
AUDIENȚE TALK SHOW MARTIE. Luna martie vine cu o schimbare de clasament la talk-show-uri, pe publicul comercial. Pentru prima dată de la lansarea postului Digi 24, cel mai urmărit talk-show, după media pe toată luna, a fost dat de stația de știri.
Cosmin Prelipceanu și Jurnalul de seară au ajuns, în premieră, pe primul loc al celor mai vizionate emisiuni de tip talk-show. S-a întâmplat în martie, luna în care a izbucnit în România epidemia de coronavirus și în care a fost decretată starea de urgență. Cu doar o lună înainte, Jurnalul de seară era pe locul 11 la talk-show-uri.
Jurnalul de seară este primul în rândul tinerilor, dar are creșteri și pe publicul național și pe cel urban (acolo unde pe primele poziții sunt emisiuni de la Antena 3 și de la România TV). De exemplu, în februarie, Prelipceanu nici nu intra nici în top 20 la nivel național
De altfel, Digi 24 a crescut semnificativ, ca stație, în ultima lună (a atins și vârfuri istorice, care s-au apropiat de un milion de români pe post).
România TV și Antena 3 dau, în continuare, cele mai urmărite emisiuni de dezbatere, la nivelul întregii țări și la orașe. Și în martie, la fel ca în februarie, talk show-urile celor două stații au fost urmărite intens.
La orașe, cele mai urmărite talk-show-uri sunt Sinteza zilei, cu Mihai Gâdea și Adevăruri ascunse, de pe Antena. La nivel național, cele mai vizionate talk-show-uri sunt trei producții de la România TV.
VEZI și LISTA celor mai urmărite TALK SHOW-URI din FEBRUARIE
Paginademedia.ro prezintă cele mai urmărite emisiuni de tip talk show ale lunii MARTIE:
NAȚIONAL. România TV a dominat clasamentul național la capitolul talk show-uri. Primele trei emisiuni din top lunii martie i-au aparținut, cu cifre constante de la o lună la alta.
România Exclusiv este pe primul loc, cu o medie de audiență de 770.000 de telespectatori. România la raport s-a clasat pe locul secund și a înregistrat audiențe de 530.000 de urmăritori în medie.
Podiumul a fost completat de producția Punctul culminant, care a adunat în fața televizoarelor, în medie, aproximativ jumătate de milion de privitori.
Adevăruri Ascunse și Sinteza zilei, ambele de Antena 3, completează top cinci-ul și au cifre foarte apropiate de emisiunea de pe locul trei.
Ambele producții au înregistrat audiențe de jumătate de milion de telespectatori, în medie.
Cea mai spectaculoasă creștere este la Jurnalul de seară, de la Digi24. Emisiunea lui Cosmin Prelipceanu, care luna trecută nu era în primele 20, în martie s-a clasat pe locul 15, cu o medie de audiență de aproape 200.000 de privitori.
URBAN. În mediul urban talk show-urile Antenei 3 au stat ceva mai bine. Totuși, România TV a avut emisiunea de pe primul loc.
România Exclusiv a fost cel mai urmărit talk show la orașe, cu o medie de aproape jumătate de milion de telespectatori. Cifrele au fost mai mari în martie decât în februarie pentru producția de la România TV.
Sinteza zilei și Adevăruri ascunse, ambele de la Antena 3, au avut audiențe în creștere de la o lună la alta. Au avut o medie de audiență de 350.000 de telespectatori fiecare.
Sinteza zilei a urcat de la 300.000 în februarie, iar Adevăruri ascunse de la 250.000.
România la raport și Punctul culminant au coborât pe locurile cinci și opt.
Jurnalul de seară cu Cosmin Prelipceanu, de la Digi 24, a crescut considerabil și în mediul urban. A urcat pe locul 15 în martie, față de locul 20 în februarie și a avut o creștere de audiență de la 80.000 (februarie), la 150.000 (martie).
Dintre producțiile Digi24, au mai apărut în clasament Cap Limpede (locul 16) și În fața ta (locul 20).
COMERCIAL. Dezbaterile de la România TV și Antena 3 nu au fost atât de populare în rândul publicului tânăr. Primele două locuri pe comercial au fost ocupat de Digi24, cu Jurnalul de seară, și DigiSport, cu Euro Fotbal - Avanpremiera.
Emisiunea lui Cosmin Prelipceanu, de la Digi24, a avut cifre de aproape trei ori mai mari în martie, comparativ cu februarie. A urcat de o medie de 26.000 de privitori în februarie (locul 11), la 70.000 de telespectatori în martie, unde și-a adjudecat și poziția de lider.
Antena 3 completează podiumul, cu emisiunea lui Mihai Gâdea. Sinteza zilei a adunat, pe comercial, o medie de 60.000 de privitori.
România Exclusiv (România TV) a ocupat locul cinci, cu 58.000 de urmăritori, iar Adevăruri ascunse (Antena 3) a fost pe șase, cu 55.000 de telespectatori.
Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna MARTIE, la nivel NAȚIONAL:
NATIONAL | Post | Persoane | Rtg | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romania Exclusiv | Romania TV | 772.000 | 4.4 | 4 |
2 | Romania la raport | Romania TV | 534.000 | 3 | 19 |
3 | Punctul culminant | Romania TV | 507.000 | 2.9 | 15 |
4 | Adevaruri ascunse | Antena 3 | 506.000 | 2.9 | 5 |
5 | Sinteza zilei | Antena 3 | 499.000 | 2.8 | 22 |
6 | Editie speciala | Antena 3 | 477.000 | 2.7 | 2 |
7 | Ultima ora | Romania TV | 432.000 | 2.5 | 20 |
8 | Subiectiv | Antena 3 | 425.000 | 2.4 | 12 |
9 | Voi cu Voicu | Antena 3 | 399.000 | 2.3 | 3 |
10 | Exces de putere | Antena 3 | 382.000 | 2.2 | 5 |
11 | Punctul de intalnire | Antena 3 | 359.000 | 2 | 13 |
12 | Linia intai | Antena 3 | 342.000 | 1.9 | 3 |
13 | Esential | Antena 3 | 297.000 | 1.7 | 32 |
14 | Previziuni | Antena 3 | 226.000 | 1.3 | 31 |
15 | Jurnalul de seara | Digi 24 | 194.000 | 1.1 | 17 |
16 | ROMANIA 9 | TVR 1 | 175.000 | 1 | 21 |
17 | Be EU | Antena 3 | 153.000 | 0.9 | 2 |
18 | Se intampla acum | B1TV | 150.000 | 0.9 | 22 |
19 | Cap limpede | Digi 24 | 147.000 | 0.8 | 2 |
20 | Buna, Romania | B1TV | 136.000 | 0.8 | 22 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna MARTIE, la nivel URBAN:
URBAN | Post | Persoane | Rtg | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romania Exclusiv | Romania TV | 454.000 | 4.8 | 4 |
2 | Sinteza zilei | Antena 3 | 351.000 | 3.7 | 22 |
3 | Adevaruri ascunse | Antena 3 | 350.000 | 3.7 | 5 |
4 | Editie speciala | Antena 3 | 327.000 | 3.4 | 2 |
5 | Romania la raport | Romania TV | 301.000 | 3.2 | 19 |
6 | Subiectiv | Antena 3 | 289.000 | 3 | 12 |
7 | Voi cu Voicu | Antena 3 | 286.000 | 3 | 3 |
8 | Punctul culminant | Romania TV | 282.000 | 3 | 15 |
9 | Exces de putere | Antena 3 | 254.000 | 2.7 | 5 |
10 | Ultima ora | Romania TV | 253.000 | 2.7 | 20 |
11 | Punctul de intalnire | Antena 3 | 241.000 | 2.5 | 13 |
12 | Linia intai | Antena 3 | 239.000 | 2.5 | 3 |
13 | Esential | Antena 3 | 207.000 | 2.2 | 32 |
14 | Previziuni | Antena 3 | 163.000 | 1.7 | 31 |
15 | Jurnalul de seara | Digi 24 | 151.000 | 1.6 | 17 |
16 | Cap limpede | Digi 24 | 111.000 | 1.2 | 2 |
17 | Be EU | Antena 3 | 109.000 | 1.1 | 2 |
18 | Euro Fotbal Avanpremiera | DigiSport 1 | 104.000 | 1.1 | 3 |
19 | Romania 9 | TVR 1 | 96.000 | 1 | 21 |
20 | In fata ta | Digi 24 | 91.000 | 1 | 4 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna MARTIE, la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Post | Persoane | Rtg | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Jurnalul de seara | Digi 24 | 69.000 | 1.6 | 17 |
2 | Euro Fotbal - Avanpremiera | DigiSport 1 | 64.000 | 1.5 | 3 |
3 | Sinteza zilei | Antena 3 | 59.000 | 1.4 | 22 |
4 | Editie speciala | Antena 3 | 59.000 | 1.4 | 2 |
5 | Romania Exclusiv | Romania TV | 58.000 | 1.4 | 4 |
6 | Adevaruri ascunse | Antena 3 | 55.000 | 1.3 | 5 |
7 | Subiectiv | Antena 3 | 48.000 | 1.1 | 12 |
8 | Linia intai | Antena 3 | 47.000 | 1.1 | 3 |
9 | Exces de putere | Antena 3 | 45.000 | 1.1 | 5 |
10 | Cap limpede | Digi 24 | 43.000 | 1 | 2 |
11 | Punctul culminant | Romania TV | 42.000 | 1 | 15 |
12 | Romania la raport | Romania TV | 41.000 | 1 | 19 |
13 | Voi cu Voicu | Antena 3 | 37.000 | 0.9 | 3 |
14 | Punctul de intalnire | Antena 3 | 37.000 | 0.9 | 13 |
15 | Esential | Antena 3 | 32.000 | 0.8 | 32 |
16 | Previziuni | Antena 3 | 31.000 | 0.7 | 31 |
17 | Ultima ora | Romania TV | 29.000 | 0.7 | 20 |
18 | In fata ta | Digi 24 | 27.000 | 0.6 | 4 |
19 | Euro Fotbal | DigiSport 1 | 25.000 | 0.6 | 6 |
20 | Romania 9 | TVR 1 | 23.000 | 0.6 | 21 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
AUDIENȚE TV. Luna Digi 24: a ajuns a patra televiziune pe comercial, după Pro TV, Antena 1 și Kanal D. Topul de Prime-Time în martie
AUDIENȚE după MEDIA pe ZI. Cum s-au descurcat posturile TV în martie? La ce s-au uitat românii toată ziua?
FILME. Românii s-au uitat mai mult la filmele de pe TV, în luna restricțiilor. Pro TV, 18 din 20 de titluri. James Bond, vedeta lunii
ȘTIRI. Mai mult interes pentru știri, în martie. Pro TV, lider cu jurnalul de la 19:00. Cât a scos Observatorul de la 23:00, cu primele ediții?
DIVERTISMENT. Românii au talent, fără rival. E primul loc. Vulpița scoate, încă, cifre mari. Asia Express, în top
SERIALE. Las Fierbinți face audiențe oricând. Suspendat de pandemie, tot a fost pe primul loc, cu reluări. Duel între Vlad și un serial turcesc
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
antena 3 ce a facut luna trecuta?