Skip to main content

Carla’s Dreams, într-o campanie Lidl. Lanțul de magazine lansează o aplicație pentru clienți

 
Carla’s Dreams, într-o campanie Lidl. Lanțul de magazine lansează o aplicație pentru clienți

Lanțul de magazine german Lidl lansează o nouă aplicație pentru clienții săi. Solistul Carla's Dreams se implică în proiectul digital inițiat.

Publicitate

Cum se numește aplicația? Ce rol are Carla's?

Aplicația lansată de Lidl se numește Lidl Plus, iar elementul central al campaniei este reprezentat de personajul Plus, un hacker interpertat de Carla's Dreams, anunță reprezentanții companiei.

Campania celor de la Lidl s-a desfășurat în două etape: etapa a debutat cu un teasing ce simula un atac cibernetic vizând platformele online Lidl, realizat de un personaj misterios aflat mereu în căutarea celor mai bune oferte.

Reveal-ul îl deconspiră pe Hacker-ul Plus, interpretat de Carla’s Dreams, care dezvăluie cum orice client poate fi hacker-ul perfect și se poate bucura de avantaje la cumpărături, cu ajutorul aplicației mobile Lidl Plus.

Concret, Lidl a lansat un tease de 30 de secunde pe surprize.lidl.ro și un vizual cu un personaj misterios. Hackerul a „atacat” platforma online și a aflat care sunt prețurile și ofertele pregătite de companie. Acest „hacker” a apărut, de asemenea, și pe conturile Lidl de pe Facebook, Instagram și Youtube. S-a dovedit a fi vorba despre aplicația Lidl Plus, prima platformă de loializare a companiei în România.

Oana Radu, Marketing Director Lidl România, despre noua aplicație:

„Lidl Plus este o platformă digitală de loializare pe termen lung, dinamică și interactivă, dezvoltată în jurul clienților Lidl, pentru a-i surprinde cu beneficii în plus la cumpărături. Am pornit de la un insight despre cei mai fideli clienți Lidl, care știu în detaliu ofertele din magazinele noastre. (...)

La fel ca pentru toate proiectele noastre de amploare, am abordat o rută creativă care iese din tiparele industriei din care facem parte. (...) Am creat personajul Hacker-ului Plus și am subliniat prin intermediul lui cele mai importante beneficii ale aplicației Lidl Plus.”

Care sunt beneficiile aplicației Lidl Plus?

  • Oferte – iau forma unor reduceri și promoții de care clienții pot beneficia prin scanarea cardului digital, înainte de efectuarea plății.
  • Cupoane – prin intermediul acestora, clienții au acces la promoții, reduceri procentuale sau prețuri speciale aplicate pe cantitatea de produse achiziționate. Cupoanele se activează din meniul aplicației înainte de a scana cardul Lidl Plus la casa de marcat.
  • Taloane răzuibile – acestea pot ascunde premii, precum cupoane de reducere cu valabilitate limitată la diverse categorii de produse. Clienții pot primi un talon răzuibil digital, în urma autentificării la casa de marcat cu cardul de fidelitate Lidl Plus și plății cumpărăturilor.

De asemenea, clienții mai pot vedea și:

  • Istoricul cumpărăturilor – prin această funcție, clienții au acces la istoricul bonurilor de cumpărături în format digital, pe care sunt afișate toate beneficiile Lidl Plus folosite, astfel încât să poată contoriza economiile realizate într-o anumită perioadă de timp prin folosirea aplicației. Mai mult, cu ajutorul bonurilor digitale de cumpărături, clienții pot returna produsele, fara a fi nevoie să le păstreze în format fizic.
  • Broșuri digitale cu ofertele Lidl – clienții au acces la cataloagele săptămânale, prin intermediul cărora pot vedea ceproduse și oferte sunt disponibile înmagazinele Lidl din țară.

Aplicația Lidl Plus poate fi descărcată de pe Google Play sau App Store. Clienții trebuie să își creeze un cont și să selecteze magazinul Lidl cel mai apropiat.  

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu înțeleg care este relevanța audiențelor, de le cereți mereu, seară de seară? Nu vreau să fiu condescendent, dar ce contează? Că susțineți Pro, Antena sau orice altceva, sunt ditamai trusturile media... contează cine a fost pe plus într-o seară anume? Chiar sunt curios, poate mă lămurește cineva.

    Întreb pentru că la orice, dar orice știre de pe aici, cum e asta, deci fără legătură, toată lumea cere audiențele la nu știu ce. Ce câștigați din bătălia Pro - A1?
  • Unii nu si-au luat medicamentele la timp. Ba, Lidele, da ma audientele la chefi si nu il uita si pe Mile, sa se culce linistit, saracu'.

Trimite un comentariu