Skip to main content

AUDIENŢE. Serialul Vlad, încă un episod pe locul doi. Chefi la Cuţite, la distanţă în faţa Pro TV

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. O nouă seară de luni, o nouă victorie pentru Chefi la Cuţite. Emisiunea culinară de pe Antena 1 a învins încă o dată serialul Vlad de pe Pro TV. Cifrele sunt în creştere faţă de săptămâna trecută.

Publicitate

Producţia Antenei prezentată de Gina Pistol a fost pe primul loc pe toate segmentele de public, pe intervalul comun cu Vlad (20:30-22:30). Emisiunea produsă de Mona Segall a avut, în medie, puţin peste 1,6 milioane de privitori.

Serialul de pe Pro s-a clasat pe locul secund, dar cu cifre mai bune faţă de lunea trecută. Pe comercial s-a apropiat de Chefi, dar totuşi a rămas pe poziţia secundă.

Kanal D a propus aseară ultimul episod al sezonului 3 din „Preţul Fericirii”. Nu a reuşit mai mult de un loc trei.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul comun Chefi la Cuţite-Vlad (20:30-22:30):

Naţional. Chefii au gătit cu gust şi cu audienţe. Emisiunea culinară a Antenei 1 a fost urmărită, în medie, de 1,664,000 de privitori în toată ţara. Serialul Vlad s-a clasat pe locul secund, dar la mare distanţă - 1,247,000 de urmăritori.

Podiumul îl încheie Kanal D. Aproximativ 1,022,00 se uitau la finalul sezonului trei din „Preţul Fercirii”. În top urmează România TV, Antena 3, dar şi Digi Sport 1. Postul de sport al RCS-RDS avea de la 21:00 meciul de fotbal Academica Clinceni-FCSB.

Urban. Şi la oraşe au fost pe primul loc Chefii. La Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu se uitau, în medie, 873.000 de privitori. Urmează Pro TV pe locul secund. La serialul Vlad erau în acelaşi timp 650.000 de urmăritori.

Kanal D câştigă public pe acest segment, dar rămâne pe locul al treilea. Pe postul Dogan urmăreau episodul serialului turcesc aproximativ 606.000 de telespectatori. Urmează o rocadă între posturile de ştiri, Antena 3 fiind pe patru, iar România TV pe locul cinci.

Comercial. Tinerii au ales şi ei episodul din Chefi la Cuţite. La emisiunea prezentată de Gina Pistol se uitau 388.000 de urmăritori tineri. Vlad recuperează pe acest segment, dar Pro TV rămâne pe doi cu 344.000 de privitori tineri.

Kanal D completează şi aici podiumul - 166.000 de telespectatori tineri. Digi Sport 1 urcă spectaculos pe poziţia a patra, cu 48.000 de privitori tineri. Top cinci este completat de Digi24 - 41.000 de urmăritori tineri.

Audienta posturilor TV luni, 19 octombrie, pe intervalul comun Chefi la Cuţite - Vlad (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.664.000 9.5 20.5
2 Pro TV 1.247.000 7.1 15.3
3 Kanal D 1.022.000 5.8 12.6
4 Romania TV 426.000 2.4 5.2
5 Antena 3 415.000 2.4 5.1
6 DigiSport 1 294.000 1.7 3.6
7 Happy Channel 213.000 1.2 2.6
8 National TV 192.000 1.1 2.4
9 TVR 1 185.000 1.1 2.3
10 TVR 2 142.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 19 octombrie, pe intervalul comun Chefi la Cuţite - Vlad (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 873.000 9.2 20.2
2 Pro TV 650.000 6.8 15
3 Kanal D 606.000 6.4 14
4 Antena 3 259.000 2.7 6
5 Romania TV 220.000 2.3 5.1
6 DigiSport 1 179.000 1.9 4.1
7 Happy Channel 106.000 1.1 2.4
8 Digi 24 98.000 1 2.3
9 National TV 77.000 0.8 1.8
10 Prima TV 66.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 19 octombrie, pe intervalul comun Chefi la Cuţite - Vlad (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 388.000 9.2 25.3
2 Pro TV 344.000 8.2 22.5
3 Kanal D 166.000 3.9 10.9
4 DigiSport 1 48.000 1.1 3.1
5 Digi 24 41.000 1 2.6
6 Romania TV 34.000 0.8 2.2
7 Paramount 29.000 0.7 1.9
8 Antena 3 25.000 0.6 1.7
9 TVR 1 23.000 0.5 1.5
10 Nickelodeon 23.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ce e postacule Mile? Plangi! Chefii tai mai bine pe national decat pe comercial. Vlad foarte bine la tineri.
  • Vascko, imi poti spune te rog unde pot vedea si eu audientele pe toata ziua ale Pro TV-ului ? Sunt curioasa cat face pentru ca aici se pun doar cele din prime-time.Multumesc

    Sabina , sunt pe thematichannels , dar doar comercial pe toata ziua orele 6-26
  • Locul 2 dar foarte aproape de primul. Vlad a mers in crestere iar pentru un serial chiar e mare lucru.
    Si comparand serialele de talia asta Vlad are categoric cele mai bune audiente.
  • Marian,eu m-am gândit că ar putea băga Las Fierbinți și Ferma și vinerea după ce se termină Masked Singer .De Vlad am auzit și eu că vor să facă sezonul 4 .
  • An ,problema este ca il baga la concurenta cu chefi altfel ar sta lucrurile daca-l baga joia sau sa bage inaintea lui Las Fierbinti ar scoate mai mult ,deoarece daca te uiti la comentariile de pe site ,sau pe facebook muta lume se uita pe pro tv plus sau vinerea in reluare si am inteles ca va face si sezonul 4 .
  • Vascko, imi poti spune te rog unde pot vedea si eu audientele pe toata ziua ale Pro TV-ului ? Sunt curioasa cat face pentru ca aici se pun doar cele din prime-time.Multumesc
  • A tocat pentru a nustiu câta oară Vlad ,Chefii audiente foarte bune, mai sunt 5 jurizari pe nevăzute si dupa începe bootcamp-ul

    Iar Fierbintenii au tocat pentru a nustiu câta oară Fierbintenii , plangi postacule antenist cap de guma , plangi!
    La fel si Visuri la cheie (o singura data Chefii peste)...
    Si meciurile de fotbal au distrus Chefii tai , plangi!
  • Sa nu uitam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV a avut 21.9% share comercial, Antenuta Zero doar 18.2%...
  • Bun, 8.2 pe comercial. Si asta la bataie cu Chefii. Nu ca Antenuta in week-end, sa scoti 7 cu Iumor la bataie cu filme vechi. Sau 6 puncte cu Cunoscutii de sambata , tot la bataie cu filme...

    Pacat ca nu dati audientele la Sacrificiul. Oare face jumatate cate are Vlad? Ca serialul Antenutei e la o ora tarzie in noapte, la bataie cu Fermierii. Nu ca Pro luni cu Chefii...
  • Postacule *** , de pensionari nu mai zici nimic?
    Vad ca pana si Chefii stau mai rau pe comercial. Pana si Vlad conduce foarte bine pe comercial fata de national si urban.
  • Pacat...asta inseamna ca Vlad isi desfasoara ultimul sezon in acest moment - probabil nu vor mai investi intr-un proiect pt locul 2, avea un potential bun, din cauza ca nu s-a continuat difuzarea in primavara cu inca cateva episoade - primele episode fusesera filmate in Turcia si au avut un dinamism super, de talia unui film strain... iar ce a ramas pentru toamna aceasta au fost episode care culegeau roadele actiunii intense de acolo, fiind mult mai putin dinamice...

Trimite un comentariu

sus