Skip to main content

AUDIENȚE. România - Irlanda de Nord. Fără spectatori în tribune, cu milioane la televizor

 
AUDIENȚE. România - Irlanda de Nord. Fără spectatori în tribune, cu milioane la televizor
Foto: Gazeta Sporturilor

AUDIENȚE. România-Irlanda de Nord, meci din Liga Națiunilor încheiat la egalitate, 1-1, a pus postul Pro TV pe primul loc în audiențe.

Câți oameni s-au uitat la meciul echipei lui Mirel Rădoi?

Publicitate

Postul din Pache Protopopescu nu a avut rival în intervalul 21:45-23:35. Partida de fotbal a strâns o medie de audiență de aproximativ 2 milioane de telespectatori pe național. Și pe urban sau comercial cifrele au fost uriașe, în comparație cu rivalele directe.

Cu ce emisiuni a concurat meciul România-Irlanda de Nord?

Antena 1 - A avut finalul fimului de animație „Pinocchio”, urmat de o altă producție - „Prințesa îndăratnică” de la 22:15.

Kanal D - Un serial turcesc - „Prețul Fericirii”, iar de la 22:00 o nouă ediție din „Bravo, ai stil! Celebrities”.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele meciului România-Irlanda de Nord (1-1), difuzat vineri, 4 septembrie, în intervalul 21:45-23:35:

Național. Meciul de fotbal al României nu a avut rival pe acest segment. Egalul naționalei lui Mirel Rădoi a strâns, în medie, 1.903.000 de telespectatori pe Pro TV. Cota de share este una impresionantă - 30%. Audiența a fost de trei ori mai bună decât a celor de la Antena 1. Postul celor de la Intact s-a clasat pe locul doi, cu 627.000 de urmăritori.

Podiumul de pe național a fost completat de Kanal D. Postul Dogan a strâns în fața televizoarelor doar 475.000 de privitori. În spatele lor sunt cei de la România TV, iar în top 10 mai regăsim și posturi precum Happy Channel, Antena Stars sau Diva.

Urban. Și la orașe Pro TV nu a avut rival pe intervalul meciului. Duelul României a fost vizionat, în medie, de peste 1 milion de oameni. La fel ca pe național, la o diferență serioasă, s-a clasat Antena 1, cu 331.000 de urmăritori.

Podiumul pe acest segment l-a ocupat tot Kanal D, cu 226.000 de privitori. Postul Dogan a terminat pe trei cu o diferență mică față de România TV, postul de știri înregistrând o audiență mai mică cu doar 4.000 de telespectatori mai puțin decât Kanal D.

Comercial. Și publicul tânăr a preferat meciul de pe Pro TV. Nu mai puțin de 409.000 de tineri au susținut în fața televizoarelor naționala pregătită de Mirel Rădoi. Pe locul secund s-a menținut Antena 1, cu 207.000 de privitori tineri.

Surprinzător, locul trei de pe comercial a fost acontat de Național TV, cu 55.000 de urmăritori. Pe timpul difuzării partidei, Național TV a transmis două filme: „Supraviețuirea” (de la 21:00) și „Sanctuarul” (de la 23:00).

Kanal D a terminat pe patru, cu 47.000 de urmăritori. În top 10 mai regăsim și alte canale de filme - Diva, Film Cafe sau AMC.

Audienta posturilor TV vineri, 4 septembrie, pe intervalul meciului România - Irlanda de Nord (21.45-23.35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.903.000 10.8 30
2 Antena 1 627.000 3.6 9.9
3 Kanal D 475.000 2.7 7.5
4 Romania TV 449.000 2.6 7.1
5 National TV 298.000 1.7 4.7
6 Antena 3 263.000 1.5 4.2
7 Prima TV 162.000 0.9 2.6
8 Happy Channel 117.000 0.7 1.8
9 Antena Stars 93.000 0.5 1.5
10 Diva 92.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 4 septembrie, pe intervalul meciului România - Irlanda de Nord (21.45-23.35), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.021.000 10.7 30.2
2 Antena 1 331.000 3.5 9.8
3 Kanal D 226.000 2.4 6.7
4 Romania TV 222.000 2.3 6.6
5 Antena 3 147.000 1.5 4.4
6 National TV 125.000 1.3 3.7
7 Digi 24 69.000 0.7 2
8 Diva 64.000 0.7 1.9
9 Prima TV 60.000 0.6 1.8
10 Happy Channel 55.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 4 septembrie, pe intervalul meciului România - Irlanda de Nord (21.45-23.35), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 409.000 9.8 34.4
2 Antena 1 207.000 5 17.4
3 National TV 55.000 1.3 4.6
4 Kanal D 47.000 1.1 3.9
5 Romania TV 28.000 0.7 2.3
6 Diva 25.000 0.6 2.1
7 Film Cafe 23.000 0.6 1.9
8 Prima TV 18.000 0.4 1.5
9 AMC 17.000 0.4 1.4
10 Digi 24 15.000 0.4 1.2

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu