Skip to main content

Craiova-CFR Cluj, meciul care a decis campioana, cel mai urmărit program pe interval la orașe Ce audiențe au avut canalele de sport?

 
Craiova-CFR Cluj, meciul care a decis campioana, cel mai urmărit program pe interval la orașe Ce audiențe au avut canalele de sport?
Foto: Digisport.ro

AUDIENȚE TV. Interes pentru meciul dintre Universitatea Craiova și CFR Cluj, cel care a decis campioana Ligii 1. Dacă adunăm audiențele posturilor care au difuzat aseară partida - DigiSport, Look Plus și TelekomSport, cifrele plasează evenimentul sportiv în top.

Chiar pe primul loc la orașe, unde Digi Sport 1, Look Plus și Telekom Sport 1, posturile ce au difuzat partida de fotbal, au însumat o audiență peste Kanal D și Pro TV.

La nivelul întregii țări, cele trei canale au realizat împreună o audiență suficientă pentru a se plasa pe locul 3 (sub Kanal D și Pro TV), iar pe comercial pe locul doi, imediat după Pro TV.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul meciului de fotbal Craiova-CFR Cluj (20.30-22.30):

NAȚIONAL. Încheiat cu victoria CFR-ului (3-1), meciul a înregistrat o medie totală de 967.000 de telespectatori la nivel național pe cele trei canale anterior menționate, în intervalul 20:30-22:30.

Dintre aceștia, cei mai mulți au urmărit partida pe Digi Sport 1 - 650.000, apoi pe Look Plus - 222.000, iar pe Telekom Sport 1 au fost 94.000 de privitori în toată țară.

Lider a fost Kanal D în seara trecută. Postul Dogan a adunat 1.136.000 de telespectatori cu serialul turcesc „Dragoste și secrete”.

Pe locul secund s-a clasat Pro TV, cu 1.079.000 de urmăritori pe minut.

Antena 1, care a avut finala redifuzată a sezonului 5 din Chefi la Cuțite, a strâns o audiență sub media celor trei canale de sport, adică 720.000 de privitori.

URBAN. Situația cea mai bună pentru Look, Digi și Telekom a fost la nivel de orașe. Oamenii au urmărit cu sufletul la gură partida ce a decis, într-un final, campioana Ligii 1 din sezonul 2019/2020.

Pe cele trei canale de sport au fost în total 599.000 de telespectatori pe minut. Dintre aceștia, cei mai mulți au fost tot pe Digi Sport 1 - 451.000, apoi pe Look Plus - 93.000, iar Telekom Sport 1 a încheiat podiumul cu 55.000.

În spatele celor trei posturi de sport s-a clasat Kanal D, cu 537.000 de privitori, iar Pro TV a urmat în top cu 526.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Nici tinerii nu au stat departe de televizor și au privit meciul de fotbal. Media audienței celor de la Look, Digi și Telekom a plasat posturile TV pe locul secund în top, imediat în spatele celor de la Pro TV.

Look Plus, Digi Sport 1 și Telekom Sport 1 au adunat împreună 215.000 de tineri în fața televizoarelor, dintre care cei mai mulți au fost, din nou, pe Digi Sport 1 - 158.000. Pe Look Plus au urmărit 32.000 de tineri, iar pe Telekom Sport 1 s-au uitat 25.000.

Pro TV a strâns o audiență de 240.000 de telespectatori pe comercial, iar Antena 1 doar 165.000. Kanal D are cifrele cele mai mici pe comercial, reușind să obțină 147.000 de urmăritori tineri.

Audienta posturilor TV luni, 3 august, pe intervalul meciului Universitatea Craiova - CFR (20.30 - 22.30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.136.000 6.5 16.5
2 Pro TV 1.079.000 6.1 15.7
3 Antena 1 720.000 4.1 10.5
4 DigiSport 1 650.000 3.7 9.4
5 Romania TV 418.000 2.4 6.1
6 Antena 3 255.000 1.5 3.7
7 Look Plus 222.000 1.3 3.2
8 Happy Channel 155.000 0.9 2.3
9 National TV 155.000 0.9 2.3
10 Digi 24 148.000 0.8 2.1
11 Prima TV 140.000 0.8 2
12 TVR 1 102.000 0.6 1.5
13 Telekom Sport 1 94.000 0.5 1.4
14 ETNO 90.000 0.5 1.3
15 Diva 87.000 0.5 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 3 august, pe intervalul meciului Universitatea Craiova - CFR (20.30 - 22.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 537.000 5.6 14.3
2 Pro TV 526.000 5.5 14
3 DigiSport 1 451.000 4.7 12
4 Antena 1 417.000 4.4 11.1
5 Romania TV 226.000 2.4 6
6 Antena 3 169.000 1.8 4.5
7 Happy Channel 96.000 1.0 2.5
8 Digi 24 93.000 1.0 2.5
9 Look Plus 93.000 1.0 2.5
10 Prima TV 70.000 0.7 1.9
11 Diva 65.000 0.7 1.7
12 National TV 57.000 0.6 1.5
13 Telekom Sport 1 55.000 0.6 1.5
14 TVR 1 50.000 0.5 1.3
15 Realitatea Plus 44.000 0.5 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 3 august, pe intervalul meciului Universitatea Craiova - CFR (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 240.000 5.7 20.3
2 Antena 1 165.000 3.9 14
3 DigiSport 1 158.000 3.8 13.4
4 Kanal D 147.000 3.5 12.5
5 Prima TV 37.000 0.9 3.2
6 Look Plus 32.000 0.8 2.7
7 Romania TV 30.000 0.7 2.6
8 Telekom Sport 1 25.000 0.6 2.1
9 Digi 24 25.000 0.6 2.1
10 Film Cafe 21.000 0.5 1.7
11 Antena 3 19.000 0.4 1.6
12 Boomerang 16.000 0.4 1.4
13 Happy Channel 16.000 0.4 1.4
14 Kiss TV 12.000 0.3 1.1
15 AXN 12.000 0.3 1

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • @mile - de covid te vindeci, dar prostia din capul tau e vesnica.

    valabil si pentru tine *** antenista , de covid la antenute nu zici nimic?
    ca pe stirile cu esca covid imediat postai un comentariu
  • Nu înțeleg de ce ProTV SRL nu pune accent și pe stațiile PRO-2, PRO-CINEMA și PRO-X.. au ajuns să nu mai fie nici în top10. Păcat, se putea face ceva cu investiții mici.
    Iar PRO-CINEMA ar merita un format HD având în vedere că are audiență dublă față de PRO-2 și PRO-X!
  • Mulțumim si noi dle Petrisor pentru audiente, poate publicati mai des articole cu audiente ,va rog sa puneti si audientele pe luna iulie cu filme,stiri,divertisment,media pe zi,talk show
  • Băi voi în afară că sunteți *** mai știți să interpretați și în alt fel audiențele decât Pro Antena Pro Pro TV? sau Primiți ordin pe *** nu văd decât comentarii mama cât de tare e Antena 1 cât de tare e Pro TV și toți care comentăm pro sau contra suntem postaci plătiți de ceilalți învățați să interpretați la rece cifrele atât nu doar să vă vadă șefii că Pupați instituția indiferent de Pro sau antenă care apropo amândouă sunt foarte slabe știu va veni comentariul ăla în care sunt postac plătit de Voiculescu Și eu vă iubesc
  • Asteptam si celelalte audiente pe luna iulie,ale serialelor,stirilor ,filmelor ,divertisment nu le-ați mai publicat pe site de vreo 3 luni
  • E clar. La revedere Pro 2. Probabil grupul PRO scapa de Pro Gold (cum a facut cu MTV); si Pro 2 se transforma in vechiul Pro Gold.
  • Corectați tabelul ,Digi 24 si Film cafe apar de doua ori în top ,iar Antena 1 ati spus ca a avut pe comercial 215.000 dar în tabel apare 165.000

Trimite un comentariu