
Audiențe. FCSB rămâne un magnet de audiență pentru televiziunile din România. Ultimul exemplu a fost meciul de aseară, din deplasare cu Backa Topola, transmis de Look Plus. Cu partida de aseară, Look Plus a atins un record istoric: cel mai bun loc în clasamentele de audiență de când există postul de televiziune.
Detalii, în continuare:
Echipa lui Gigi Becali s-a calificat dramatic în turul trei preliminar Europa League, după 6-6 în 120 de minute și 5-4 la penalty-uri. Dramatismului meciului a adus audiențe record pentru Look Plus, care a prins primele locuri pe toate cele trei segmente.
Mai exact, a fost pe poziția a doua pe publicul comercial, după Pro TV și pe locul al treilea la nivel național și la orașe.
Pe publicul masculin, a avut chiar primul loc.
De menționat că meciul a început la 22:00 și s-a încheiat la 00:45. Pe intervalul partidei Pro TV difuza un episod din „Ferma” și apoi Știrile Pro TV de noapte, iar Kanal D avea finalul episodului din „Prețul fericirii” și de la 23:00 „Bravo, ai stil!”.
Pe Antena 1 se difuza filmul „Misiune Imposibilă: Declinul”, iar de la 23:30 Observatorul de Noapte și de la miezul nopții Xtra Night Show.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară, pe intervalul meciului FCSB (22:00-00:45):
Național. Meciul celor de la FCSB a pus Look Plus pe locul trei în toată țara. Nu mai puțin de 386.000 de telespectatori au urmărit meciul dramatic din Serbia. Lider pe segmentul meciului a rămas Pro TV, cu 725.000 de privitori, iar Kanal D a ocupat poziția secundă, cu 555.000 de urmăritori.
Antena 1 a fost doar pe locul patru, însă la mică de distanță de Look Plus. Pe postul Intact se uitau 310.000 de telespectatori.
Urban. Și la orașe a fost urmărit meciul FCSB, iar postul Look Plus a rămas pe podium. La meciul FCSB s-au uitat, în medie, 254.000 de telespectatori.
Lider pe segment a fost Pro TV, cu 347.000 de urmăritori, iar pe doi s-a clasat Kanal D, cu 274.000.
Antena 1 s-a îndepărtat de podium și a fost pe poziția a 4-a, cu 171.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au urmărit și ei calificarea echipei lui Gigi Becali și au pus Look Plus pe locul al doilea. Partida celor de la FCSB a strâns 135.000 de telespectatori tineri și i-a adus postului o cotă de share de 14.9%.
Pro TV însă și-a menținut prima poziție și pe comercial. Pe intervalul meciului se uitau 193.000 de privitori tineri pe postul din Pache Protopopescu. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 85.000 de urmăritori tineri.
De notat că, din publicul comercial, meciul FCSB de pe Look a avut cei mai mulți bărbați: 115.000 s-au uitat la meci, față de 103.000 la Pro TV și 43.000 la Antena 1.
Audienta posturilor TV joi, 17 septembrie, pe intervalul meciului Backa Topola-FCSB (22:00-00:45), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 725.000 | 4.1 | 15.8 |
2 | Kanal D | 555.000 | 3.2 | 12.1 |
3 | Look Plus | 386.000 | 2.2 | 8.4 |
4 | Antena 1 | 380.000 | 2.2 | 8.3 |
5 | Romania TV | 310.000 | 1.8 | 6.8 |
6 | Antena 3 | 215.000 | 1.2 | 4.7 |
7 | National TV | 163.000 | 0.9 | 3.6 |
8 | Prima TV | 146.000 | 0.8 | 3.2 |
9 | Digi 24 | 108.000 | 0.6 | 2.3 |
10 | Happy Channel | 96.000 | 0.5 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 17 septembrie, pe intervalul meciului Backa Topola-FCSB (22:00-00:45), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 347.000 | 3.6 | 14.1 |
2 | Kanal D | 274.000 | 2.9 | 11.1 |
3 | Look Plus | 254.000 | 2.7 | 10.3 |
4 | Antena 1 | 171.000 | 1.8 | 6.9 |
5 | Romania TV | 168.000 | 1.8 | 6.8 |
6 | Antena 3 | 157.000 | 1.7 | 6.4 |
7 | Prima TV | 76.000 | 0.8 | 3.1 |
8 | Digi 24 | 69.000 | 0.7 | 2.8 |
9 | Pro 2 | 52.000 | 0.5 | 2.1 |
10 | DigiSport 1 | 48.000 | 0.5 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 17 septembrie, pe intervalul meciului Backa Topola-FCSB (22:00-00:45), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 193.000 | 4.6 | 21.3 |
2 | Look Plus | 135.000 | 3.2 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 85.000 | 2.0 | 9.4 |
4 | Kanal D | 69.000 | 1.6 | 7.6 |
5 | Pro 2 | 24.000 | 0.6 | 2.7 |
6 | AMC | 22.000 | 0.5 | 2.5 |
7 | Antena 3 | 22.000 | 0.5 | 2.4 |
8 | DigiSport 1 | 20.000 | 0.5 | 2.2 |
9 | Diva | 19.000 | 0.5 | 2.1 |
10 | Digi 24 | 19.000 | 0.4 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
@Xoxo, și eu m-am mirat când am văzut Pro 2 în top, ceva ciudat având in vedere că Pro 2 la media pe zi este bătut de Pro Gold.
Sursa: monitormedia.ro
Aseara Ferma a avut 6.7 rating si 25.1 share. Chefii tai miercuri 6.1 rating si 20.6 share. Hahahah, umilinta.
Deci Ferma peste Chefii tai. Vai vai vai....
Cand s-au luat drepturile de televizare inca nu se stia de Covid la FCSB si ei erau favoriti sa castige. Dupa ce a cazut mare parte din echipa lucrurile s-au schimbat si la limita au ramas cu jucatori ca meciul sa poata avea loc. Pana la urma nu mai conteaza cum sa intamplat important este ca echipa sa calificat si va ajuta coeficientul Romaniei.
Hai cu audientele.
Si Ferma si Fierbintenii ce au facut pe intervalul lor?
Si uite, ca s-a intamplat o minune mare si FCSB s-a calificat. E prima data cand am stat pe Look Plus mai mult de 3 minute de cand s-a lansat. Un meci interesant. Portarul a facut tot meciul. Altfel, era anost, ca stiam cine castiga. Si cum se auzeau interventiile lui Mihai Pintilii.