Skip to main content

VIDEO. Lidl aduce o nouă campanie. Muzica: Prima melodie dintre Irina Rimes și Carla's Dreams. Plus, un personaj 3D în spot

 
VIDEO. Lidl aduce o nouă campanie. Muzica: Prima melodie dintre Irina Rimes și Carla's Dreams. Plus, un personaj 3D în spot

Lidl a lansat o nouă campanie de imagine. Este vorba de un proiect care marcheză două premiere: 

  • Coloana sonoră este prima melodie dintre Irina Rimes și Carla's Dreams - 3 inimi
  • Spotul video conține „noul membru” din „familia Lidl”: Pufarici - un personaj animat 3D (tehnologia a fost folosită pentru prima dată într-o campanie a retailerului)
Publicitate

Campania a fost lansată sub titlul „În familie, facem mereu loc” și este semnată de agenția Mullen. 

Proiectul a pornit de următoarea idee, o regulă nescrisă din familiile românești: găsim mereu loc în plus pentru cineva la masă, spun reprezentanții companiei.

De notat că ariciul Pufarici va avea și filtre de Instagram, din 29 iunie. Filtrele au fost create de One Night Gallery, iar dezvoltatorii su fost cei de la New Media Art. 

Campania va fi pe TV, radio, outdoor sau online. 

Echipele implicate în campanie:

Lidl România: Oana Radu (Marketing Director), Mihai Cazacu (Advertising Manager), Kati Sandu (Marketing Project Manager), Alina Tane (Digital Marketing Manager), Oana Safta (Media Manager), Raluca Nistor (Social Media Specialist), Eliza Cretu (Marketing Specialist).

Mullen România: Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Andreea Popa (Senior Copywriter), Andra Vlăsceanu (Art Director), Adrian Radu (AV Director), Andra Panaitescu (Group Account Director), Alexandra Todirica (Senior Account Manager).

Andreea Popa (Senior Copywriter Mullen), despre campanie: 

„Campania de anul acesta trebuia să continue să vorbească despre familie într-un mod autentic, așa cum au făcut-o și poveștile Lidl din anii trecuți. Așa că am pornit în căutarea unui adevăr greu de contestat despre familii de orice fel și l-am găsit în această magie prin care, cumva, reușim mereu să facem loc: facem loc la masă unui musafir neașteptat, facem loc pentru desertul acela bun chiar și după o masă cu 3 feluri, facem loc în mașină sau pe canapea, atunci când ne uităm împreună la un film sau ne reunim cu cei dragi.

Iar acest lucru merită sărbătorit. În plus, ne bucurăm că am reușit să facem loc și pentru un pic de fantezie și tehnologie și, astfel, să primim în marea familie Lidl un personaj inedit, care sperăm să fure mult mai mult de 3 inimi”, spune aceasta. 

VIDEO. Spotul campaniei - În familie facem mereu loc

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu