Skip to main content

AUDIENŢE de după-amiază. Teo Show, primul loc în audienţe ieri pe naţional, la egalitate cu Măruţă pe comercial. Cu ce subiecte?

 
AUDIENŢE de după-amiază. Teo Show, primul loc în audienţe ieri pe naţional, la egalitate cu Măruţă pe comercial. Cu ce subiecte?

AUDIENŢE. La ce se mai uită lumea după-amiază, în plină vară? Ieri, Teo Trandafir, cu emisiunea sa de Kanal D, a ţinut o parte din români cu ochii pe televizoare. Pe publicul naţional şi la oraşe, a fost pe primul loc. Pe publicul tânăr însă, a fost la egalitate cu Măruţă, de pe Pro TV. Cu ce subiecte? Cum au stat celelalte staţii pe interval?

Publicitate

Aproape 700.000 de persoane, din toată ţara, s-au uitat în fiecare minut la Teo Show, ieri. Pro TV şi Antena 1 s-au bătut pentru următoarele două locuri, după cum arată datele de audienţă.

Antena 1 a ocupat locul doi în toată ţara şi la oraşe, urmat de Pro TV.

Lucrurile s-au schimbat pe segmentul tânăr, unde Kanal D a fost, practic, la egalitate cu Pro TV, care difuza La Măruţă.

Cu ce subiecte a captat Teo atenţia publicului? Câteva nume care au apărut în emisiunea de ieri: Ruby, Iuliana Marciuc, Cristiana Bota, Cătălin Botezatu şi Raluca Bădulescu.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV, pe intervalul Teo Show (15.00 - 15.00):

NAŢIONAL. Teo Show a pus Kanal D pe primul loc în audienţe, cu ediţia de ieri. Emisiunea prezentată de Teo Trandafir a fost urmărită de aproximativ 700.000 de telespectatori din toată ţara, pe minut.

Locul doi a fost ocupat de Antena 1, cu Mireasa şi Observatorul pe interval. Postul Intact a obţinut o medie de 460.000 de privitori pe intervalul Teo Show.

Podiumul a fost completat de Pro TV, cu emisiunea lui Cătălin Măruţă pe interval. La Măruţă era urmărit, când la Kanal D era Teo Show, de aproximativ 440.000 de persoane.

România TV (357.000) şi Antena 3 (224.000) au fost pe locurile patru şi cinci.

URBAN. Kanal D a ocupat primul loc şi în mediul urban. Emisiunea prezentată de Teo a strâns o medie de 260.000 de telespectatori de la oraşe, în fiecare minut.

Antena 1 a ocupat poziţia secundă şi la oraşe, cu o medie de 226.000 de persoane pe interval .

Locul trei a aparţinut Pro TV-ului. Postul din Pache Protopopescu a obţinut o medie de aproximativ 190.000 de telespectatori pe interval.

România TV şi Antena 3, ambele cu medii de audienţă apropiate de 150.000 de persoane, au ocupat locurile patru şi cinci.

COMERCIAL. Lucrurile s-au schimbat puţin pe segmentul de public tânăr. Kanal D a fost pe primul loc, dar la egalitate, practic, cu Pro TV (1,6 rating). Teo Show şi La Măruţă au avut medii de audienţă aproape egale - 67.000, respectiv 66.000 de privitori.

Antena 1 a căzut pe trei, pe comercial - 58.000 de telespectatori pe interval.

ZU TV a fost postul de pe patru, cu o medie de 26.000 de urmăritori.

Digi24 a ocupat locul cinci în top televiziunilor, pe intervalul Teo Show, cu o medie de 24.000 de privitori.

Audienta posturilor TV marţi, 7 iulie, pe intervalul Teo Show (15.00 - 17.00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 658.000 3.7 15.4
2 Antena 1 461.000 2.6 10.8
3 Pro TV 442.000 2.5 10.4
4 Romania TV 357.000 2 8.4
5 Antena 3 224.000 1.3 5.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 7 iulie, pe intervalul Teo Show (15.00 - 17.00), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 262.000 2.7 11.6
2 Antena 1 226.000 2.4 10
3 Pro TV 190.000 2 8.4
4 Romania TV 156.000 1.6 6.9
5 Antena 3 148.000 1.6 6.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 7 iulie, pe intervalul Teo Show (15.00 - 17.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 67.000 1.6 11.5
2 Pro TV 66.000 1.6 11.3
3 Antena 1 58.000 1.4 10
4 ZU TV 26.000 0.6 4.5
5 Digi24 24.000 0.6 4.2

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Voi tot audiente in day-time dati? In prime-time cand?
    Si audiente cu serialul de la Pro numit *** cand dati?
  • @Boro, emisiunea “Lecții de viața” are peste 700.000 de telespectatori pe interval, dublu față de Măruță. Deci este mai rentabilă o redifuzare decât o emisiune cu costuri enorme
    https://www.paginademedia.ro/2020/04/audiente-seriale-martie-2020/
  • Zu tv este surpriza , sa mai postati audiente din timpul zilei ,sunt interesane,sa publicați și pe intervalul Acces Direct
  • Și-au dat și cei de la emisiunile de genul ca pana la urma tot “mondenul” rămâne cea mai profitabila și rentabila nișă.
  • Cica nu e chilotareala la Teo ... Hahaha... Mie mi se pare ca tocmai la Teo e asa, cu probe ridicole, bursuc enervant care face glume cu conotatii, si invitati care vorbesc unii peste altii de iese haos...
    Ieri, insa, au fost invitate crainica Cristiana Bota si Iuliana Marciuc... Poate ca lumea asta vrea, invitati quality care se pare ca fac si rating, nu maimutareli...
  • Mai prinde si Teo, o data sau de doua ori pe luna , sa fim seriosi amandoua sunt la fel . Adi Teo a pierdut mult decand a plecat de la pro .
  • Orice ar zice cineva, Teo e altceva. Nu vezi chiloțăreala de la Măruță. Antena 1 e deja OTV.
  • "La Maruta" ar trebui sa inceapa de la ora 14:00. Pro Tv nu trebuie sa mai difuzeze eternele reluari din emisiunea "Lectii de viata".

Trimite un comentariu

sus