, cele mai urmărite talk-show-uri sunt Sinteza zilei, cu Mihai Gâdea şi Adevăruri ascunse, de pe Antena. La nivel naţional, cele mai vizionate talk-show-uri sunt trei producţii de la România TV.

Citeşte şi: AUDIENŢE. Starea de urgenţă schimbă consumul de ştiri. Digi 24, cel mai urmărit post de ştiri la anunţuri. Cifre aproape duble faţă de Antena 3

Citeşte şi: AUDIENŢE. Starea de urgenţă schimbă consumul de ştiri. Digi 24, cel mai urmărit post de ştiri la anunţuri. Cifre aproape duble faţă de Antena 3

VEZI şi LISTA celor mai urmărite TALK SHOW-URI din FEBRUARIE

Paginademedia.ro prezintă cele mai urmărite emisiuni de tip talk show ale lunii MARTIE:

NAŢIONAL. România TV a dominat clasamentul naţional la capitolul talk show-uri. Primele trei emisiuni din top lunii martie i-au aparţinut, cu cifre constante de la o lună la alta.

România Exclusiv este pe primul loc, cu o medie de audienţă de 770.000 de telespectatori. România la raport s-a clasat pe locul secund şi a înregistrat audienţe de 530.000 de urmăritori în medie.

Podiumul a fost completat de producţia Punctul culminant, care a adunat în faţa televizoarelor, în medie, aproximativ jumătate de milion de privitori.

Adevăruri Ascunse şi Sinteza zilei, ambele de Antena 3, completează top cinci-ul şi au cifre foarte apropiate de emisiunea de pe locul trei.

Ambele producţii au înregistrat audienţe de jumătate de milion de telespectatori, în medie.

Cea mai spectaculoasă creştere este la Jurnalul de seară, de la Digi24. Emisiunea lui Cosmin Prelipceanu, care luna trecută nu era în primele 20, în martie s-a clasat pe locul 15, cu o medie de audienţă de aproape 200.000 de privitori.

URBAN. În mediul urban talk show-urile Antenei 3 au stat ceva mai bine. Totuşi, România TV a avut emisiunea de pe primul loc.

România Exclusiv a fost cel mai urmărit talk show la oraşe, cu o medie de aproape jumătate de milion de telespectatori. Cifrele au fost mai mari în martie decât în februarie pentru producţia de la România TV.

Sinteza zilei şi Adevăruri ascunse, ambele de la Antena 3, au avut audienţe în creştere de la o lună la alta. Au avut o medie de audienţă de 350.000 de telespectatori fiecare.

Sinteza zilei a urcat de la 300.000 în februarie, iar Adevăruri ascunse de la 250.000.

România la raport şi Punctul culminant au coborât pe locurile cinci şi opt.

Jurnalul de seară cu Cosmin Prelipceanu, de la Digi 24, a crescut considerabil şi în mediul urban. A urcat pe locul 15 în martie, faţă de locul 20 în februarie şi a avut o creştere de audienţă de la 80.000 (februarie), la 150.000 (martie).

Dintre producţiile Digi24, au mai apărut în clasament Cap Limpede (locul 16) şi În faţa ta (locul 20).

COMERCIAL. Dezbaterile de la România TV şi Antena 3 nu au fost atât de populare în rândul publicului tânăr. Primele două locuri pe comercial au fost ocupat de Digi24, cu Jurnalul de seară, şi DigiSport, cu Euro Fotbal - Avanpremiera.

Emisiunea lui Cosmin Prelipceanu, de la Digi24, a avut cifre de aproape trei ori mai mari în martie, comparativ cu februarie. A urcat de o medie de 26.000 de privitori în februarie (locul 11), la 70.000 de telespectatori în martie, unde şi-a adjudecat şi poziţia de lider.

Antena 3 completează podiumul, cu emisiunea lui Mihai Gâdea. Sinteza zilei a adunat, pe comercial, o medie de 60.000 de privitori.

România Exclusiv (România TV) a ocupat locul cinci, cu 58.000 de urmăritori, iar Adevăruri ascunse (Antena 3) a fost pe şase, cu 55.000 de telespectatori.

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna MARTIE, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Post Persoane Rtg Nr. difuzari
1 Romania Exclusiv Romania TV 772.000 4.4 4
2 Romania la raport Romania TV 534.000 3 19
3 Punctul culminant Romania TV 507.000 2.9 15
4 Adevaruri ascunse Antena 3 506.000 2.9 5
5 Sinteza zilei Antena 3 499.000 2.8 22
6 Editie speciala Antena 3 477.000 2.7 2
7 Ultima ora Romania TV 432.000 2.5 20
8 Subiectiv Antena 3 425.000 2.4 12
9 Voi cu Voicu Antena 3 399.000 2.3 3
10 Exces de putere Antena 3 382.000 2.2 5
11 Punctul de intalnire Antena 3 359.000 2 13
12 Linia intai Antena 3 342.000 1.9 3
13 Esential Antena 3 297.000 1.7 32
14 Previziuni Antena 3 226.000 1.3 31
15 Jurnalul de seara Digi 24 194.000 1.1 17
16 ROMANIA 9 TVR 1 175.000 1 21
17 Be EU Antena 3 153.000 0.9 2
18 Se intampla acum B1TV 150.000 0.9 22
19 Cap limpede Digi 24 147.000 0.8 2
20 Buna, Romania B1TV 136.000 0.8 22

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna MARTIE, la nivel URBAN:

URBAN Post Persoane Rtg Nr. difuzari
1 Romania Exclusiv Romania TV 454.000 4.8 4
2 Sinteza zilei Antena 3 351.000 3.7 22
3 Adevaruri ascunse Antena 3 350.000 3.7 5
4 Editie speciala Antena 3 327.000 3.4 2
5 Romania la raport Romania TV 301.000 3.2 19
6 Subiectiv Antena 3 289.000 3 12
7 Voi cu Voicu Antena 3 286.000 3 3
8 Punctul culminant Romania TV 282.000 3 15
9 Exces de putere Antena 3 254.000 2.7 5
10 Ultima ora Romania TV 253.000 2.7 20
11 Punctul de intalnire Antena 3 241.000 2.5 13
12 Linia intai Antena 3 239.000 2.5 3
13 Esential Antena 3 207.000 2.2 32
14 Previziuni Antena 3 163.000 1.7 31
15 Jurnalul de seara Digi 24 151.000 1.6 17
16 Cap limpede Digi 24 111.000 1.2 2
17 Be EU Antena 3 109.000 1.1 2
18 Euro Fotbal Avanpremiera DigiSport 1 104.000 1.1 3
19 Romania 9 TVR 1 96.000 1 21
20 In fata ta Digi 24 91.000 1 4

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna MARTIE, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Post Persoane Rtg Nr. difuzari
1 Jurnalul de seara Digi 24 69.000 1.6 17
2 Euro Fotbal - Avanpremiera DigiSport 1 64.000 1.5 3
3 Sinteza zilei Antena 3 59.000 1.4 22
4 Editie speciala Antena 3 59.000 1.4 2
5 Romania Exclusiv Romania TV 58.000 1.4 4
6 Adevaruri ascunse Antena 3 55.000 1.3 5
7 Subiectiv Antena 3 48.000 1.1 12
8 Linia intai Antena 3 47.000 1.1 3
9 Exces de putere Antena 3 45.000 1.1 5
10 Cap limpede Digi 24 43.000 1 2
11 Punctul culminant Romania TV 42.000 1 15
12 Romania la raport Romania TV 41.000 1 19
13 Voi cu Voicu Antena 3 37.000 0.9 3
14 Punctul de intalnire Antena 3 37.000 0.9 13
15 Esential Antena 3 32.000 0.8 32
16 Previziuni Antena 3 31.000 0.7 31
17 Ultima ora Romania TV 29.000 0.7 20
18 In fata ta Digi 24 27.000 0.6 4
19 Euro Fotbal DigiSport 1 25.000 0.6 6
20 Romania 9 TVR 1 23.000 0.6 21

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA


AUDIENŢE TV. Luna Digi 24: a ajuns a patra televiziune pe comercial, după Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. Topul de Prime-Time în martie



AUDIENŢE după MEDIA pe ZI. Cum s-au descurcat posturile TV în martie? La ce s-au uitat românii toată ziua?


FILME. Românii s-au uitat mai mult la filmele de pe TV, în luna restricţiilor. Pro TV, 18 din 20 de titluri. James Bond, vedeta lunii


ŞTIRI. Mai mult interes pentru ştiri, în martie. Pro TV, lider cu jurnalul de la 19:00. Cât a scos Observatorul de la 23:00, cu primele ediţii?


DIVERTISMENT. Românii au talent, fără rival. E primul loc. Vulpiţa scoate, încă, cifre mari. Asia Express, în top


SERIALE. Las Fierbinţi face audienţe oricând. Suspendat de pandemie, tot a fost pe primul loc, cu reluări. Duel între Vlad şi un serial turcesc


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • si care e problema ca face rating doar o luna
    antena 3 ce a facut luna trecuta?
  • Antena 3 jalnic , sa ai cu 300.000 de oameni in plus fata de emisiunea de pe Digi24 , Jurnalul de Seara , iar cu varsta intre 18 si 49 de ani sa ai sub 10.000 fata de Digi ? La o audienta dubla si jumatate , pe comercial sa fi intrecut? Incredibil! Drept dovada de ce merge tara prost , sa ai 12% public cu varsta intre 18-49 iar Digi sa aibe 35% . Deci La Antena 3 se uita 1 din 10 tineri , iar la Digi 24 3,5 din 10. Asta asa ca sa stiti.
  • Cand un autointitulat post de stiri are ca cea mai urmarita emisiune "Adevaruri ascunse", ar trebui concediat sau premiat directorul?
    Doi cu trei cu cinci, ghinion. Runele au decis.

Trimite un comentariu

sus