Skip to main content

AUDIENȚE. Meciul de marți, cu răsturnări de situație. Chefii pierd duelul cu Las Fierbinți, dar căștigă meciul cu Ferma

 
AUDIENȚE. Meciul de marți, cu răsturnări de situație. Chefii pierd duelul cu Las Fierbinți, dar căștigă meciul cu Ferma

Audiențe. „Meciul” de marți seară în bătălia cifrelor s-a dat între Las Fierbinți, Chefi la Cuțite și Ferma, dar cu un "intrus" surpriză: serialul Nemilosul Istanbul de pe Kanal D.

Publicitate

A fost o seară cu răsturnări de situație. Chefii au pierdut cu fierbințenii și cu turcii, dar au învins emisiunea Mihaelei Rădulescu.

Detalii, în continuare:

Pe intervalul comun dintre Chefi la Cuțite și Las Fierbinți (20.30-21:30), emisiunea Antenei 1 a fost  și sub Kanal D pe național (adică pe poziția a treia), iar pe urban și comercial s-a clasat pe locul secund.

Este pentru prima dată când emisiunea culinară a postului Intact coboară pe a treia treaptă a podiumului. În schimb, Las Fierbinți rămâne un serial urmărit și atrage peste 2 milioane de telespectatori.

Lucrurile s-au schimbat pe intervalul Chefi la Cuțite-Ferma (21:30-23:15). După ce a început emisiunea cu Mihaela Rădulescu pe Pro TV, Antena 1 își recapată poziția de lider, în timp ce producția de pe Pro coboară pe trei pe național și urban, iar pe comercial se află pe poziția secundă.

De menționat că episodul din „Nemilosul Istanbul”, pe pe Kanal D. a început la 20:00 și s-a încheiat în jurul orei 23:00.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară:

Chefii, învinși de fierbințeni și de turci

Național. Pro TV a stat foarte bine în audiențe cât a rulat episodul din Las Fierbinți. Serialul de comedie a fost umărit, în medie, de 2.043.000 de telespectatori.

La mare distanță s-a clasat pe locul doi Kanal D. Episodul din producția Nemilosul Istanbul a pus postul Dogan pe poziția a doua, cu 1.401.000 de privitori, în timp ce Antena 1 cu Chefi la Cuțite coboară pe trei, cu 1.345.000 de urmăritori.

Urban. La orașe s-au inversat locurile de pe podium, dar Pro TV a rămas lider fără probleme. La fierbințeni se uitau 959.000 de urmăritori, iar Antena 1 a urmat pe locul secund, cu 769.000 de privitori.

Kanal D revine pe poziția a treia - 673.000 de telespectatori. În top urmează România TV și Antena 3, la fel ca pe național.

Comercial. Tinerii au ales să privească serialul Las Fierbinți. Aproximativ 442.000 de privitori tineri se uitau pe Pro TV. Cifre bune și în creștere pentru Chefi la Cuțite. Cooking show-ul Antenei 1 a fost pe doi - 370.000 de urmăritori tineri.

Kanal D rămâne pe trei și pe comercial - 185.000 de telespectatori tineri. Pe locul patru se clasează Digi Sport 1, care avea un meci din UEFA Champions League - Șahtior-Inter Milano (19:55-21:40). Pe postul RCS-RDS se uitau 37.000 de urmăritori tineri.

Audienta posturilor TV marți, 27 octombrie, pe intervalul comun Las Fierbinți - Chefi la Cuțite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 2.043.000 11.6 24.3
2 Kanal D 1.401.000 8 16.7
3 Antena 1 1.345.000 7.6 16
4 Romania TV 364.000 2.1 4.3
5 Antena 3 321.000 1.8 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 27 octombrie, pe intervalul comun Las Fierbinți - Chefi la Cuțite (20:30-21:30), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 959.000 10.1 21.7
2 Antena 1 769.000 8.1 17.4
3 Kanal D 673.000 7.1 15.2
4 Romania TV 212.000 2.2 4.8
5 Antena 3 210.000 2.2 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 27 octombrie, pe intervalul comun Las Fierbinți - Chefi la Cuțite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 442.000 10.5 29.1
2 Antena 1 370.000 8.8 24.4
3 Kanal D 185.000 4.4 12.2
4 DigiSport 1 37.000 0.9 2.4
5 Antena 3 34.000 0.8 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Ferma pierde lupta cu Bucătarii. Pro TV, pe trei pe două segmente

Național. Lucrurile se schimbă când se încheie Las Fierbinți. Pro TV pierde masiv din public cu episodul din Ferma. S-a clasat pe locul trei în țară, având doar 883.000 de urmăritori.

