Skip to main content

Interviul cu Liviu Dragnea, exploziv pentru audiența Realitatea. Câți români s-au uitat?

 
Interviul cu Liviu Dragnea, exploziv pentru audiența Realitatea. Câți români s-au uitat?

AUDIENȚE. Anca Alexandrescu: "Mi-a fost dor să vă văd! Liviu Dragnea: Și mie mi-a fost dor să te văd! Păi ce să fac, Ancuța, uite pe aici cu ceva treabă pe la garaj..."

Publicitate

Așa a început dialogul dintre Liviu Dragnea și fosta lui consilieră, Anca Alexandrescu, prezentat ca "interviu în exclusivitate" la Realitatea TV.

Cum s-a văzut în audiențe? A fost "EXPLOZIV", așa cum titra burtiera. A fost exploziv pentru ...audiența Realitatea Plus.

Când a început interviul, audiența postului de știri a "explodat", iar cifrele au ajuns în timpul interviului, pe alocuri să fie și de trei ori mai mari decât înainte să înceapă interviul.

Realitatea Plus a ajuns cu interviul între primele stații TV, pe locul 6.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV, pe intervalul interviului cu Liviu Dragnea (18.00 - 18.30):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, 155.000 de români s-au uitat, în medie, în fiecare minut pe intervalul discuției Anca Alexandrescu - Liviu Dragnea. Audiența Realitatea TV a fost de peste două ori mai mare decât era înainte să înceapă interviul. În vârful de audiență, se uitau la Dragnea peste 200.000 de români (de trei ori mai mulți decât era înainte de ora 18.00).

Realitatea a fost pe locul 6 în topul programelor, într-un interval orar dominat fără drept de apel de Acces Direct, cu serialul Vulpița: 1,3 milioane de români pe post, de peste două ori mai mulți decât Pro TV (cu Ce spun Românii).

Posturile de știri pe intervalul interviului cu Liviu Dragnea, la nivel național:

  • Antena 3: 185.000 de telespectatori
  • România TV: 183.000
  • Realitatea Plus: 155.000
  • Digi 14: 96.000
  • B1 TV: 94.000

URBAN. La orașe, Liviu Dragnea a urcat audiența Realitatea TV la peste 100.000 de telespectatori, de peste două ori mai mulți decât erau înainte de interviu. ȘI la orașe, vârfurile au fost mult peste media stației (au urcat chiar aproape de 150.000 de telespectatori).

În mediul urban, Realitatea Plus a fost pe locul al cincilea la clasamentul general pe interval. 

Posturile de știri pe intervalul interviului cu Liviu Dragnea, la orașe:

  • Antena 3: 140.000 de telespectatori
  • Realitatea Plus: 107.000
  • România TV: 107.000
  • Digi 24: 91.000
  • B1 TV: 37.000

Audienta posturilor TV joi, 25 iunie, pe intervalul interviului cu Liviu Dragnea  (18.00 - 18.30), la nivel NATIONAL:

 

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 1.299.000 7.4 31
2 Pro TV 548.000 3.1 13.1
3 Kanal D 457.000 2.6 10.9
4 Antena 3 185.000 1.1 4.4
5 Romania TV 183.000 1 4.4
6 Realitatea Plus 155.000 0.9 3.7
7 Prima TV 129.000 0.7 3.1
8 Digi 24 96.000 0.5 2.3
9 B1TV 94.000 0.5 2.3
10 Happy Channel 87.000 0.5 2.1
11 Nickelodeon 74.000 0.4 1.8
12 National TV 53.000 0.3 1.3
13 Cartoon Network 52.000 0.3 1.2
14 Boomerang 45.000 0.3 1.1
15 Disney 44.000 0.3 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 25 iunie, pe intervalul interviului cu Liviu Dragnea (18.00 - 18.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 720.000 7.5 28.9
2 Pro TV 350.000 3.7 14.1
3 Kanal D 168.000 1.8 6.7
4 Antena 3 140.000 1.5 5.6
5 Realitatea Plus 107.000 1.1 4.3
6 Romania TV 107.000 1.1 4.3
7 Prima TV 95.000 1 3.8
8 Digi 24 91.000 1 3.7
9 Nickelodeon 59.000 0.6 2.4
10 Happy Channel 58.000 0.6 2.3
11 National TV 37.000 0.4 1.5
12 B1TV 37.000 0.4 1.5
13 Diva 35.000 0.4 1.4
14 Pro Cinema 27.000 0.3 1.1
15 Bollywood TV 25.000 0.3 1
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • antena cat 10 tv la un loc , astea nu iti plac audiente *** zboara de aici

    Slabut pentru 15 minute
    Pro are cat 10 tv la un loc pe toata ziua , dezastru pentru Antenuta ta , ha ha ha
    Audientele in primetime nu le mai ceri?
    Sau vara asta te intereseaza doar cele in intervalul Accesatilor?

    Apropo , da repede pe protvplus sa o vezi pe inna
    Antenuta cand face un concert drive in?
  • Ce top lunar vrei postacule antenist ? Avem top lunar prime-time pe luna mai. Acolo nu comentezi ? Unde Antena 1 a scazut cu 3 puncte comercial.
  • inseamna ca si la comercial tot vulpita domina , la asa umilinta la cabral

    Domina in capul tau sec
    Nu degeaba nu avem audienta pe comercial , ca se face Antenuta de ras ca are multi batrani , dezastru
  • De aia nu prezentați topul lunar

    Postacule , avem top lunar unde antenuta a scazut cu 3 puncte , ha ha ha
    https://www.paginademedia.ro/2020/06/audiente-prime-time-mai-vs-aprilie-2020/
  • Si ce esti *** , cui ii pasa de tine , esti invidios , puterea dragostei e buna la ora aia fara rating însă plin de circ
  • Mile pe primul sfert de ora antenuta este inaintea stirilor de pe pro pe national atat pe urma scade vertiginos am vazut pe alt site unde prezinta audientele , norocul vostru este ca CNA-ul doarme sau tine cu antenuta aceasta emisiune ar trebui mutata dupa miezul nopti o sa vedem pana unde se ajunge cu aceasta degradare umana de la voi , Cabral este demult in reluare .
  • Continua degradarea umana la antenuta , comercialul nu se prezinta deoarece acolo este pro mai aproape sau inainte .
  • L-ati nimerit la fix pe Mile cu audientele in intervalul asta, moare de fericire sa vada ca Vulpita lui preferata face audienta, de cand astepta el sa mai vada Antena 1 pe primul loc in audienta ca sa se mai poata da mare prin comentarii.

Trimite un comentariu