Skip to main content

AUDIENȚE. Meciul FCSB aduce un record pentru Look Plus: cea mai buna poziție din istoria stației

 
AUDIENȚE. Meciul FCSB aduce un record pentru Look Plus: cea mai buna poziție din istoria stației
Foto: Gazeta Sporturilor

Audiențe. FCSB rămâne un magnet de audiență pentru televiziunile din România. Ultimul exemplu a fost meciul de aseară, din deplasare cu Backa Topola, transmis de Look Plus. Cu partida de aseară, Look Plus a atins un record istoric: cel mai bun loc în clasamentele de audiență de când există postul de televiziune.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Echipa lui Gigi Becali s-a calificat dramatic în turul trei preliminar Europa League, după 6-6 în 120 de minute și 5-4 la penalty-uri. Dramatismului meciului a adus audiențe record pentru Look Plus, care a prins primele locuri pe toate cele trei segmente.

Mai exact, a fost pe poziția a doua pe publicul comercial, după Pro TV și pe locul al treilea la nivel național și la orașe.

Pe publicul masculin, a avut chiar primul loc.

De menționat că meciul a început la 22:00 și s-a încheiat la 00:45. Pe intervalul partidei Pro TV difuza un episod din „Ferma” și apoi Știrile Pro TV de noapte, iar Kanal D avea finalul episodului din „Prețul fericirii” și de la 23:00 „Bravo, ai stil!”.

Pe Antena 1 se difuza filmul „Misiune Imposibilă: Declinul”, iar de la 23:30 Observatorul de Noapte și de la miezul nopții Xtra Night Show.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară, pe intervalul meciului FCSB (22:00-00:45):

Național. Meciul celor de la FCSB a pus Look Plus pe locul trei în toată țara. Nu mai puțin de 386.000 de telespectatori au urmărit meciul dramatic din Serbia. Lider pe segmentul meciului a rămas Pro TV, cu 725.000 de privitori, iar Kanal D a ocupat poziția secundă, cu 555.000 de urmăritori.

Antena 1 a fost doar pe locul patru, însă la mică de distanță de Look Plus. Pe postul Intact se uitau 310.000 de telespectatori.

Urban. Și la orașe a fost urmărit meciul FCSB, iar postul Look Plus a rămas pe podium. La meciul FCSB s-au uitat, în medie, 254.000 de telespectatori.

Lider pe segment a fost Pro TV, cu 347.000 de urmăritori, iar pe doi s-a clasat Kanal D, cu 274.000.

Antena 1 s-a îndepărtat de podium și a fost pe poziția a 4-a, cu 171.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au urmărit și ei calificarea echipei lui Gigi Becali și au pus Look Plus pe locul al doilea. Partida celor de la FCSB a strâns 135.000 de telespectatori tineri și i-a adus postului o cotă de share de 14.9%.

Pro TV însă și-a menținut prima poziție și pe comercial. Pe intervalul meciului se uitau 193.000 de privitori tineri pe postul din Pache Protopopescu. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 85.000 de urmăritori tineri.

De notat că, din publicul comercial, meciul FCSB de pe Look a avut cei mai mulți bărbați: 115.000 s-au uitat la meci, față de 103.000 la Pro TV și 43.000 la Antena 1. 

