Skip to main content

AUDIENȚE. Zuleyha face audiență și la final. Kanal D, sus în top cu penultimul episod. Doar pe comercial nu a fost pe primul loc

 
AUDIENȚE. Zuleyha face audiență și la final. Kanal D, sus în top cu penultimul episod. Doar pe comercial nu a fost pe primul loc

AUDIENȚE. Serialul turcesc „Mă numesc Zuleyha”, dat de Kanal D, face audiențe și pe final. Penultimul episod, difuzat aseară, a stat bine: primul loc în toată țara și în mediul urban. De asemenea, a ocupat locul secund pe segmentul comercial. 

Aproximativ 1,7 milioane de persoane din toată țara s-au uitat, în fiecare minut, la producția postului Dogan. Locul secund, pe interval, a fost ocupat de Pro TV, care s-a clasat la diferență considerabilă față de lider: 1,2 milioane de oameni. 

Publicitate

Serialul, care a debutat la începutul acestui an, a stat destul de bine în topul audiențelor în aceste șase luni. În topul lunar, pe segmentul serialelor, s-a clasat de multe ori pe primele poziții, după Las Fierbinți. 

Aseară, pe interval, celelalte posturi TV au avut: 

  • Pro TV - Las Fierbinți și Detectivul, mafia și cartoforul
  • Antena 1 - Asia Express - Drumul Elefantului 

De notat clasarea bună a postului Digi Sport 1 (locul cinci - pe comercial), cu meciul Politehnica Iasi - Viitorul (1-1). Posturile de sport au mai recuperat din audiența pierdută în primele luni de pandemie, când au fost suspendate multe competiții, inclusiv Liga 1. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV, pe intervalul serialului Mă numesc Zuleyha (20.00 - 22:30):

NAȚIONAL. Kanal D a dominat topul audiențelor, aseară, cu penultimul episod al serialului turcesc Mă numesc Zuleyha. Producția a adunat o medie de 1,7 milioane de telespectatori pe minut. 

Locul doi, dar la distanță considerabilă a fost ocupat de Pro TV. Televiziunea din Pache Protopopescu a adunat, pe interval, o medie de 1,2 milioane de privitori. 

Antena 1, cu cifre de trei ori mai mici decât Kanal D, s-a clasat pe locul trei. A avut o audiență medie de aproape 600.000 de telespectatori. 

România TV (423.000) și Antena 3 (370.000) s-au clasat pe locurile patru și cinci. 

URBAN. Situația a fost asemănătoare și la orașe, dar s-a mai redus din diferență. Kanal D a ocupat tot primul loc, iar serialul a fost urmărit de aproape 820.000 de telespectatori pe minut. 

Pro TV a ocupat locul secund, cu o medie de aproape 700.000 de persoane pe interval. 

Antena 1 a fost pe trei, tot cu cifre de trei ori mai mici decât liderul. Postul Intact a adunat în fața televizoarelor, pe interval, aproximativ 271.000 de urmăritori. 

Antena 3, cu 236.000 de privitori, a trecut peste România TV (209.000) la orașe. 

COMERCIAL. Tinerii au schimbat clasamentul. S-au uitat în număr mai mare la Pro TV, care a trecut peste Kanal D. 

Postul Dogan, cu serialul Mă numesc Zuleyha, a adunat o medie de 233.000 de privitori tineri, aseară. Pe de altă parte, liderul Pro TV a fost urmărit, pe interval, de aproximativ 300.000 de telespectatori de pe segmentul comercial. 

Antena 1 a fost pe trei, cu cifre la jumătate față de Pro TV. A înregistrat o medie de aproape 150.000 de persoane, când la TV era serialul turcesc.

Digi24 a fost cel mai urmărit post de știri pe comercial, cu 44.000 de privitori pe minut. 

De asemenea, Digi Sport 1 a avut o clasare bună, locul cinci, și o medie de audiență de 40.000 de persoane. 

Audienta posturilor TV luni, 20 iulie, pe intervalul serialului Mă numesc Zuleyha (20.00 - 22.30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.704.000 9.7 24.3
2 Pro TV 1.253.000 7.1 17.9
3 Antena 1 578.000 3.3 8.2
4 Romania TV 423.000 2.4 6
5 Antena 3 370.000 2.1 5.3
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 20 iulie, pe intervalul serialului Mă numesc Zuleyha (20.00 - 22.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 818.000 8.6 21.9
2 Pro TV 685.000 7.2 18.3
3 Antena 1 271.000 2.8 7.3
4 Antena 3 236.000 2.5 6.3
5 Romania TV 209.000 2.2 5.6
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 20 iulie, pe intervalul serialului Mă numesc Zuleyha (20.00 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 300.000 7.1 24.6
2 Kanal D 233.000 5.6 19.1
3 Antena 1 143.000 3.4 11.7
4 Digi24 44.000 1 3.6
5 DigiSport 1 39.000 0.9 3.2

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Deci Mihai (care sare pe 7 cai); site-ul dat de tine scrie DOAR de target-ul feminin. Pe mine ma intereseaza target-ul general (feminin+masculin).
    Deci, cum e cu Covidul la Antenute?
  • Postacule antenist Mihai, tu stii ce inseamna profit? Degeaba apari in top 10 cu 5 seriale, daca serialele alea sunt noi (cumparate cu multi banuti). Poate Pro a prins urmatoarele 10 locuri (top 10-20) DOAR cu reluari. Cine e pe profit?
    Si vezi ca pe site-ul care l-ai dat tu scrie de target-ul feminin. Pai pe cine intereseaza? Sau pe tine te cheama Mihaela (nu Mihai). Oare Pro2 pe target-ul masculin (sau feminin+masculin) e peste Happy?

    Si raspunde si aici postacule antenist. De Covid la Antenute nu ne zici nimic?
  • Nu înţeleg de ce se vorbeşte despre Pro2 şi Happy atât de mult prin comentarii. Nici nu ştiam că există până la articolul acesta. Oricum cei mai mulţi oameni se uită pe ProTV, Kanal D sau Antena 1. Cui îi pasă dacă Pro2 dă faliment sau dacă Happy nu apare în top? Posturile astea sunt trecătoare, cum apar, cum dispar. Nu are rost să vă certaţi prin comentarii din cauza lor :))
  • https://a1.ro/news/social/happy-channel-cresteri-semnificative-de-audient-in-luna-mai-id994571.html

    Ia citeste aici Mitzule... Happy e in creștere de 3 ani, Pro 2 a ajuns la sapa de lemn... Nu e vb de ce te interesează, ci strict de audienta ca asta conteaza... In luna aprilie, in top 30, la seriale, postat aico, Happy era in top cu 7 seriale, Pro2 nu era cu nimic, deci care ar fi concluzia? Un post merge bn daca nu apare nici un serial de la ei in audiente?
  • geo, vorbesti de Pro Gold? Pai toata lumea stie ca Pro Gold e post TV ce da DOAR reluari de seriale. Nu o sa vezi seriale noi acolo... Doar reluari ca Numai Iubirea, Lacrimi de iubire.
  • Au o singura premieră, in rest reia seriale difuzate anul trecut, de aceea am spus ca este in faliment..

    Blegule, faliment cand esti pe minus. Pro2 poate are profit mai mare acum, de aceea da multe reluari din serialele de anul trecut. Daca, cumpara seriale noi in fiecare luna, sigur profitul era minuscul ca o furnica.
  • Postacule antenist Mihai, nu ma intereseaza ce da Pro2 ca nu ma uit la seriale braziliene, mexicane, spaniole, indiene, turciene sau cum vrei tu sa le zici. DOAR la seriale romanesti si cele americane.
    Pro2 e in faliment la fel ca Happy Channel. Pro2 da doar reluari (nu mai da banuti sa cumpere seriale noi). Dar Happy da banuti mereu sa cumpere seriale noi; dar audienta este foarte mica. Profit minim.

    Si cum a ramas cu Covidul la Antenute? Nu ne zici nimic?
  • Boby
    Falsez pentru tine ***, mai bine te uiti la seriale turcesti, app... Vlad de la Pro TV e tot turcism, ala e bun, nu?:))
  • Mitzu, știi macar ce difuzeaza Pro2? Au o singura premieră, in rest reia seriale difuzate anul trecut, de aceea am spus ca este in faliment.. Si anul acesta nu se anunță nicio schimbare...
  • Chiar daca este un turcism, este unul de buna calitate.
    Ca si noul serial programat de miercuri pana vineri.
    Cat despre canalele Pro este jale si suspin, si ma refer la Pro Gold. Seriale, unul indian, si altul sud-american, sunt reluate la doar cateva luni dupa ce s-a terminat difuzarea acestora. Baietii astia chiar nu au tinere de minte ?
  • Vai de site-ul asta... Dati audiente la seriale turcesti, dar la serialul romanesc de pe Pro de sambata noaptea nu dati. Sau la emisiunea Falsez pentru tine.
  • Postacule antenist Mihai, de Covid la Antenute nu ai voie sa comentezi?
    Apropo, vad ca nici Happy Channel nu e in clasament. Tot in faliment, nu?
  • Oare de ce Antena mai insista cu Asia la audientele astea? Ei chiar credeau ca o sa mai faca audiente si acum. Se pare ca nu isi pot prosti urmaritorii de doua ori cu acelasi lucru.
  • Nici măcar noul serial cu medici nu va salva Pro2-ul. În locul lor, aş fi difuzat primele sezoane din "Vlad" în prime time pe Pro2 pentru a le mai creşte audienţa. Îmi pare rău să văd că fostul AcasăTV, pe care mă uitam toată ziua cândva, se prăbuşeşte acum

Trimite un comentariu