Skip to main content

Audienţă şi fără Vulpiţă? Câţi oameni s-au uitat la Acces Direct în weekend? Cifrele au crescut la nivel naţional, dar au fost mai puţini tineri

 
Audienţă şi fără Vulpiţă? Câţi oameni s-au uitat la Acces Direct în weekend? Cifrele au crescut la nivel naţional, dar au fost mai puţini tineri

AUDIENŢE. Antena 1 a mizat pe Acces Direct şi în weekend. A câştigat, dar doar pe jumătate: a adus mult public din toată ţara, dar a pierdut din tineri.

Publicitate

Prima ediţie Acces Direct de weekend, fără Vulpiţa, a fost lider la nivelul întregii ţări şi în mediul urban, dar a fost pe doi pe segmentul de public tânăr.

Faţă de sămbăta trecută, când pe interval avea o reluare Chefi la Cuţite, Antena 1 aproape că şi-a dublat audienţa. A urcat la o medie de 623.000 de telespectatori pe minut cu Acces Direct, faţă de 345.000 cât avea acum o săptămână.

A urcat uşor şi la oraşe, însă a pierdut aproape o treime din publicul comercial.

Reamintim că de la finalul săptămânii trecute emisiunea Acces Direct, cu Mirela Vaida, are ediţie si sâmbăta. Ediţia de sâmbătă se numeşte chiar Acces de weekend.

Acces Direct este cea mai amendată emisiune a momentului, iar în ultimele şase luni a fost identificată cu serialul Vulpiţa.

Citeşte şi: Vom avea Acces Direct şi în weekend. Cea mai amendată emisiune a momentului, şase zile din şapte

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV, pe intervalul Acces Direct (17.00 - 19.00):

NAŢIONAL. Acces Direct prinde şi în weekend, cu o ediţie fără Viorel şi Vulpiţă („vedetele” emisiunii din ultimele şase luni). Aproape că a reuşit să dubleze audienţa staţiei sâmbătă, pe intervalul 17:00-19:00, comparativ cu situaţia de acum o săptămână.

Aproximativ 623.000 de români s-au uitat în urmă cu două zile la Acces Direct, prima ediţie de weekend. Cifrele au crescut simţitor, faţă de acum o o săptămână - 345.000, când postul avea o realuare Chefi la cuţite.

După liderul Antena 1, locul doi pe interval a fost ocupat de postul de ştiri România TV - 355.000 de privitori. Locul trei a fost ocupat de Kanal D (351.000), iar abia pe patru regăsim Pro TV (262.000 de telespectatori în medie).

URBAN. Interes pentru Acces Direct de weekend a fost şi în mediul urban. S-a simţit o creştere uşoară pe interval, comparativ cu situaţia din 20 iunie.

Antena 1 a avut o audienţă de 291.000 în urmă cu două zile, faţă de 220.000 acum o săptămână.

Locul doi, pe interval, i-a aparţinut tot staţiei de ştiri România TV. Podiumul a fost completat de Antena 3, cu 150.000 de oameni la TV.

Marile generaliste Kanal D şi Pro TV au fost jos, sâmbătă pe intervalul Acces Direct. Postul Dogan a ocupat locul patru, cu 147.000 de privitori, iar televiziunea din Pache Protopopescu a numărat doar 110.000 de persoane la TV, când pe Antena 1 era emisiunea prezentată de Mirela Vaida.

COMERCIAL. Situaţia a fost uşor diferită pe segmentul tânăr. Antena 1 n-a mai fost pe primul loc, fiind depăşită pe interval de rivala Kanal D. Ce-i drept între cele două diferenţa a fost foarte mică.

Aspectul important este, însă, acela că Antena 1 a pierdut o treime din publicul tânăr de la o săptămână la alta. Dacă pe 20 iunie, la reluarea Chefi la cuţite, s-au uitat peste 80.000 de tineri, în urmă cu două zile, la Acces Direct, au fost doar 58.000.

De pe primul loc, Kanal D a numărat, pe interval, o medie de 59.000 de persoane.

Pro TV a prins podiumul pe publicul comercial, unde a fost urmărit de aproximativ 50.000 de privitori, pe interval.

România TV a coborât pe patru, cu 32.000, iar Antena 3 a fost pe opt, cu 21.000.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 iunie, pe intervalul Acces Direct (17.00 - 19.00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 623.000 3.5 16.5
2 Romania TV 355.000 2 9.4
3 Kanal D 351.000 2 9.3
4 Pro TV 262.000 1.5 6.9
5 Antena 3 210.000 1.2 5.6
6 Prima TV 166.000 0.9 4.4
7 DigiSport 1 119.000 0.7 3.1
8 National TV 104.000 0.6 2.8
9 Happy Channel 83.000 0.5 2.2
10 Diva 65.000 0.4 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 iunie, pe intervalul Acces Direct (17.00 - 19.00), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 291.000 3 13.6
2 Romania TV 214.000 2.2 10
3 Antena 3 154.000 1.6 7.2
4 Kanal D 147.000 1.5 6.9
5 Pro TV 110.000 1.2 5.1
6 DigiSport 1 86.000 0.9 4
7 Prima TV 73.000 0.8 3.4
8 National TV 62.000 0.6 2.9
9 Diva 48.000 0.5 2.3
10 B1TV 48.000 0.5 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 iunie, pe intervalul Acces Direct (17.00 - 19.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 59.000 1.4 9.4
2 Antena 1 58.000 1.4 9.3
3 Pro TV 49.000 1.2 7.7
4 Romania TV 32.000 0.8 5
5 DigiSport 1 28.000 0.7 4.5
6 Diva 25.000 0.6 3.9
7 Happy Channel 22.000 0.5 3.4
8 Antena 3 21.000 0.5 3.3
9 TV1000 17.000 0.4 2.7
10 ZU TV 16.000 0.4 2.6

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dacă Pro tv ar muta emisiunea lui Mărută , in timp ce se difuzează" acces direct ,,A1 ar pierde mii de telespectatorii ! emisiunea lui Mărută e foarte urmărită dar e prea devreme difuzata !
  • @Mareane - las-o naibii de treaba cu "dumineca". Mai trecem si noi pe la scoala sau ne dam destepti pe internet? Cumva esti marean ala?
  • R, eu nu-mi dau niciun alt nume cum faci tu , degradarea umana la voi persista , si nu face 17-18 ci 25 -30 share , daca te uiti pe monitormedia ai sa vezi ca nu face cat zici tu, mai degraba creste canalul cu telenovela .
  • @R, nu știu ce visezi tu cu 17-18 share, Antena1 abia face peste 15% Share pe Comercial cu reluările Asia și Chefi, iar de Național și Urban să nu mai vorbim că de 2 luni sunt pe locul 3 în prime-time și abia depășesc 11% share pe când ProTV are peste 20% share pe toate Targeturile, iar Kanal D peste 15% share
  • Mile , umilinta doar in capul tau nu merita sa investesti acum ca nu merita , lumea pleaca la mare sau la munte acum ca cine stie ce va fi mai incolo . Forta antena si Kanal la ce , degeaba bagi ceva si nu scoti nimic , are dreptate Iuli ,
  • @Marian,tu si Doru vad ca sunteti degradați,lăsați comentarii sub zeci de nume *** la fel ca voi!
  • @George M ,monitormedia.ro e site-ul unde se posteaza zilnic audiente
  • Umilinta pe postacii antenisti in prime-time , pro dublu chiar triplu fata de Antenuta , dar audientele deloc
    mile , de audienta primetime luna mai nu zici nimic?
    Unde antenuta a scazut cu 3 puncte , ha ha ha
  • @R, ProTV o duce rău în weekend pentru că nu vor investi în emisiuni pentru 60.000 de telespectatori, la fel ca și de Revelion.

    Apropo, veniturile ProTV au fost mai mari față de Antena1 din cauză că la eu reclama este mult mai scumpă.


    P.s.: Acces a fost pe 1 din cauză că oamenii se așteptau să îi vadă pe Vulpița&co, singur în această sâmbătă vor scădea.

    Cât despre scăderea pe Comercial față de săptămâna trecută se datorează și din cauza vremii foarte bună și mulți au ieșit din case
  • Mai Lolek si BOLEK nu este nici-o problema filmele care le da pro nu costa nimic deoarece le da in reluare si sambata si dumineca ,daca te uiti pe sit-ul tematic ... vei vedea ca pro o duce destul de bine si sambata si dumineca , lumea iese din casa nu sta toata ziua la televizor doar voi doi si unii care urmaresc degradarea umana atat la antenuta cat si Rom.tv stau acasa sa nu scada audienta, pandemia va stricat rau de tot , a sa nu uit mai este un site unde R la poluat si vedeti audienta per total .
  • Ma bucur ca ati publicat audienta emisiunii,publicati si pe cele din cursul saptamânii cand audientele sunt foarte mari,mai ales pe comercial unde sare bine de 25 share pe editie

Trimite un comentariu

sus