
Postul de radio Pro FM a trecut printr-un proces de rebranding. Este primul rebranding important de când stația a trecut de la grupul Pro, la RCS.
„E cel mai mare rebranding din ultimii 23 de ani”, spun reprezentanții RCS-RDS. Are o siglă nouă, dar și un slogan nou.
Noul slogan este „OPEN RADIO”, iar logo-ul este derivat din cel vechi.
Noul logo „a luat naștere din vechiul logo, în echilibrul dintre moștenire și modernizare”, explică reprezentanții postului. Culorile au rămas, dar steaua a devenit asimetrică. Și numele e puțin schimbat: „E scris dintr-o bucată: PROFM”, menționează tot ei.
Agenția de creație ontheroof a gândit un spot de promovare al rebranding-ului, regizat de Khaled Mokhtar. În clip apar nume cunocute precum The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra și Eva Măruță, Smiley și Ana Maria Brânză Popescu.
Unul dintre mesajele spotului este „Să gândim liber indiferent de bariere”, care se asemănă destul de mult cu un slogan Pro TV de pe vremuri „Gândește liber”
Ce spun oficialii Pro FM, despre rebranding:
„Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor. Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători.
E vorba de dialog și puterea de a fi deschis. Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”.
ProFM a fost lansat pe 15 aprilie 1993 de către Adrian Sârbu cu sloganul „un radio care te ascultă”. Cele mai importante nume de la începuturile Pro FM sunt Andrei Gheorghe, Andi Moisescu, George Vintilă, Teo Trandafir, Florin Călinescu, Marius Vintilă, Răzvan Exarhu și Vali Bărbulescu.
Postul de radio a fost operat de grupul Pro până în anul 2015, când proprietarul CME a decis să renunțe la operațiunile care nu aveau legatură cu televiziunea și a vândut ProFM, Info Pro, Music FM și Dance FM grupului Digi.
VIDEO. Clipul de prezentare pentru PROFM-OPEN RADIO:
Vechiul logo ProFM
Noul logo ProFM
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Steluța simbolizează o persoană, ambele mâini ale acesteia arătând aceeași direcție, la fel ca în salutul folosit acum de mulți tineri împătimiți ai muzicilor moderne.