Skip to main content

Audiență și fără Vulpiță? Câți oameni s-au uitat la Acces Direct în weekend? Cifrele au crescut la nivel național, dar au fost mai puțini tineri

 
Audiență și fără Vulpiță? Câți oameni s-au uitat la Acces Direct în weekend? Cifrele au crescut la nivel național, dar au fost mai puțini tineri

AUDIENȚE. Antena 1 a mizat pe Acces Direct și în weekend. A câștigat, dar doar pe jumătate: a adus mult public din toată țara, dar a pierdut din tineri. 

Prima ediție Acces Direct de weekend, fără Vulpița, a fost lider la nivelul întregii țări și în mediul urban, dar a fost pe doi pe segmentul de public tânăr. 

Publicitate

Față de sămbăta trecută, când pe interval avea o reluare Chefi la Cuțite, Antena 1 aproape că și-a dublat audiența. A urcat la o medie de 623.000 de telespectatori pe minut cu Acces Direct, față de 345.000 cât avea acum o săptămână. 

A urcat ușor și la orașe, însă a pierdut aproape o treime din publicul comercial.

Reamintim că de la finalul săptămânii trecute emisiunea Acces Direct, cu Mirela Vaida, are ediție si sâmbăta. Ediția de sâmbătă se numește chiar Acces de weekend.

Acces Direct este cea mai amendată emisiune a momentului, iar în ultimele șase luni a fost identificată cu serialul Vulpița. 

Citește și: Vom avea Acces Direct și în weekend. Cea mai amendată emisiune a momentului, șase zile din șapte

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV, pe intervalul Acces Direct (17.00 - 19.00):

NAȚIONAL. Acces Direct prinde și în weekend, cu o ediție fără Viorel și Vulpiță („vedetele” emisiunii din ultimele șase luni). Aproape că a reușit să dubleze audiența stației sâmbătă, pe intervalul 17:00-19:00, comparativ cu situația de acum o săptămână. 

Aproximativ 623.000 de români s-au uitat în urmă cu două zile la Acces Direct, prima ediție de weekend. Cifrele au crescut simțitor, față de acum o o săptămână - 345.000, când postul avea o realuare Chefi la cuțite. 

După liderul Antena 1, locul doi pe interval a fost ocupat de postul de știri România TV - 355.000 de privitori. Locul trei a fost ocupat de Kanal D (351.000), iar abia pe patru regăsim Pro TV (262.000 de telespectatori în medie).  

URBAN. Interes pentru Acces Direct de weekend a fost și în mediul urban. S-a simțit o creștere ușoară pe interval, comparativ cu situația din 20 iunie. 

Antena 1 a avut o audiență de 291.000 în urmă cu două zile, față de 220.000 acum o săptămână. 

Locul doi, pe interval, i-a aparținut tot stației de știri România TV. Podiumul a fost completat de Antena 3, cu 150.000 de oameni la TV.

Marile generaliste Kanal D și Pro TV au fost jos, sâmbătă pe intervalul Acces Direct. Postul Dogan a ocupat locul patru, cu 147.000 de privitori, iar televiziunea din Pache Protopopescu a numărat doar 110.000 de persoane la TV, când pe Antena 1 era emisiunea prezentată de Mirela Vaida. 

COMERCIAL. Situația a fost ușor diferită pe segmentul tânăr. Antena 1 n-a mai fost pe primul loc, fiind depășită pe interval de rivala Kanal D. Ce-i drept între cele două diferența a fost foarte mică. 

Aspectul important este, însă, acela că Antena 1 a pierdut o treime din publicul tânăr de la o săptămână la alta. Dacă pe 20 iunie, la reluarea Chefi la cuțite, s-au uitat peste 80.000 de tineri, în urmă cu două zile, la Acces Direct, au fost doar 58.000. 

De pe primul loc, Kanal D a numărat, pe interval, o medie de 59.000 de persoane.

Pro TV a prins podiumul pe publicul comercial, unde a fost urmărit de aproximativ 50.000 de privitori, pe interval. 

România TV a coborât pe patru, cu 32.000, iar Antena 3 a fost pe opt, cu 21.000. 

Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 iunie, pe intervalul Acces Direct (17.00 - 19.00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 623.000 3.5 16.5
2 Romania TV 355.000 2 9.4
3 Kanal D 351.000 2 9.3
4 Pro TV 262.000 1.5 6.9
5 Antena 3 210.000 1.2 5.6
6 Prima TV 166.000 0.9 4.4
7 DigiSport 1 119.000 0.7 3.1
8 National TV 104.000 0.6 2.8
9 Happy Channel 83.000 0.5 2.2
10 Diva 65.000 0.4 1.7
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 iunie, pe intervalul Acces Direct (17.00 - 19.00), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 291.000 3 13.6
2 Romania TV 214.000 2.2 10
3 Antena 3 154.000 1.6 7.2
4 Kanal D 147.000 1.5 6.9
5 Pro TV 110.000 1.2 5.1
6 DigiSport 1 86.000 0.9 4
7 Prima TV 73.000 0.8 3.4
8 National TV 62.000 0.6 2.9
9 Diva 48.000 0.5 2.3
10 B1TV 48.000 0.5 2.2
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 iunie, pe intervalul Acces Direct (17.00 - 19.00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 59.000 1.4 9.4
2 Antena 1 58.000 1.4 9.3
3 Pro TV 49.000 1.2 7.7
4 Romania TV 32.000 0.8 5
5 DigiSport 1 28.000 0.7 4.5
6 Diva 25.000 0.6 3.9
7 Happy Channel 22.000 0.5 3.4
8 Antena 3 21.000 0.5 3.3
9 TV1000 17.000 0.4 2.7
10 ZU TV 16.000 0.4 2.6
 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • @Mareane - las-o naibii de treaba cu "dumineca". Mai trecem si noi pe la scoala sau ne dam destepti pe internet? Cumva esti marean ala?
  • R, eu nu-mi dau niciun alt nume cum faci tu , degradarea umana la voi persista , si nu face 17-18 ci 25 -30 share , daca te uiti pe monitormedia ai sa vezi ca nu face cat zici tu, mai degraba creste canalul cu telenovela .
  • @R, nu știu ce visezi tu cu 17-18 share, Antena1 abia face peste 15% Share pe Comercial cu reluările Asia și Chefi, iar de Național și Urban să nu mai vorbim că de 2 luni sunt pe locul 3 în prime-time și abia depășesc 11% share pe când ProTV are peste 20% share pe toate Targeturile, iar Kanal D peste 15% share
  • Mile , umilinta doar in capul tau nu merita sa investesti acum ca nu merita , lumea pleaca la mare sau la munte acum ca cine stie ce va fi mai incolo . Forta antena si Kanal la ce , degeaba bagi ceva si nu scoti nimic , are dreptate Iuli ,
  • Umilinta pe postacii antenisti in prime-time , pro dublu chiar triplu fata de Antenuta , dar audientele deloc
    mile , de audienta primetime luna mai nu zici nimic?
    Unde antenuta a scazut cu 3 puncte , ha ha ha
  • @R, ProTV o duce rău în weekend pentru că nu vor investi în emisiuni pentru 60.000 de telespectatori, la fel ca și de Revelion.

    Apropo, veniturile ProTV au fost mai mari față de Antena1 din cauză că la eu reclama este mult mai scumpă.


    P.s.: Acces a fost pe 1 din cauză că oamenii se așteptau să îi vadă pe Vulpița&co, singur în această sâmbătă vor scădea.

    Cât despre scăderea pe Comercial față de săptămâna trecută se datorează și din cauza vremii foarte bună și mulți au ieșit din case
  • Mai Lolek si BOLEK nu este nici-o problema filmele care le da pro nu costa nimic deoarece le da in reluare si sambata si dumineca ,daca te uiti pe sit-ul tematic ... vei vedea ca pro o duce destul de bine si sambata si dumineca , lumea iese din casa nu sta toata ziua la televizor doar voi doi si unii care urmaresc degradarea umana atat la antenuta cat si Rom.tv stau acasa sa nu scada audienta, pandemia va stricat rau de tot , a sa nu uit mai este un site unde R la poluat si vedeti audienta per total .

Trimite un comentariu