Skip to main content

VIDEO. „Și, Și, Și”: Nouă campanie, nou slogan și trei spoturi noi. Primul proiect major semnat de agenția Jazz pentru ING

 
VIDEO. „Și, Și, Și”: Nouă campanie, nou slogan și trei spoturi noi. Primul proiect major semnat de agenția Jazz pentru ING

VIDEO. ING Bank lansează o nouă campanie, la pachet cu spoturi video noi. Proiectul este semnat de agenția Jazz Communications, iar reclamele sunt regizate de Sune Sorenseon (din Danemarca). 

Publicitate

De altfel, este primul proiect major lucrat de Jazz din postura de agenție a ING Bank. De notat că a mai existat o campanie semnată de Jazz și în pandemie. Cele două companii au început să lucreze la începutul anului, după un pitch câștigat de agenție la finalul lui 2019. Înainte de Jazz, contul ING a fost cinci ani la Headvertising (2015-2019). 

Despre ce este vorba în noua campanie?

O nouă direcție de brand și un nou slogan 

Prin noua campanie, banca a gândit și o nouă direcție de brand, sub conceptul - „do your thing”:

„Întreg conceptul, condensat în trei cuvinte simple, vorbește despre faptul că oamenii sunt liberi să se concentreze asupra a ceea ce contează cel mai mult pentru ei, știind că, atât în viața personală, cât și în cea profesională, pot face lumea mai bună prin a fi ei înșiși”, explică reprezentanții ING.

Cele trei spoturi video, cu titluri sugestive, vorbesc despre „redescoperirea micilor plăceri ale vieții”, menționează aceeași sursă. Cele trei reclame sunt: 

  • Piscina
  • Balconul
  • Maratonul

Poveștile sunt construite în jurul noului pachet de salariu ING, care oferă „și, și, și” – „și plăți mobile, și un curs valutar avantajos disponibil non-stop, și taxe zero la orice bancomat, pentru oricine își aduce salariul la ING”.

Spoturile TV au fost create cu ajutorul unei tehnici ce a implicat filmarea single-shot, acțiunea fiind naturală și fluidă. Muzica aparține trupei românești We singing colors.

Valentin Suciu (Jazz Communication), despre campania ING:

„Am început să lucrăm cu echipa ING în mijlocul unei abordări globale noi în comunicare, în care produsele bancare nu mai sunt eroii, ci există doar pentru a ajuta oamenii să facă ceea ce le dă sens și bucurie în viață. Sloganul "do your thing", vorbește despre noi, despre pasiunile, ciudățeniile și imperfecțiunile asumate zi de zi.

În campania Card Complet ne-am propus să redăm în fiecare spot o frântură de viață autentică, interesantă, inspirată din poveștile românilor. Și să facem ca prezența produsului în reclamă să fie cât mai simplă și naturală. Și să o facem dintr-un singur cadru. Ocazie cu care am văzut cât de repede trec 30 de secunde când îți propui să redai o poveste frumoasă într-un single-shot.

ING a știut întotdeauna să explice produsele bancare cu bună dispoziție și un pic de magie. Vrem să păstrăm asta și în poveștile ce vor urma în campania ‘do your thing’”, spune Suciu. 

Piscina

Balconul

Maratonul

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Aparent cei de la ING ne ascultă. Spotul a fost reeditat, acum pancarta este alba.
    https://youtu.be/_bgQLwVfG_s
  • @Didi
    Ma uitam acum inca o data ca doamna a mai completat o inimioara cu rosu. Poate ea a venit cu pancarta de acasa si a avut nevoie de marker pentru inimioara. S-au complicat un pic la faza asta.
  • @didi
    Fara a face reclama, eu am comision 0 la administrarea contului. Cu plata cu telefonul nu ma prea inteleg eu (din punctul asta de vedere BT Pay e greu de invins), in rest nu am ce sa le reprosez.
  • @paul corect, la tc 00.07 se vede ca pancarta e deja scrisa cu pixul pe cartea cealalta, nu vad de ce mai avea nevoie de marker...
  • pacat ca au unele dintre cele mai mari comisioane de pe piata... 7 lei lunar administrarea contului e enorm. in conditiile in care multi au comision zero pentru asta.
  • OFFTOPIC|Sunt adevarate informațiile ce circula in ultimele ore pe unele site uri cum ca Acces Direct a scăpat de celebrii si contestații soti de Vaslui??
  • Pacat de al treilea spot ca ideea era frumoasa si sensibila. Doamna alearga dupa cash sa cumpere un marker in conditiile in care cartonul e deja scris. Se vede clar cand incepe sa fuga spre bancomat.

Trimite un comentariu