Skip to main content

Audienţe. S-a întors Vulpiţa, Antena 1 a trecut pe primul loc. Doar pe naţional. Câţi români s-au uitat la prima ediţie Acces Direct de după vacanţă?

 
Vulpiţa şi Viorel, serialul care a urcat Acces Direct în ultimele luni, nu este în calcul, spun producătorii, pentru ediţia de sâmbătă
Vulpiţa şi Viorel, serialul care a urcat Acces Direct în ultimele luni, nu este în calcul, spun producătorii, pentru ediţia de sâmbătă

AUDIENŢE. S-a întors Vulpiţa, au revenit şi audienţele mari ale emisiunii. Acces Direct, prima ediţie în direct de după vacanţă, a propulsat Antena 1 pe primul loc la nivelul întregii ţări.

Publicitate

Faţă de săptămâna trecută, când erau reluări, Acces direct are un plus de peste 200.000 de telespectatori.

Audienţa a crescut puternic la nivelul întregii ţări (unde sunt incluse satele şi localităţile mici). La oraşe, plusul a fost mult mai mic (90.000 de telespectatori) iar pe publicul comercial variaţiile sunt mici (18.000 creştere). De altfel, în rândul publicului comercial, Vulpiţa e pe locul al treilea.

Cu ce emisiuni a concurat Acces Direct?

Pro TV a mizat pe Ştirile de la ora 17:00 şi emisiunea „Ce spun românii” de la ora 18:00. Pe Kanal D s-a difuzat un nou episod din „Puterea Dragostei”.

Paginademedia.roprezintă în continuare audienţele primei ediţii Acces Direct din acest sezon (luni, 17 august), comparativ cu săptămâna precedentă:

NAŢIONAL. Acces Direct a fost, la prima ediţie din sezon, cea mai urmărit emisiune la nivel naţional. A avut o creştere de 221.000 de telespectatori faţă de săptămâna trecută. La ediţia din 10 august (în reluare), de exemplu, s-au uitat 629.000 de români, iar la cea de luni, 17 august, 850.000 de privitori.

Pro TV s-a clasat pe locul secund în audienţă, la o diferenţă considerabilă faţă de Antena 1. O medie de 539.000 de telespectatori au urmărit programele pregătite de postul din Pache Protopopescu. La mică diferenţă s-a clasat pe locul 3 Kanal D.

Postul Dogan şi-a păstrat poziţia în clasament, la fel ca săptămâna trecută, însă are o uşoară urcare, de la 498.000 de urmăritori la 508.000.

URBAN. La oraşe, Acces Direct a fost opţiunea a doua, după Pro TV, dar a recuperat serios din audienţe.

Pe Pro TV s-au uitat 363.000 de telespectatori, iar pe Antena au fost 340.000, cu o creştere faţă de săptămâna trecută, când erau 256.000 de urmăritori.

Podiumul a fost completat de Kanal D, care a strâns 214.000 de privitori, tot cu o uşoară creştere faţă de săptămâna trecută.

COMERCIAL. Tinerii au ocolit şi prima ediţie de Acces Direct cu Vulpiţa. Antena 1 s-a poziţionat pe locul al treilea, cu 79.000 de telespectatori, faţă de 61.000 săptămâna trecută.

Primul loc în topul preferinţelor tinerilor a rămas Pro TV. Au fost 121.000 de privitori, în scădere însă faţă de săptămâna anterioară.

Kanal D s-a intercalat între cele două „rivale” şi a strâns 83.000 de telespectatori tineri.

Audienta posturilor TV luni, 10 august şi luni, 17 august, pe intervalul emisiunii Acces Direct, la nivel NATIONAL:

10 august Persoane Rtg% Share 17 august Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 690.000 3.9 17.1 Antena 1 850.000 4.8 21.6
2 Antena 1 629.000 3.6 15.6 Pro TV 539.000 3.1 13.7
3 Kanal D 498.000 2.8 12.3 Kanal D 508.000 2.9 12.9
4 Romania TV 292.000 1.7 7.2 Antena 3 216.000 1.2 5.5
5 Antena 3 250.000 1.4 6.2 Romania TV 208.000 1.2 5.3
6 Digi 24 89.000 0.5 2.2 B1TV 111.000 0.6 2.8
7 Prima TV 85.000 0.5 2.1 Digi 24 96.000 0.5 2.4
8 Nickelodeon 84.000 0.5 2.1 Realitatea Plus 85.000 0.5 2.2
9 TVR 1 79.000 0.4 1.9 Prima TV 83.000 0.5 2.1
10 National TV 78.000 0.4 1.9 TVR 1 83.000 0.5 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 10 august şi luni, 17 august, pe intervalul emisiunii Acces Direct, în mediul URBAN:

10 august Persoane Rtg% Share 17 august Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 419.000 4.4 18.1 Pro TV 363.000 3.8 16.7
2 Antena 1 256.000 2.7 11 Antena 1 340.000 3.6 15.6
3 Romania TV 190.000 2 8.2 Kanal D 214.000 2.2 9.9
4 Kanal D 182.000 1.9 7.8 Antena 3 159.000 1.7 7.3
5 Antena 3 176.000 1.8 7.6 Romania TV 127.000 1.3 5.8
6 Digi 24 58.000 0.6 2.5 Digi 24 77.000 0.8 3.6
7 Eurosport 1 54.000 0.6 2.3 Prima TV 60.000 0.6 2.8
8 Nickelodeon 49.000 0.5 2.1 Happy Channel 42.000 0.4 1.9
9 Prima TV 48.000 0.5 2.1 TVR 1 42.000 0.4 1.9
10 B1TV 45.000 0.5 1.9 B1TV 41.000 0.4 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 10 august şi luni, 17 august, pe intervalul emisiunii Acces Direct, pe publicul COMERCIAL:

10 august Persoane Rtg% Share 17 august Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 159.000 3.8 25.8 Pro TV 121.000 2.9 21.8
2 Kanal D 78.000 1.9 12.8 Kanal D 83.000 2 15
3 Antena 1 61.000 1.4 9.9 Antena 1 79.000 1.9 14.3
4 Antena 3 35.000 0.8 5.7 Digi 24 25.000 0.6 4.5
5 Digi 24 22.000 0.5 3.6 Prima TV 22.000 0.5 4
6 Romania TV 19.000 0.4 3 Romania TV 18.000 0.4 3.2
7 Discovery 14.000 0.3 2.2 Antena 3 17.000 0.4 3.1
8 N24 PLUS 13.000 0.3 2.1 Pro X 9.000 0.2 1.6
9 Nicktoons 11.000 0.3 1.7 History 9.000 0.2 1.7
10 History 10.000 0.2 1.7 B1TV 6.000 0.1 1.1

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Oare cat mai pot urmari oamenii asemenea porcarii? Nu s-au plictisit sa le asculte prostiile mai mult de jumatate de an? Macar nu mai sunt lideri peste tot ceea ce e o speranta ca oamenii s-au cam saturat de ei si o sa se scoata de pe post cat de curand. Acum au crezut ca o sa sparga cu ei fiind infectati cu Covid, revenind dupa o pauza o sa stea lumea cu ochii pe ei dar nu sunt exagerate audientele fata de cum faceau inainte. E un semn ca nu mai au viata lunga si trebuie sa isi gaseasca in curand alte subiecte.
  • televiziunile TREBUIE sa contribuie la educarea populatiei nu sa o timpeasca Apoi ne lamentam ca predomina prostia in tara mai ales in rindul tinerilor Ce viitor putem avea cu unul care admira asa pseudoemsiuni Este adevarat ca proprietarii sint straini in majoritate si ii doare in basca ca romanul se idioteste Vrea doar bani Dar cei de-ai nostri ar trebui sa aiba constiinta sau sa le fie impusa Cu ani in urma turcia a facut un program amplu de educare a maselor cu o emisiune ( clip ) de 3-5 min numta DIKAT in care omul de jos era invatat de expl cum sa se comporte in diferite situatii ( in vacanta ,la restaurant , pe sosea etc ) sau relatii cu coegi ,vecini etc sau cum sa-ti primesti musafirii si cite si mai cite Si de cite are nevoie romanul !
  • Razvan Putina R , audiente uriase in capul tau de pensionar , ca acolo a fost lider
    Pe comerical la tineri locul 3 , unde e *** de mile?
  • Audiente uriase ,asteptam sa anunte grila de toamna Pro tv si Antena1 ,vad canici una din cele doua mari tv nu au anuntat nici o data pentru nici o emisiune
  • Sunt curios ce audiențe a avut(cu tot cu observator)in ultimele 2 saptamani,cu vacanta si a emisiunii, în reluare, si a Sandrei la stiri
  • CNA RUSINE, continua degradarea umana cu asa zisa prezentatoare obraznica , emisiunea ar trebui trimisa dupa ora 12 noaptea cine se uita ziua poate sa se uite si noaptea, cred ca ar trebui sa numai prezentati audientele acestei emisiuni unde se uita doar cei ................ am auzit ca un ONG a dat in judecata sau va da aceasta emisiune deoarece persista in degradarea umanitati a celor doi indivizi sper sa reuseasca. In curand va iesi si Cabral cu sezon nou sa vedem atunci ,ce ziceti de promourile de la pro cu emisiunile si filmele noi din toamna .

Trimite un comentariu

sus