
Audiențe. Chefi la Cuțite, emisiunea de pe Antena 1, a mai recuperat din bătălia cu Las Fierbinți de pe Pro TV. Cele două emisiuni au fost aproape la egalitate pe publicul tânăr.
Cum s-a descurcat emisiunea de pe Antena 1 la nivelul întregii țări?
Potrivit audiențelor de marți seară, pe intervalul dintre Chefi și Las Fierbinți, bucătarii au recuperat față de săptămâna trecută. Diferențele au scăzut pe național și urban, însă tot Pro TV și-a păstrat poziția de lider. Pe publicul comercial, însă, a fost, practic egalitate (chiar un mic avantaj de 1.000 de persoane pentru Chefii de pe Antena 1).
Lucrurile s-au simplificat după ce s-a încheiat Las Fierbinți și a început Ferma, când Antena 1 a mai recuperat din diferență. Astfe, pe tot intervalul Chefilor (care s-au mai întins timp de o oră după finalul Las Fierbinți, concurându cu Ferma) , Antena 1 a fost lider pe publicul urban și pe cel comercial, pierzând prima poziție doar la nivelul întregii țări.
Kanal D, al treilea cel mai urmărit post din țară, a propus, din nou, un nou episod din serialul turcesc „Prețul fericirii”.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară:
1. Chefi la cuțite și lupta cu Las Fierbinți: au egalat comercialul, dar au fost în spate pe național
Național. La nivelul întregii țări, serialul de comedie de Pro TV a câștigat cel mai clar bătălia audiențelor. Pe postul din Pache Protopopescu s-au uitat aseară, în medie, 1.616.000 de telespectatori. Antena 1, cu Chefi la Cuțite, s-a clasat pe doi la o distanță mare, cu 1.025.000 de urmăritori.
Kanal D a completat podiumul, fiind practic la egalitate cu postul Intact. Pe postul Dogan se uitau la episodul din „Prețul fericirii” aproximativ 1.016.000 de privitori.
Urban. Diferența s-a compactat la orașe. Pro TV a rămas prima cu Las Fierbinți, având o audiență de 766.000 de telespectatori. Chefii de pe Antenă au recuperat și au avut, în medie, 619.000 de privitori.
Kanal D și-a rezervat confortabil poziția a treia, cu 549.000 de urmăritori.
Comercial. Bătălia acerbă în rândul tinerilor. Pe postul Intact s-au uitat la show-ul culinar de pe Antena 1, 301.00 de telespectatori tineri, cu o mie mai mulți decât pe Pro TV. Practic, este egalitate, dar este de notat performanța emisiunii pe acest public.
Kanal D a fost pe trei, dar la o diferență mare - 146.000 de privitori tineri.
Între primele cinci s-a clasat și Digi Sport 1, cu 31.000 de urmăritori tineri. Postul RCS-RDS difuza pe intervalul Las Fierbinți un meci din Liga a 2-a: Petrolul-Ripensia Timișoara.
Audienta posturilor TV marți, 15 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți - Chefi la cuțite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.616.000 | 9.2 | 21.9 |
2 | Antena 1 | 1.025.000 | 5.8 | 13.9 |
3 | Kanal D | 1.016.000 | 5.8 | 13.8 |
4 | Romania TV | 441.000 | 2.5 | 6 |
5 | Antena 3 | 300.000 | 1.7 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 15 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți - Chefi la cuțite (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 766.000 | 8 | 19.6 |
2 | Antena 1 | 619.000 | 6.5 | 15.8 |
3 | Kanal D | 549.000 | 5.8 | 14 |
4 | Romania TV | 233.000 | 2.4 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 193.000 | 2 | 4.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 15 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți - Chefi la cuțite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 301.000 | 7.2 | 25.2 |
2 | Pro TV | 300.000 | 7.2 | 25.1 |
3 | Kanal D | 146.000 | 3.5 | 12.2 |
4 | DigiSport 1 | 31.000 | 0.8 | 2.6 |
5 | Romania TV | 29.000 | 0.7 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Chefii, primii pe tot intervalul
Național. Pe tot intervalul (adică între 20.30 și 23.20), Chefii au stat mai bine în audiențe. La Pro TV a scăzut audiența după terminarea episodului din Las Fierbinți, de la 21:30 fiind difuzat un nou episod din „Ferma: Orășeni versus săteni”.
Pro TV s-a menținut pe primul loc la nivel național, cu 1.159.000 de telespectatori. Antena 1 a terminat pe doi, la mică distanță, cu 1.067.000 de urmăritori. Kanal D s-a clasat, ca de obicei, pe locul trei cu 1.006.000 de privitori.
Urban. Antena 1 a avut o creștere semnificativă la orașe. S-a clasat pe prima poziție cu show-ul culinar prezentat de Gina Pistol. Chefii au strâns 638.000 de telespectatori, față de 558.000 câți au fost pe Pro TV.
Kanal D închide și aici podiumul, fiind practic la egalitate cu Pro TV. Postul Dogan a strâns 549.000 de urmăritori.
Comercial. Chefi la Cuțite a păstrat poziția fruntașă în rândul tinerilor. Diferența a crescut față de Pro TV. Pe Antena 1 s-au uitat 325.000 de telespectatori tineri, iar pe Pro TV 266.000.
Kanal D se îndepărtează în acest clasament, ocupând locul al treilea cu 153.000 de urmăritori tineri. Și în acest top a pătruns Digi Sport 1, fiind pe locul 5, cu 35.000 de privitori tineri.
Audienta posturilor TV marți, 15 septembrie, pe intervalul Chefi la cuțite (20:30-23:20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.159.000 | 6.6 | 16.8 |
2 | Antena 1 | 1.067.000 | 6.1 | 15.5 |
3 | Kanal D | 1.006.000 | 5.7 | 14.6 |
4 | Romania TV | 408.000 | 2.3 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 345.000 | 2 | 5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 15 septembrie, pe intervalul Chefi la cuțite (20:30-23:20), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 638.000 | 6.7 | 17.3 |
2 | Pro TV | 558.000 | 5.8 | 15.1 |
3 | Kanal D | 549.000 | 5.8 | 14.9 |
4 | Antena 3 | 210.000 | 2.2 | 5.7 |
5 | Romania TV | 202.000 | 2.1 | 5.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 15 septembrie, pe intervalul Chefi la cuțite (20:30-23:20), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 325.000 | 7.7 | 26.3 |
2 | Pro TV | 266.000 | 6.3 | 21.5 |
3 | Kanal D | 153.000 | 3.7 | 12.4 |
4 | Romania TV | 36.000 | 0.9 | 2.9 |
5 | DigiSport 1 | 35.000 | 0.8 | 2.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Ca Visuri la cheie miercuri , peste chefii tai , ha ha ha