Skip to main content

„Noua normalitate” - Școala IAA continuă cursurile, din toamnă. Toate vor fi adaptate la pandemie: se vor ține online, dar și fizic

 
„Noua normalitate” - Școala IAA continuă cursurile, din toamnă. Toate vor fi adaptate la pandemie: se vor ține online, dar și fizic

„Noua normalitate” - Acesta este mesajul organizației industriei de comunicare - IAA - din România. Mai precis, Școala IAA anunță că își adaptează cursurile pentru industrie: online și offline. Înscrierile pentru cursurile din toamnă au început. 

Publicitate

Școala IAA va relua, din septembrie, cursurile într-un format hibrid: sesiuni online de teorie, alături de exerciții de echipă realizate remote și sesiuni offline (discuții de grup pentru înțelegerea conceptelor și a modului în care se aplică). 

„Oferta educațională este revizuită, pentru a ține cont de normele sanitare și de distanțiere fizică”, spun reprezentanții IAA. 

Fiecare curs va include abordări de criză prin studii de caz, referințe sau discuții de grup. De exemplu, la Modulul Strategic se vor discuta și despre oportunități de business și business crisis. 

Modulul Marketing și Comunicare Strategică va avea loc în perioada 4 septembrie – 21 noiembrie, iar înscrierile sunt deschise până pe 21 august. 

Printre subiectele abordate în Modulul de Media, amintim: 

  • Ce impact are o criză asupra performanței media
  • Cum se izolează efectele acesteia de rezultate
  • Ce diferențe de propagare a efectelor de criză există între mediile publicitare

Modulul Strategie și Planificare Media va avea loc în perioada 11 septembrie – 14 noiembrie. Înscrierile sunt deschise până pe 28 august. Modulul Media este singurul care oferă și un preț pentru studenți: 500 de euro. 

De notat că fiecare modul va putea găzdui, fizic, maxim 20 participanți la o întâlnire față în față, însă, în total, cursurile vor putea acomoda mai mulți cursanți, prin componenta online.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu