Skip to main content

AUDIENȚE TV. Kanal D și finala Survivor, câștigată de Elena Ionescu (ex-Mandinga): Lider în toată țara și la orașe, dar sub Pro TV și Antena 1 pe comercial

 
AUDIENȚE TV. Kanal D și finala Survivor, câștigată de Elena Ionescu (ex-Mandinga): Lider în toată țara și la orașe, dar sub Pro TV și Antena 1 pe comercial

AUDIENȚE. Primul sezon al show-ului Survivor, de la Kanal D, s-a încheiat. Marea finală, de sâmbătă, a adus postului Dogan poziția de lider de audiență la nivel național și în mediul urban. Totuși, ediția a fost devansată de Pro TV și Antena 1 pe segmentul comercial. 

Peste 1,4 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea în care Marele Premiu, de 50.000 de euro (250.000 de lei), a mers la cântăreața Elena Ionescu (fosta solistă a trupei Mandinga). 

Posturile concurente, Pro TV și Antena 1, s-au clasat la diferență considerabilă pe interval. Distanța dintre lider și următoarele două stații a fost mare atât la nivel național, cât și la orașe. Lucrurile au stat diferit în cazul publicului tânăr. 

Publicitate

Înainte de cifrele prezentate pe larg, câteva detalii despre concurența pe care a avut-o Survivor, sâmbătă:

  • Pro TV - Thor (20:00) și Identităţi furate (22:00)
  • Antena 1 - iUmor (20:00) și iUmor (reluare - 22:30)

De notat că cifrele finalei au fost sub cele ale ediției de debut, din 18 ianuarie, când aproape 1,7 milioane de oameni se uitau la Survivor. 

Reamintim că la începutul acestui an Kanal D a readus Survivor pe TV, show ce mai fusese produs de Pro TV în 2016. Mutarea postului Dogan venea după trei sezoane de Exatlon, un show bine primit de public la primul sezon. Show-ul și-a mai pierdut din popularitate în sezoanele doi și trei.

Practic, Survivor a fost continuatorul Exatlon.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV, pe intervalul Survivor (20.00 - 00.50):

NAȚIONAL. Primul sezon Survivor s-a încheiat. Peste 1,4 milioane de români s-au uitat, în medie, la ediția care a desemnat-o pe Elena Ionescu câștigătoare. 

Locul secund a fost adjudecat de Pro TV. Cu două filme pe interval, a adunat o medie de aproape 900.000 de privitori. 

Podiumul a fost completat de Antena 1, iUmor pe interval (două ore și jumătate a ținut semifinala). Aproximativ 760.000 de telespectatori a înregistrat postul Intact, când la TV era finala Survivor. 

Locurile patru și cinci au fost ocupat de România TV (480.000) și Antena 3 (380.000). 

URBAN. Kanal D a stat bine și la orașe, unde a ocupat primul loc. Aproximativ 600.000 de români, din mediul urban, au urmărit ultima ediție Survivor, câștigată de fost solistă de la Mandinga. 

Următorul post din top a fost Pro TV. De pe locul doi, a scos o medie de jumătate de milion de telespectatori pe minut. 

Pe trei, cu cifre la jumătate față de Kanal D, s-a clasat Antena 1. Postul Intact a adunat o medie de 380.000 de privitori, în medie, pe intervalul finalei Survivor. 

România TV, cu 256.000 de privitori, și Antena 3, cu 220.000 de telespectatori, au ocupat locurile patru și cinci. 

COMERCIAL. Tinerii nu s-au adunat în număr atât de mare la finala Survivor. Astfel, Kanal D a coborât pe locul trei pe segmentul comercial, sub Pro TV (primul loc) și Antena 1 (locul doi).

Survivor a înregistrat, sâmbătă, aproape 180.000 de telespectatori tineri, în medie, pe minut. 

Pro TV, de pe primul loc, a adunat o medie de 250.000 de urmăritori pe interval. De asemenea, Antena 1 a scos audiențe de aproximativ 200.000 de privitori, pe interval. 

Locul patru a fost ocupat de postul Diva, cu 37.000 de persoane. Antena 3 a fost pe cinci (29.000), iar România TV s-a clasat pe șase (28.000). 

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 mai, pe intervalul Survivor (20.00 - 00.50), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.420.000 8.1 21.9
2 Pro TV 897.000 5.1 13.8
3 Antena 1 761.000 4.3 11.7
4 Romania TV 479.000 2.7 7.4
5 Antena 3 381.000 2.2 5.9
6 National TV 228.000 1.3 3.5
7 Prima TV 165.000 0.9 2.6
8 TVR 2 150.000 0.9 2.3
9 TVR 1 135.000 0.8 2.1
10 Pro Cinema 108.000 0.6 1.7
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 mai, pe intervalul Survivor (20.00 - 00.50), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 604.000 6.3 18.2
2 Pro TV 499.000 5.2 15
3 Antena 1 376.000 4 11.3
4 Romania TV 256.000 2.7 7.7
5 Antena 3 220.000 2.3 6.6
6 Diva 92.000 1 2.8
7 TVR 2 81.000 0.9 2.5
8 National TV 80.000 0.8 2.4
9 Prima TV 70.000 0.7 2.1
10 Digi 24 62.000 0.7 1.9
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 mai, pe intervalul Survivor (20.00 - 00.50), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 252.000 6 22.2
2 Antena 1 201.000 4.8 17.7
3 Kanal D 177.000 4.2 15.6
4 Diva 37.000 0.9 3.3
5 Antena 3 29.000 0.7 2.6
6 Romania TV 28.000 0.7 2.4
7 National TV 27.000 0.7 2.4
8 Bollywood TV 18.000 0.4 1.6
9 Paramount 17.000 0.4 1.5
10 Digi 24 17.000 0.4 1.5
 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Locul 4 pe comercial a fost Diva??
    Si statul ,noi, dăm sute de milioane la TVR?? Iar TVR nu e nici măcar în primele 10!! Il votez cu ambele mâini pe cel care va reuși să facă ordine la această instituție mamut unde acum se aruncă atâția bani pe fereastră.
  • Pro a avut si mai mult pe comercial pe intervalul Thor. A pierdut din audienta la al doilea film, cel de la ora 22. Si asa audienta mica pentru semifinala iUmor? Si cu reluari de roast-uri din sezoane vechi, tot a fost pe 3 pe 2 target-uri.
    Probabil finala va fi mai mare cu maxim 1 punct.
  • 5 ore o finală în care doar au discutat? Prea mult! Pariez că au fost pe 3 pe intervalele filmelor Pro și iUmor-ul Antenei

    @paginademedia ce audiențe a avut filmul lui Bartoș după finala Românii au talent?
  • Slabut la niste costuri uriase , pro cu doua filme rereredifuzate a iesit mai bine , antenuta ce sa mai zic cu umorul de groaza nu stiu cum naiba antenuta au inceput filmariile la sacrificiul ,tdcu si chefii la cutite iar pro nu incepe cu nimic deoarece spun ca sunt restrictii , dar cu antenuta nu ma mir ei calca pe cadavre pentru audiente , cred ca la chefi filmeaza cu masca la masa cum cei trei gusta au facut gaura la mijloc dupa masca Iuliei ALBU .

Trimite un comentariu