Skip to main content

AUDIENȚE. iUmor prinde la tineri. Emisiunea de pe Antena 1, lider pe comercial, dar a treia pe național

 
AUDIENȚE. iUmor prinde la tineri. Emisiunea de pe Antena 1, lider pe comercial, dar a treia pe național
Foto: Antena 1

Audiențe. iUmor, 3,2,1. iUmor prinde la tineri. Emisiunea de pe Antena 1 a avut audiențe care au plasat-o pe primul loc pe publicul tânăr, comercial. Nu aceeași performanță a înregistrat la nivel național și la orașe. Producția prezentată de Șerban Copoț și Dan Badea a fost și sub Kanal D în toată țara, iar la orașe a fost pe locul secund.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Ediția a patra din iUmor a fost urmărită de puțin peste 1 milion de telespectatori din toată țara. A fost pe 2. A stat mai bine pe urban, unde a avut poziția a doua. Pe comercial a fost cea mai vizionată emisiune pe intervalul său (20:00-22:45).

În același timp, Pro TV difuza un film din 2018: „Peppermint - Gustul răzbunării” (20:00-22:00), iar de la 22:00 a fost o altă producție - „Cercul de foc” (2013). 

În schimb, Kanal D a mizat pe „rețeta” clasică - „Roata Norocului” de la 20:00 și un film de la 22:00 - „Mireasa din Rusia” (2019).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară, pe intervalul iUmor (20:00-22:45):

Național. Emisiunea cu Bendeac, Delia și Cheloo în juriu a strâns 1.118.000 de telespectatori pe acest segment. A fost pe locul trei, sub Pro TV și Kanal D.

Filmul de pe Pro a pus postul din Pache Protopopescu pe primul loc - 1.217.000 de privitori. Pe locul doi a fost Kanal D, cu emisiunea Roata Norocului - 1.180.000 de urmăritori.

În top au urmat România TV, dar și Prima TV - postul Clever avea un episod nou din „Schimb de mame”.

Urban. La orașe, producția Antenei 1 s-a clasat pe locul doi, cu 595.000 de telespectatori. Diferanța s-a compactat față de Pro TV, care a fost pe primul loc cu 624.000 de urmăritori.

Kanal D se întoarce aici pe locul trei - 432.000 de privitori. Urmează Antena 3 și România TV, aflate practic la egalitate pe locurile 4 și 5.

Comercial. Tinerii au pus iUmor pe prima poziție. Este singurul segment unde a câștigat producția postului Intact. Emisiunea cu Delia, Bendeac și Cheloo a avut o audiență de 315.000 de privitori tineri.

Pro TV s-a clasat pe locul doi cu 277.000 de urmăritori tineri, iar Kanal D a completat podiumul cu 128.000 de telespectatori tineri.

Digi Sport 1 s-a regăsit între primele 5. A difuzat pe intervalul iUmor o emisiune de analiză și meciul din Liga 1 Viitorul-CFR Cluj (de la 21:30). Pe postul de sport se uitau, în medie, 59.000 de privitori tineri. 

Audienta posturilor TV duminică, 4 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:45), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.217.000 6.9 15.9
2 Kanal D 1.180.000 6.7 15.4
3 Antena 1 1.118.000 6.4 14.6
4 Romania TV 367.000 2.1 4.8
5 Prima TV 329.000 1.9 4.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 4 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:45), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 624.000 6.5 15.7
2 Antena 1 595.000 6.2 15
3 Kanal D 432.000 4.5 10.9
4 Antena 3 214.000 2.2 5.4
5 Romania TV 213.000 2.2 5.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 4 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:45), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 315.000 7.5 22.7
2 Pro TV 277.000 6.6 19.9
3 Kanal D 128.000 3 9.2
4 DigiSport 1 59.000 1.4 4.2
5 Romania TV 36.000 0.9 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

GALERIE FOTO. iUmor, ediția a 4-a în imagini: 

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Comentarii

  • atunci de ce esti disperat si injuri, asa sunteti educati voi , a trecut vremea voastra demult putini mai sunteti pe post , fac doar misto de tine , stai linistit iata ca toate astea expirate ca chefi te cunosc iumor sunt lideri te oftici

    Mai intai de uiti in oglinda , pe urma vorbesti de altii postacule , zici de alti dar tu, slugjoi?
  • În luna octombrie Antena 1 va fi lider în prime time! Dati si celelalte audiente pe luna septembrie cu stiri,filme,divertisment,seriale...talk show-uri
  • atunci de ce esti disperat si injuri, asa sunteti educati voi , a trecut vremea voastra demult putini mai sunteti pe post , fac doar misto de tine , stai linistit iata ca toate astea expirate ca chefi te cunosc iumor sunt lideri te oftici
  • Lolek si Bolek ,ma doare la basca de spui tu si fratele de cruce pro conduce toata ziua pe comercial de unde vin banii , manipulare te las ca ma uit la Giro si ar fi pacat sa pierd ceva important sus la pensionari , vrei sa sti ceva pro isi revine in curand .
  • @Marian taci dracu' din gura ***, a sters pe jos cu Po tv -ul 6 zile la rând , poate în capu tau a fost lider cu primul film,da la nivel national a fost! 22:45 e ora tarzie , Pro tv-ul lungeste emisiunile de frica audientelor ,Vineri pana la 00:30 cu Ferma
  • ha ha ha , vai a aparut *** , cum de a ai avut curaj dupa asa umilinte , 6 zile antena foarte sus , nu tine asta cu miezul noptii ca se termina inainte de 11 esti suparat sau doar te cearta sefii
  • Filmele prind ,dar antenuta de frica audientelor muta emisiunile pana mai la miezul nopti , primul film a fost pe primul loc al doilea a scazut duminica cealalta pro are programat meci cu Romania atunci sa vedem ,restul e cancan
  • Acum nu nai sare Diru în sus ca Antena are pensionari, eu vad ca pensionarii sunt la Pro , iumor audiente foarte bune
  • Exact ce spuneam in urma cu cateva zile: Pro-ul trebuie sa investeasca in formate noi. Filmele incep sa piarda teren, mai ales in randul tinerilor, care le prefera pe cele de pe platforme (Netflix, HBO, Amazon Prime). Pro-ul trebuie sa vina cu divertisment de calitate, altfel va pierde batalia cu Antena 1 foarte repede.

Trimite un comentariu