Skip to main content

Ofertă ROM: Ciocolată gratis și postări în social media pentru evenimentele anulate

 
Ofertă ROM: Ciocolată gratis și postări în social media pentru evenimentele anulate

Rom anunță că va susține evenimentele anulate din cauza pandemiei. Cum? Cu bani? Nu, cu ...postări în social media, ciocolată și, mai nou, cu napolitane.

Publicitate

De altfel, lansarea napolitanelor Rom BUZZ este ocazia de lansare a acestei oferte pentru organizatorii de evenimente.

Detalii, în continuare:

Brandul va oferi ciocolată, napolitane) bannere și postări pe paginile de social media ale brandului Rom.

Au organizat mai multe pachete, iar brandurile pot aplica pe site-ul Rom. 

Agențiile implicate în proiect sunt MRM România și McCann Worldgroup România (pe zona de creație), UM România (pe partea de media), iar McCann PR (pe zona de PR). 

Gabriela Munteanu, marketing director Kandia Dulce, despre inițiativă: 

„Într-un an marcat de pandemie, în care multe branduri renunta la planurile lor, noi am decis sa facem buzz cu noul Rom BUZZ, o napolitana crocanta cu multa crema rom, si vrem sa “indulcim” evenimentele care s-au anulat.

Cum? Propunand parteneriate super indraznete prin care ROM Buzz sa devina sponsor oficial al unor evenimente de mare anvergura anulate. Am ales sa fim optimisti si sa transformam provocarea unui an cu multe renuntari in cel mai bun an pentru lansarea ROM Buzz”, spune aceasta. 

Catalin Dobre (CCO McCann WG Romania & Regional CD McCann Central Eastern Europe): 

„ROM e un brand care stie sa fie curajos si provocator atunci cand este nevoie. În ultimii ani si-a schmbat steagul de pe ambalaj cu cel american pentru a trezi patriotismul romanilor; a schimbat imaginea romanilor pe Google (din “prosti” in “destepti”); a ajutat strainii sa faca diferenta intre Bucuresti si Budapesta; a lansat primul ambasador virtual al unei tari.

ROM nu are bugetele de marketing ale altor jucatori internationali, dar asta ne-a ajutat pe noi sa ne autodepasim limitele creative si suntem extrem de mandri sa lucram pentru acest client curajos.

De asemenea, in contextul anului 2020, credem ca industria noastra are responsabilitatea de a ajuta brandurile nu numai sa actioneze responsabil si sa aiba un impact pozitiv, dar si sa distreze publicul, sa il faca sa zambeasca. Ne-am dorit sa aducem putin optimism intr-un an dificil, abordand un ton mai informal, deschis, intr-o campanie care vorbeste despre noua normalitate”, a adăugat și el. 

VIDEO. Rom Buzz - Potential sponsor of major cancelled events

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu