Skip to main content

Măsurile anti-rasism la noi cote. L'Oreal renunță la cuvintele „albire” și „luminos”, iar Coca-Cola își suspendă publicitatea în social media

 
Măsurile anti-rasism la noi cote. L'Oreal renunță la cuvintele „albire” și „luminos”, iar Coca-Cola își suspendă publicitatea în social media

Măsurile anti-rasism ating noi cote. Brandul de cosmetice L'Oreal a decis să renunțe la cuvintele „albire” și „luminos” din produsele sale, scrie Forbes.ro.

Prin această hotărâre, L'Oreal susține că „s-a angajat să celebreze toate tonurile pielii”, potrivit The Guardian și citat de Forbes.

Publicitate

Decizia de eliminare a cuvintelor vine pe fondul mișcării Black Lives Matter și a unor critici pe care producătorul de cosmetice le-a primit. 

L'Oreal nu este singura companie care a luat măsuri pe fondul protestelor anti-rasism. Coca-Cola a anunțat că-și suspendă publicitatea în social media timp de cel puțin 30 de zile, transmite G4Media.

Mărcile de haine Levi's, Dockers sau Unilever au anunțat că-și vor opri publicitatea pe Facebook și Instagram. P&G , un alt brand global, a anunțat că analizează toate canalele media prin care distribuie publicitate, menționează aceeași sursă. 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • "Măsurile anti-rasism ating noi cote. Brandul de cosmetice L'Oreal a decis să renunțe la cuvintele „albire” și „luminos”' De parca e rasismul ***.
  • ... a ajuns la faza terminală, cea a grotescului desăvârşit. Totul trebuie subsumat corectitudinii politice, toţi trebuie să ne prosternăm în faţa altarului minorităţilor. După zeci de ani de spălare pe creier prin mass media şi prin aşa-zisele "social media" (nu ştiu de ce nu le-or zice "social distancing media" de la o vreme), neomarxismul devine ideologia dominantă a societăţii. Trist, dar adevărat.

Trimite un comentariu