Skip to main content

VIDEO. Lidl aduce o nouă campanie. Muzica: Prima melodie dintre Irina Rimes şi Carla's Dreams. Plus, un personaj 3D în spot

 
VIDEO. Lidl aduce o nouă campanie. Muzica: Prima melodie dintre Irina Rimes şi Carla's Dreams. Plus, un personaj 3D în spot

Lidl a lansat o nouă campanie de imagine. Este vorba de un proiect care marcheză două premiere:

Publicitate
  • Coloana sonoră este prima melodie dintre Irina Rimes şi Carla's Dreams - 3 inimi
  • Spotul video conţine „noul membru” din „familia Lidl”: Pufarici - un personaj animat 3D (tehnologia a fost folosită pentru prima dată într-o campanie a retailerului)

Campania a fost lansată sub titlul „În familie, facem mereu loc” şi este semnată de agenţia Mullen.

Proiectul a pornit de următoarea idee, o regulă nescrisă din familiile româneşti: găsim mereu loc în plus pentru cineva la masă, spun reprezentanţii companiei.

De notat că ariciul Pufarici va avea şi filtre de Instagram, din 29 iunie. Filtrele au fost create de One Night Gallery, iar dezvoltatorii su fost cei de la New Media Art.

Campania va fi pe TV, radio, outdoor sau online.

Echipele implicate în campanie:

Lidl România: Oana Radu (Marketing Director), Mihai Cazacu (Advertising Manager), Kati Sandu (Marketing Project Manager), Alina Tane (Digital Marketing Manager), Oana Safta (Media Manager), Raluca Nistor (Social Media Specialist), Eliza Cretu (Marketing Specialist).

Mullen România: Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Andreea Popa (Senior Copywriter), Andra Vlăsceanu (Art Director), Adrian Radu (AV Director), Andra Panaitescu (Group Account Director), Alexandra Todirica (Senior Account Manager).

Andreea Popa (Senior Copywriter Mullen), despre campanie:

„Campania de anul acesta trebuia să continue să vorbească despre familie într-un mod autentic, aşa cum au făcut-o şi poveştile Lidl din anii trecuţi. Aşa că am pornit în căutarea unui adevăr greu de contestat despre familii de orice fel şi l-am găsit în această magie prin care, cumva, reuşim mereu să facem loc: facem loc la masă unui musafir neaşteptat, facem loc pentru desertul acela bun chiar şi după o masă cu 3 feluri, facem loc în maşină sau pe canapea, atunci când ne uităm împreună la un film sau ne reunim cu cei dragi.

Iar acest lucru merită sărbătorit. În plus, ne bucurăm că am reuşit să facem loc şi pentru un pic de fantezie şi tehnologie şi, astfel, să primim în marea familie Lidl un personaj inedit, care sperăm să fure mult mai mult de 3 inimi”, spune aceasta.

VIDEO. Spotul campaniei - În familie facem mereu loc

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu intereseaza pe nimeni postacule antenist
    Tu toata ziua stai in casa si te uiti la tv la seriale?
  • Azi am gasit-o pe Irina Rimes la mine in frigider. Zicea sa cumpar Coloana Infinitului, ca s-a rezolvat cazul Cumintenia Pamantului.
  • nu se mai poate cu irina rimes, unde te uiti, dai de ea, in toate e implicata.
  • mmmmmmMMMMMMMmmmmmmmmm..... Ce mai iNtErEsAnT..... Inca o lovitura a Paginademedia cu stiri extrem de plictisitoare si de necomentat!

Trimite un comentariu

sus