Audienta posturilor TV joi, 17 septembrie, pe intervalul meciului Backa Topola-FCSB (22:00-00:45), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 725.000 4.1 15.8
2 Kanal D 555.000 3.2 12.1
3 Look Plus 386.000 2.2 8.4
4 Antena 1 380.000 2.2 8.3
5 Romania TV 310.000 1.8 6.8
6 Antena 3 215.000 1.2 4.7
7 National TV 163.000 0.9 3.6
8 Prima TV 146.000 0.8 3.2
9 Digi 24 108.000 0.6 2.3
10 Happy Channel 96.000 0.5 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 17 septembrie, pe intervalul meciului Backa Topola-FCSB (22:00-00:45), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 347.000 3.6 14.1
2 Kanal D 274.000 2.9 11.1
3 Look Plus 254.000 2.7 10.3
4 Antena 1 171.000 1.8 6.9
5 Romania TV 168.000 1.8 6.8
6 Antena 3 157.000 1.7 6.4
7 Prima TV 76.000 0.8 3.1
8 Digi 24 69.000 0.7 2.8
9 Pro 2 52.000 0.5 2.1
10 DigiSport 1 48.000 0.5 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 17 septembrie, pe intervalul meciului Backa Topola-FCSB (22:00-00:45), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 193.000 4.6 21.3
2 Look Plus 135.000 3.2 14.9
3 Antena 1 85.000 2.0 9.4
4 Kanal D 69.000 1.6 7.6
5 Pro 2 24.000 0.6 2.7
6 AMC 22.000 0.5 2.5
7 Antena 3 22.000 0.5 2.4
8 DigiSport 1 20.000 0.5 2.2
9 Diva 19.000 0.5 2.1
10 Digi 24 19.000 0.4 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Comentarii

  • Se aude prin Prima TV că se pregătește emisia HD din Octombrie 2020.

    @Xoxo, și eu m-am mirat când am văzut Pro 2 în top, ceva ciudat având in vedere că Pro 2 la media pe zi este bătut de Pro Gold.
    Sursa: monitormedia.ro
  • Postacule antenist mile, asa de slab Chefii tai?
    Aseara Ferma a avut 6.7 rating si 25.1 share. Chefii tai miercuri 6.1 rating si 20.6 share. Hahahah, umilinta.
    Deci Ferma peste Chefii tai. Vai vai vai....
  • @Mihail, cu siguranta daca meciul era in exclusivitate pe Prima TV erau lideri de audienta in timpul meciului. Nimeni nu anticipa un asemenea joc si sunt convins ca audienta a mai crescut spre finalul meciului cand scorul se schimba de la o faza la alta.
    Cand s-au luat drepturile de televizare inca nu se stia de Covid la FCSB si ei erau favoriti sa castige. Dupa ce a cazut mare parte din echipa lucrurile s-au schimbat si la limita au ramas cu jucatori ca meciul sa poata avea loc. Pana la urma nu mai conteaza cum sa intamplat important este ca echipa sa calificat si va ajuta coeficientul Romaniei.
  • Pro TV a fost lider de audienta pe toate targeturile pe intervalul emisiunii Ferma ,iar pe targetul comercial a avut 6.7 puncte de rating si 25,1 % share .
  • E prima dată după mult timp când Pro2 apare într-o poziţie atât de sus în clasament. Unde sunt anteniştii care declarau deja falimentul? :))) Din câte văd, e mult peste Happy
  • Ferma aseară a înregistrat 6.7 puncte de rating și 25.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut 3.2 puncte de rating și 12% share.
    Hai cu audientele.
  • Pana acum erau pe pro meciurile FCSB-ului nu stiu de ce nu au mai cumparat sau trebuia sa-l dea Prima tv si scotea mai mult.
  • Umilinta pe postacii antenisti Putina Razvan si mile. Pro TV dublu fata de Antenuta.
    Si Ferma si Fierbintenii ce au facut pe intervalul lor?
  • @RzV, nici macar Look nu a crezut in meci, incat sa il dea si pe Prima TV. Era doar un meci in care FCSB lua bataie si aia era. Si la casele de pariuri FCSB era cotata cu a doua sansa.

    Si uite, ca s-a intamplat o minune mare si FCSB s-a calificat. E prima data cand am stat pe Look Plus mai mult de 3 minute de cand s-a lansat. Un meci interesant. Portarul a facut tot meciul. Altfel, era anost, ca stiam cine castiga. Si cum se auzeau interventiile lui Mihai Pintilii.
  • Daca ar fi stiut si ceilalti ce istorie va avea meciul cu siguranta il cumparau. La fel si publicul daca ar fi stiut ca va fi un meci spectaculos erau mai multi in fata ecranelor. Felicitari pentru FCSB si Look pentru rezultat, se anunta un concurent serios contra rivalelor din domeniu.

Trimite un comentariu