Skip to main content

AUDIENȚE. CFR Cluj, succes pe teren. Televiziunile, la public. Câți oameni s-au uitat la partida ardelenilor din Europa League?

 
AUDIENȚE. CFR Cluj, succes pe teren. Televiziunile, la public. Câți oameni s-au uitat la partida ardelenilor din Europa League?
Foto: ProSport

Audiențe. CFR Cluj a debutat cu un succes în grupele Europa League, 2-0 pe terenul bulgarilor de la ȚSKA Sofia. Trei televiziuni au transmis meciul: Digi Sport 1, Look Sport+ și Telekom Sport 1.

Publicitate

Câți oameni s-au uitat la succesul echipei lui Dan Petrescu?

Cifre foarte bune pentru Digi, care s-a luptat cu marile generaliste. Look a prins un loc în top 15 pe toate segmentele, iar Telekom a intrat între primele 15 doar pe comercial.

Pe intervalul orar al meciului (20:00-22:00), pe Digi 1, Look+ și Telekom 1 s-au uitat, în medie, 772.000 de telespectatori. Aceste cifre ar plasa acest trio pe locul al patrulea, sub Pro TV, Kanal D și Antena 1.

În timp ce se transmitea meciul de fotbal, celelalte generaliste aveau următorul program:

  • Pro TV - Știrile din sport, Vremea, un episod din Las Fierbinți și începutul din Ferma
  • Antena 1 - Știrile din sport, Vremea și un film de animație - „Ferdinand”
  • Kanal D - Un episod din serialul turcesc „Nemilosul Istanbul”

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară, pe intervalul meciului ȚSKA Sofia-CFR Cluj (20:00-22:00):

Național. Victoria campioanei României din grupele Europa League s-a văzut cel mai bine pe Digi Sport 1. Postul RCS-RDS s-a clasat pe a patra poziție, cu 539.000 de telespectatori. A reușit să depășească posturile de știri România TV și Antena 3.

Look Sport+ s-a aflat pe locul 11, cu 159.000 de privitori, în timp ce Telekom Sport 1 s-a regăsit pe locul al 22-lea, cu 74.000 de urmăritori.

Liderul serii a fost Pro TV. Pe postul din Pache Protopopescu se uitau aproximativ 1.782.000 de telespectatori. Urmează în top Kanal D, cu 1.235.000 de urmăritori și Antena 1 - 794.000 de privitori.

Urban. Situația a rămas asemănătoare și la orașe. Meciului CFR-ului a fost cel mai urmărit pe Digi Sport 1 - 379.000 de telespectatori. A depășit, din nou, România TV și Antena 3.

Look Sport+ a rămas tot pe locul 11, cu 68.000 de privitori. Telekom Sport 1 a urcat puțin, fiind pe poziția a 16-a - 52.000 de urmăritori.

Pro TV a dominat și acest top. 776.000 de privitori se uitau la producțiile postului din Pache. Urmează Kanal D cu 608.000 de privitori și Antena 1 - 472.000 de telespectatori.

Comercial. Cifre și mai bune pentru Digi Sport 1 în ceea ce privește preferințele tinerilor. Postul RCS-RDS s-a apropiat de podium. Meciul echipei lui Dan Petrescu a adus o audiență de 147.000 de urmăritori, în medie.

Look Sport+ a pătruns între primele 10, cu 23.000 de privitori. Telekom Sport 1 s-a regăsit pe poziția a 13-a, cu 19.000 de urmăritori.

Lider incontestabil a rămas Pro TV și în preferințele tinerilor - 338.000 de privitori tineri. Antena 1 urcă pe poziția secundă - 204.000 de urmăritori tineri, iar podiumul îl completează Kanal D- 159.000 de telespectatori tineri. 

Audienta posturilor TV joi, 22 octombrie, pe intervalul meciului ȚSKA Sofia-CFR Cluj (20:00-22:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.782.000 10.13 21.5
2 Kanal D 1.235.000 7.02 14.9
3 Antena 1 794.000 4.52 9.6
4 DigiSport 1 539.000 3.06 6.5
5 Romania TV 451.000 2.57 5.5
6 Antena 3 331.000 1.88 4
7 National TV 253.000 1.44 3.1
8 TVR 1 204.000 1.16 2.5
9 Prima TV 161.000 0.92 1.9
10 Happy Channel 161.000 0.92 1.9
11 Look Sport+ 159.000 0.9 1.9
12 TVR 2 148.000 0.84 1.8
13 Pro Cinema 138.000 0.78 1.7
14 Antena Stars 111.000 0.63 1.3
15 B1TV 98.000 0.56 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 22 octombrie, pe intervalul meciului ȚSKA Sofia-CFR Cluj (20:00-22:00), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 776.000 8.14 17.6
2 Kanal D 608.000 6.37 13.8
3 Antena 1 472.000 4.95 10.7
4 DigiSport 1 379.000 3.97 8.6
5 Romania TV 250.000 2.63 5.7
6 Antena 3 201.000 2.11 4.6
7 National TV 140.000 1.47 3.2
8 Happy Channel 103.000 1.08 2.3
9 TVR 1 93.000 0.97 2.1
10 TVR 2 83.000 0.88 1.9
11 Look Sport+ 68.000 0.72 1.6
12 Digi 24 66.000 0.7 1.5
13 B1TV 65.000 0.68 1.5
14 Prima TV 60.000 0.63 1.4
15 Pro Cinema 55.000 0.58 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 22 octombrie, pe intervalul meciului ȚSKA Sofia-CFR Cluj (20:00-22:00), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 338.000 8.09 23.2
2 Antena 1 204.000 4.89 14
3 Kanal D 159.000 3.8 10.9
4 DigiSport 1 147.000 3.53 10.1
5 Romania TV 40.000 0.95 2.7
6 National TV 38.000 0.92 2.6
7 Antena 3 29.000 0.69 2
8 TVR 1 26.000 0.62 1.8
9 TVR 2 24.000 0.57 1.6
10 Look Sport+ 23.000 0.55 1.6
11 Digi 24 21.000 0.51 1.5
12 Happy Channel 20.000 0.49 1.4
13 Telekom Sport 1 19.000 0.45 1.3
14 Nickelodeon 17.000 0.41 1.2
15 Pro Cinema 17.000 0.41 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Comentarii

  • 4k la ce ferma , să se vadă dezbracatii

    Cand erau la Insula Iubirii , iti placeau dezbracatii , nu? La fermieri acum nu , vai de mileeee
  • Asa multi la desene , ca la ferma

    Iar ferma peste cunoscutii de nicaieri pe comercial , peste sacrificiul tau , peste accesatii nimanui , peste factorati
  • Umilinta pe postacii antenisti cap de guma Mile mile Mihai si Razvan R Aberantul (Specilistu nimanui) , Pro a sters pe jos cu Antenuta lor
  • Din păcate, eu, la UPC, nu am ce face, cum să aleg, și mă chinui cu comentariul insuportabil care a fost aseară la Look! Pur și simplu,de neprivit! Am avut ocazia altădată să văd și Digi și Telekom. E o diferență de la cer la pământ!
  • Eu cred glumesti, ai vazut cum se vede HD-ul pe cablu, este SD toata ziua. De ieri se vede asa de la Maruta
  • PRO TV se pregătește de emisie 4K! Deja sunt în pregătire și noi pachete grafice. Planul ar fi ca Pro să înceapă emisia 4K de 1 decembrie. Vedem.
  • Emisiunea a condus topul audiențelor la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 5.7 puncte de rating și 18.2% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut 4 puncte de rating și 13% share.

    Audientele emisiunii Ferma de aseara

Trimite un comentariu