Antena 1 a condus ierarhia cu 1.441.000 de privitori, fiind urmată de Kanal D - 1.253.000 de telespectatori.

Urban. Aceeași poveste și la orașe. Antena 1 cu Chefi la Cuțite rămâne pe prima poziție - 818.000 de urmăritori, în timp ce Kanal D își păstrează poziția secundă - 616.000 de privitori.

Pro TV completează podiumul, dar cu cifre modeste - 476.000 de telespectatori. Urmează Antena 3 și România TV.

Comercial. Tinerii au ales bucătarii de pe Antenă. 397.000 de privitori tineri se uitau la cooking show-ul prezentat de Gina Pistol. Pro TV a crescut pe acest segment. Emisiunea Ferma a pus postul din Pache pe locul secund - 266.000 de privitori tineri. Kanal D coboară pe ultima treaptă a podiumului - 161.000 de telespectatori tineri.

Digi Sport 1 se menține și aici pe locul patru - 71.000 de privitori tineri. Pe intervalul cu Ferma difuza un alt meci din Champions League - Borussia Monchengladbach-Real Madrid (de la 22:00). 

Audienta posturilor TV marți, 27 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuțite (21:30-23:15), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 1.441.000 8.2 21.1
2 Kanal D 1.253.000 7.1 18.4
3 Pro TV 883.000 5 12.9
4 Antena 3 348.000 2 5.1
5 Romania TV 269.000 1.5 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 27 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuțite (21:30-23:15), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 818.000 8.6 21.3
2 Kanal D 616.000 6.5 16.1
3 Pro TV 476.000 5 12.4
4 Antena 3 231.000 2.4 6
5 Romania TV 148.000 1.5 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 27 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuțite (21:30-23:15), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 397.000 9.5 27.7
2 Pro TV 266.000 6.3 18.5
3 Kanal D 161.000 3.8 11.2
4 DigiSport 1 71.000 1.7 5
5 Prima TV 33.000 0.8 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu conteaza cine sunt, nenea Popa Prostu Nemilosu Chiparosu. Frumoasa rima, nu ?
    Apropo, daca nu te intereseaza audientele, ce cauti pe aici sa citesti aceste stiri ?
  • Ferma la fel de slaba ca mascatii 6

    Ferma si mascatii peste accesatii indirect, peste pacatoshul, peste factorul icas, peste cunoscutii zero, peste raman cu nimenea, peste mireseanul
  • Hai cu audientele de aseara sa planga postacul Mile.

    Emisiunea Visuri la cheie a fost lider de audiență pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, și a înregistrat 8.2 puncte de rating și 22.2% share. Românii au fost impresionați de povestea femeii și de efortul echipei Visuri la cheie.

    Ferma a condus topul audiențelor la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 4.9 puncte de rating și 17.3% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut 3.6 puncte de rating și 12.8% share.
  • Ferma la fel de slaba ca mascatii 6

    Ferma si mascatii peste sacrificiul tau , peste acccesati , peste raman cu nimeni , peste pacatosel , peste factorati
  • Ati fost umiliți postaci , degeaba plangeti

    Chefii tai au fost umilinti , Fierbintenii peste 10 rating , Chefii sub 9 , degeaba plangeti
  • Mareane , îți plac masti , ce esti disperat , prezinti pe ce intervale vrei , habar nu ai cum se calculează audiențe

    Postacule cap sec , acum nu iti plac dezbracatii de la ferma nu? Cand erau la Insula Iubirii cascai ochii sa vezi muierile dezbracate... Plangi!
  • Păi va plac să se lungeasca, să prindă ceva purici , acum nu ziceți asta, încă o seara pierdută marele post

    Pai daca iti plac lungirile de la Antenuta , de ce nu iti plac si cele de la Pro postacule cap sec?
    Apropo , aseara Pro a sters pe jos cu Antenuta ta , Ferma lider , Visuri lider , plangi cap sec ha ha ha
  • Se înțelege, doar postaci disperați nu

    Se înțelege, doar postaci disperați antenisti cap seci ca Mile , cand Antenuta o duce rau , dispare postacul Mile
    Pe stirea cu audientele meciului dat de Pro cu 40% share comercial unde ai fost ascuns?
  • Mareane , acum nu zici de lungiri , îți plac certuri pana la miezul nopții, asa de mare diferenta , chefii 9 ferma 6

    Dar lungirile Antenutei nu le vezi cap sec? Cu Cunoscutii de nicaieri , cu Factoratii, Cu nu ai Umor cate 3 ore de emisiunie?
    Si lasa Ferma , zi de Fierbinteni cu peste 10 rating , Chefii tai sub 8 , plangi!

Trimite un comentariu