Skip to main content

Rebranding la Cotnari, după 23 de ani. Grasa de Cotnari își schimbă „hainele”

 
Rebranding la Cotnari, după 23 de ani. Grasa de Cotnari își schimbă „hainele”

VIDEO. Brandul de vinuri Cotnari își schimbă „hainele”. Mai exact, au fost rebranduită întreaga gamă Grasa de Cotnari (cu Tamaioasa Romaneasca, Feteasca Alba și Busuioacă de Bohotin), după 23 de ani, anunță reprezentanții companiei. 

La pachet cu transformarea vizuală au fost lansate și două spoturi video. 

Publicitate

Ultima schimbare de etichetă s-a întâmplat în anii '90. 

„Este cea mai mare transformare vizuala a Gamei Cotnari fata de anul 1997”, menționează sursa citată. 

Ce s-a schimbat? 

Concret, vinurile vin în sticle noi, au un logo în relief, o etichetă regândită, dar și un nou produs: Busuioacă de Bohotin, roze. 

În aceeași campanie de comunicare, Cotnari a lansat și platforma de comunicare „Viața de Cotnari”.

De ce s-a hotărât schimbarea, după 23 de ani?

Răspunsul vine chiar de la cei care s-au ocupat de proiect: 

„Procesul de modernizare al gamei s-a intins pe perioada unui an de zile si s-a bazat pe o serie de cercetari de piata si consumator, care au relevat nevoia unei schimbari profunde in universul marcii”, punctează aceștia. 

Campania va rula între 22 iulie și 30 septembrie, la TV, online și in-store. Echipele care s-au ocupat de proiect:

COTNARI

  • Razvan Serghiuta- Director General
  • Stefan Matei- Actionar si Membru in Consiliu de Administratie
  • Stefan Chiritescu-Director de Marketing

MEDIA: AnyMedia

  • Ramona Sirota- Media Buying Director
  • Laurentiu Cenusa-General Manager

PRODUCTIE:

  • Regizor: Radu Barbulescu
  • DOP: Radu Voinea

LA POST STUDIO

  • Liviu Isop -General Manager
  • Avanpost

WEBDESIGN

  • B1 Studio
  • Silviu Fenea- CEO
  • Gabriel Jicman -SEO specialist

PACKAGING

  • GMP + Webstyler

VIDEO. Unul dintre cele spoturi Cotnari | Viața de Cotnari

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu